TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nu är det gjort
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Laszlo on Jan-19-2004 10:36:

Nu är det gjort

Förlåt för att jag tar plats och skapar en ny tråd om detta, men detta är ett stort steg i en liten mans liv. Nästan lika stort steg som giftemål - om inte större.

Jag skickade just iväg en impulsbeställning, som säkert är resultatet av min två timmar långa sömn inatt, utav ett par ett par sådana här:



Jag tror de flesta har sett de förut. Nu måste jag bara hitta ett par bra nålar - sen är det bara till att börja ställa sig på gatuhörnet och försöka sälja sig själv för att ha råd till skivor.

Säg grattis


Posted by NooN on Jan-19-2004 10:38:

Grattis
Happy DJing


Posted by SteveTranz4ever on Jan-19-2004 10:42:

Jag säger inte bara grattis utan också lycka till... DU kommer få många roliga stunder


Posted by JayBee on Jan-19-2004 10:51:

lite avis måste jag erkänna att jag är grats dude!


Posted by Smekbar on Jan-19-2004 15:28:

grattis grattis... vinyl e det bästa som hänt mänskligheten


Posted by SWE_TRANCE on Jan-19-2004 15:44:

Smiley DJ

Grattis, du kommer förmodligen att ha många roliga timmar framför dig
Vad kostar egentligen ett "kit" med spelare å sånt?
Inga proffsgrejjer, ska bara lira för att det är kul...
Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha det stående i vardagsrummet jämte stereon


Posted by CJ InterCity on Jan-19-2004 16:24:

...och vips så ser man skyltar "Laszlo vs Armin" lite här och var

grattis!!! *avis*


Posted by St_Andrew on Jan-19-2004 16:56:

hehe grattis


Posted by Connector on Jan-19-2004 23:16:

Congratz! Gör dig genast av med de äckliga gummimattorna som följer med och skaffa ett par sjyssta slipmats.


Posted by Laszlo on Jan-21-2004 15:34:

Titta vad tomten kom med till Lasseman idag:idag





Fick tyvärr bara den ena spelaren då de inte fanns fler på lager - får nästa om 2-3 veckor. Spelar iofs ingen roll då jag fortfarande har varken nål eller en vettig slipmat. Men nu har bollen i alla fall börjat rulla och det är det som är huvudsaken.

Detta är en lyckans dag för mig Känns som julafton


Posted by CJ InterCity on Jan-21-2004 20:04:

blir det ingen intruduktionsfest??


Posted by Connector on Jan-21-2004 20:38:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo




hhahaha, fan vad skön bild!!

grattz!


Posted by Laszlo on Jan-21-2004 22:29:

quote:
Originally posted by Connector
hhahaha, fan vad skön bild!!

grattz!


däänks

Så - när ska vi slänga ihop en "riktig" fest i Wernamo då?


Posted by JayBee on Jan-21-2004 22:32:

haha laszlo den där vinylen har jag oxo hittade den på Devotion


Posted by Connector on Jan-21-2004 22:35:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
däänks

Så - när ska vi slänga ihop en "riktig" fest i Wernamo då?


Släng ihop du så kommer jag och scratchar

Du sa något om att arangera något i åbro parken (tror jag) för ett tag sedan. Funderar du fortfarande på det?


Posted by Laszlo on Jan-21-2004 23:07:

Yepp...vi har länge snackat om att vi ska fixa en fest, men vi har bara inte fått tummen ur röven och gjort något...vill du haka på så är du välkommen...

och vadå scratcha? spelar du hip-hop också? kör vi dubbel-tema på festen så locka det ju definitivt mer folk...finns ju inte så många trance-idioter i värnamo-området...det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker


Posted by Laszlo on Jan-21-2004 23:10:

quote:
Originally posted by JayBee
haha laszlo den där vinylen har jag oxo hittade den på Devotion


hehe...stämmer fint det...har tre tre skivor till utöver den. Aquagen - Lovemachine på 12'' som vi hittade ett antal exemplar av i en Radio/TV butik på lagret där jag jobbade då vi skulle städa undan på grund av att skiten gick i konkurs

O sen har jag två 7;or som jag fick i ett par nummer av DJ Mag

Fast jag beställde tre skivor igår, Marco V vs. Jens - Loops & Things, Motorcycle - ATRC (gammal, jag vet, men den är kung) samt Tim Deluxe - Less talk, more action...

