TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hasseltsse koffie !!!
Hasseltsse koffie !!!
moet ge echt een sproberen, tis wel een beke warm maar als ge het overgoet in een leeg jeneverglaske dan koelt da superrap af, en kan da ook supperrap in u keelgat gedropt worden, mmmm Tis voorla leuk als ge er een stuk of 15 binnNNENGIET? mA WEL SERIEUS OPPASSEN DA GE U NI VERBRAND8
Voor alle duidelijkheid, HAsseltse Koffie os sterke drank h�
nen echte aanrader!!!
ik drink geen koffie. Optiefeh 
geef mij maar een goei tas thee =p
Palm! 
duvel for prez 
Re: Hasseltsse koffie !!!
| quote: |
| Originally posted by Nabistai moet ge echt een sproberen, tis wel een beke warm maar als ge het overgoet in een leeg jeneverglaske dan koelt da superrap af, en kan da ook supperrap in u keelgat gedropt worden, mmmm Tis voorla leuk als ge er een stuk of 15 binnNNENGIET? mA WEL SERIEUS OPPASSEN DA GE U NI VERBRAND8 Voor alle duidelijkheid, HAsseltse Koffie os sterke drank h� nen echte aanrader!!! |
Re: Re: Hasseltsse koffie !!!
| Originally posted by BEACHBOY Hehe, hadden we er dan al een paar binnen toch toen we dit threadje maakten?? |
Ik denk het ook
Enthousiasme is zo mooi... 
Hasseltse koffie is lekker, maar Irish coffee is nog beter... Toch, ik denk niet dat ge die dingen normaal per vijftien binnenkapt? 
kzou zeggen, groepsuitstap naar Hasselt 
| Originally posted by SilentEagle Enthousiasme is zo mooi... ![]() Hasseltse koffie is lekker, maar Irish coffee is nog beter... Toch, ik denk niet dat ge die dingen normaal per vijftien binnenkapt? |
| Originally posted by Tiger777 Vergelijkbaar met koffie en chocolade. Koffie en chocolade NA een zijn lekker, maar doe eens chocolade IN de koffie |
| Originally posted by pooley kzou zeggen, groepsuitstap naar Hasselt |
Etetett das een excuus om is af te komen 
Heb alleen nog maar hasselt by night gezien en ik moet eens naar die platenwinkel daar gaan -
ewel ja, ik ook...
maar wanneer...?
Een beta-meeting in Hasselt? Leuk, ik wil wel meedoen 
nabistai, heb 2 letters voor u
AA

| Originally posted by CygnusX Een beta-meeting in Hasselt? Leuk, ik wil wel meedoen |
Oei ik zie hier juist deze thread en dacht wtf?
Nuja, het is en blijft een lekker drankje
djcresto up yours

| Originally posted by djcresto nabistai, heb 2 letters voor u AA |
| Originally posted by Nabistai Oei ik zie hier juist deze thread en dacht wtf? Nuja, het is en blijft een lekker drankje djcresto up yours |
| Originally posted by CygnusX Een beta-meeting in Hasselt? Leuk, ik wil wel meedoen |
15 jaar...al zo op het verkeerde pad...whisky!!
***wijst afkeurend met het vingertje***