TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nu är det gjort
Pages (2): [1] 2 »
Nu är det gjort
Förlåt för att jag tar plats och skapar en ny tråd om detta, men detta är ett stort steg i en liten mans liv. Nästan lika stort steg som giftemål - om inte större. 
Jag skickade just iväg en impulsbeställning, som säkert är resultatet av min två timmar långa sömn inatt, utav ett par ett par sådana här:

Jag tror de flesta har sett de förut. Nu måste jag bara hitta ett par bra nålar - sen är det bara till att börja ställa sig på gatuhörnet och försöka sälja sig själv för att ha råd till skivor.
Säg grattis 
Grattis
Happy DJing 
Jag säger inte bara grattis utan också lycka till... DU kommer få många roliga stunder 
lite avis måste jag erkänna att jag är
grats dude!
grattis grattis... vinyl e det bästa som hänt mänskligheten 
Grattis, du kommer förmodligen att ha många roliga timmar framför dig 
Vad kostar egentligen ett "kit" med spelare å sånt?
Inga proffsgrejjer, ska bara lira för att det är kul...
Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha det stående i vardagsrummet jämte stereon 
...och vips så ser man skyltar "Laszlo vs Armin" lite här och var
grattis!!!
*avis*
hehe grattis 
Congratz! Gör dig genast av med de äckliga gummimattorna som följer med och skaffa ett par sjyssta slipmats.
Titta vad tomten kom med till Lasseman idag:idag
Fick tyvärr bara den ena spelaren då de inte fanns fler på lager - får nästa om 2-3 veckor. Spelar iofs ingen roll då jag fortfarande har varken nål eller en vettig slipmat. Men nu har bollen i alla fall börjat rulla och det är det som är huvudsaken.
Detta är en lyckans dag för mig
Känns som julafton 
blir det ingen intruduktionsfest?? 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo |

| quote: |
| Originally posted by Connector hhahaha, fan vad skön bild!! ![]() grattz! |

haha laszlo den där vinylen har jag oxo
hittade den på Devotion
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo däänks ![]() Så - när ska vi slänga ihop en "riktig" fest i Wernamo då? |

Yepp...vi har länge snackat om att vi ska fixa en fest, men vi har bara inte fått tummen ur röven och gjort något...vill du haka på så är du välkommen...
och vadå scratcha? spelar du hip-hop också? kör vi dubbel-tema på festen så locka det ju definitivt mer folk...finns ju inte så många trance-idioter i värnamo-området...det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker 
| quote: |
| Originally posted by JayBee haha laszlo den där vinylen har jag oxo hittade den på Devotion |



| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Yepp...vi har länge snackat om att vi ska fixa en fest, men vi har bara inte fått tummen ur röven och gjort något...vill du haka på så är du välkommen... och vadå scratcha? spelar du hip-hop också? kör vi dubbel-tema på festen så locka det ju definitivt mer folk...finns ju inte så många trance-idioter i värnamo-området...det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker |
) Går ju att scratcha trance och techno med
| quote: |
| Originally posted by Connector Klart jag hjälper till så gott det går om ni tänker göra något. Och nej, jag lirar ingen hiphop (även om jag har fått en massa hiphop vinyler av kompisar som vill att jag ska gå över till the dark side ) Går ju att scratcha trance och techno med |
Men när du specifikt nämnde scratching så trodde jag att du även var lite smyg-battlare
Lyssnade du förresten inte på hip-hop innan? Eller det kanske bara var Jon som gjorde det
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Jo, visst gör det det Men när du specifikt nämnde scratching så trodde jag att du även var lite smyg-battlare Lyssnade du förresten inte på hip-hop innan? Eller det kanske bara var Jon som gjorde det |

| quote: |
| Originally posted by Connector Smyg-battlare... haha, det ska jag komma ihåg ![]() Och det var bara jon som lyssnade på hiphop (den mobbade fan). |

| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker |
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity benny benassi är väl helt okej |

| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo LMAO! ![]() edit: Fan, jag har inte sett till honom på år och dar...stötte på honom utanför williams på juldagen då brandalarmet hade gått, men det var bara för ett kort ögonlock...vad pysslar han med nu för tiden? |
| quote: |
| Originally posted by Connector Han skalar potatis i lumpen. Mr kokgruppsbefäl |

| quote: |
Och Benny Bagare får allt ta och hitta på nytt. Allt låter likadant ffs |


Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.