Det räcker väl till att lära sig och mixa med, även om det inte är tre låtar som man har i ett och samma set


Posted by Connector on Jan-21-2004 23:24:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Yepp...vi har länge snackat om att vi ska fixa en fest, men vi har bara inte fått tummen ur röven och gjort något...vill du haka på så är du välkommen...

och vadå scratcha? spelar du hip-hop också? kör vi dubbel-tema på festen så locka det ju definitivt mer folk...finns ju inte så många trance-idioter i värnamo-området...det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker



Klart jag hjälper till så gott det går om ni tänker göra något. Och nej, jag lirar ingen hiphop (även om jag har fått en massa hiphop vinyler av kompisar som vill att jag ska gå över till the dark side ) Går ju att scratcha trance och techno med


Posted by Laszlo on Jan-21-2004 23:26:

quote:
Originally posted by Connector
Klart jag hjälper till så gott det går om ni tänker göra något. Och nej, jag lirar ingen hiphop (även om jag har fått en massa hiphop vinyler av kompisar som vill att jag ska gå över till the dark side ) Går ju att scratcha trance och techno med


Jo, visst gör det det Men när du specifikt nämnde scratching så trodde jag att du även var lite smyg-battlare Lyssnade du förresten inte på hip-hop innan? Eller det kanske bara var Jon som gjorde det


Posted by Connector on Jan-21-2004 23:30:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jo, visst gör det det Men när du specifikt nämnde scratching så trodde jag att du även var lite smyg-battlare Lyssnade du förresten inte på hip-hop innan? Eller det kanske bara var Jon som gjorde det


Smyg-battlare... haha, det ska jag komma ihåg

Och det var bara jon som lyssnade på hiphop (den mobbade fan). I begynnelsen var jag en hjärntvättad nrj-nerd som gillade det radion sa åt mig att gilla. Sen hörde jag sebbe voght på nrj och då blev jag frälst


Posted by Laszlo on Jan-21-2004 23:38:

quote:
Originally posted by Connector
Smyg-battlare... haha, det ska jag komma ihåg

Och det var bara jon som lyssnade på hiphop (den mobbade fan).


LMAO!

edit: Fan, jag har inte sett till honom på år och dar...stötte på honom utanför williams på juldagen då brandalarmet hade gått, men det var bara för ett kort ögonlock...vad pysslar han med nu för tiden?


Posted by CJ InterCity on Jan-22-2004 12:27:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker

benny benassi är väl helt okej


Posted by Laszlo on Jan-22-2004 13:09:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
benny benassi är väl helt okej


Jag tappade precis all respekt jag hade för dig - fram tills den där smilien uppenbarade sig

Ska jag vara ärlig så diggade jag också låten de två första gångerna jag hörde den - men allvarligt talat - han har ju slängt ihop ett helt jävla album med den där äckliga jävla slingan. Det luktar gammal ost...


Posted by Connector on Jan-22-2004 19:17:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
LMAO!

edit: Fan, jag har inte sett till honom på år och dar...stötte på honom utanför williams på juldagen då brandalarmet hade gått, men det var bara för ett kort ögonlock...vad pysslar han med nu för tiden?


Han skalar potatis i lumpen. Mr kokgruppsbefäl

Och Benny Bagare får allt ta och hitta på nytt. Allt låter likadant ffs


Posted by Laszlo on Jan-22-2004 19:31:

quote:
Originally posted by Connector
Han skalar potatis i lumpen. Mr kokgruppsbefäl


lol - där kan han fan sitta

quote:

Och Benny Bagare får allt ta och hitta på nytt. Allt låter likadant ffs


Benny Bagare...lmao

Back to topic - Beställde två snygga Vandit mattor från PvD.de...sweeeet

Någon som vet vart man kan få tag på Bootleg versionen av For an angel från förra året??? Letat precis överallt...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.