TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Shure White Label

Posted by Laszlo on Jan-19-2004 09:38:

Shure White Label

Tjenare. N�gon som vet var jag kan f� tag p� Shure White Label h�r hemma i Sverige till ett bra pris? Ljudia och DJ Service har den men f�r 1600 kr/st, vilket �r lite f�r dyrt. Har inte hittat de n�gon annanstans.

Eller n�gra andra n�lar ni kan rekommendera f�r tusenlappen? Jag beh�ver v�l knappast p�peka att jag inte ska p� Battle VM eller liknande - med andra ord �r det �r bara trance och techno som ska spelas.

Danke.

Posted by Smekbar on Jan-19-2004 10:21:

backtoplastic.com har den f�r 1495kr kanske inte s� stor prisskillnad som du s�kte? =)

Posted by ScuL on Jan-19-2004 15:12:

105 euro i Holland hos DJStunter.nl

Posted by Laszlo on Jan-19-2004 16:26:

De kostar �99 p� de flesta st�llen jag kollat p� i Tyskland, men jag hade hoppats p� att jag skulle slippa best�lla fr�n utlandet d� det brukar ta lite l�ngre tid.

Har du n�gon aning om hur snabba de �r med leveranser DJStunter.nl?

Posted by CJ InterCity on Jan-19-2004 16:27:

l����ngt under tusenlappen i Ungern... och dit ska du nog f�rr eller senare

Posted by ScuL on Jan-19-2004 16:31:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
De kostar �99 p� de flesta st�llen jag kollat p� i Tyskland, men jag hade hoppats p� att jag skulle slippa best�lla fr�n utlandet d� det brukar ta lite l�ngre tid.

Har du n�gon aning om hur snabba de �r med leveranser DJStunter.nl?

f�r det mesta en dag inom Holland men jag vet inte hur l�ngt det tar att skicka till utlandet, inte ens OM de skickar till utlandet
kanske ska kolla n�n annan webaff�r oxo

-edit-
nej djstunter.nl �r billigast h�r s� vitt jag vet

Posted by zamson on Jan-19-2004 21:42:

k�p fr�n utlandet. du kommer inte �ngra dig, och du kommer spara massor me pengar.

Posted by CJ InterCity on Jan-20-2004 16:09:

off topic:
hur s�tter man en bild i sin signatur?

Posted by Laszlo on Jan-20-2004 16:21:

P� samma s�tt som du infogar bilder i vanliga meddelanden [ IMG ]http://urlen.till.bilden[ /IMG ] fast utan blanksteget mellan IMG och klammrarna...

Back to topic - best�llde n�larna p� musik-service.de
Det �terst�r att se om de kommer eller inte