TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- nån som vill köpa nya vinylor?


Posted by ScuL on Jan-21-2004 21:05:

nån som vill köpa nya vinylor?

hittade en annons på ett holländskt forum.
kanske interessant:

G&M Project - Feeling the Sunrise
Madeline - Beautiful Child
Airhead - Neo Synthesis (Whitelabel)
db Boulevard - Point of View
Minimalistix - Close Cover
Aquanuts - Deep Sea
Moon Project - Moments are Forever
Lange ft. Skye - Drifting Away
Blank & Jones - Desire part 3 of 3
Sureno - Guideline
AvB pres. Rising Star - Clear Blue Moon/Star Theme
Ascension - For a Lifetime
Sonic Inc. - The Taste of Summer
dj Marc Aurel - Running
Svenson & Gielen - We Know What You Did...
Beam & Yanou - The Free Fall
Riva ft. Dannii Minogue - Who Do You Love Now? (Stringer)
Dee Mark - Time@Space/Super Nova
inkl 2 Black Hole mattar.

89 euro (exkl. kostnader att skicka till Sverige)

de är ganska ny, aldrig använd. killen som har de ville lira nån gång men det har aldrig lyckats (han har aldrig köpt skivspelare)


Posted by SteveTranz4ever on Jan-21-2004 21:38:

Fan jag ska ju ner till dina trakter snart så jag kanske vill köpa en och annan


Posted by RebeL9 on Jan-21-2004 22:13:

hey scul. kan du hjälpa mig att hitta Mark Norman - Return 2 Eden på 12" där nere i holland. Kanske finns den hos någon second handaffär?
Vore mycket tacksam!


Posted by Laszlo on Jan-22-2004 03:46:

Jag köper gärna begagnade skivor av någon som säljer de till studentpris. Vill bara ha ett litet gäng 12;or som jag kan lära mig mixa med. Är främst intresserad av hardtrance, techtrance och techno samt funky, vocal och latin house.


Posted by ScuL on Jan-22-2004 13:19:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag köper gärna begagnade skivor av någon som säljer de till studentpris. Vill bara ha ett litet gäng 12;or som jag kan lära mig mixa med. Är främst intresserad av hardtrance, techtrance och techno samt funky, vocal och latin house.


om du är interesserade i ovanstående kan jag fixa kontakt mellan er
typ 900 spänn är inte så dyrt för den här lista tycker jag.

quote:
Originally posted by RebeL9
hey scul. kan du hjälpa mig att hitta Mark Norman - Return 2 Eden på 12" där nere i holland. Kanske finns den hos någon second handaffär?
Vore mycket tacksam!


jag har redan kollat på internet (också andrahandsbutiker, men har hittat inget än)


Posted by Laszlo on Jan-22-2004 13:24:

Nej, i runda slängar 45 spänn per skivan, fast det är tyvärr inte alls den typ av musik jag söker.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.