TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
| quote: |
ID&T organiseert op 8 mei een nieuw event in het Gelredome te Arnhem: Pleasure Dome. Volgens het persbericht zal dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go. De kaartverkoop begint op 1 februari, verder maakt ID&T voor nu nog niets bekend. (bron: www.id-t.com) |
| ...een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go. |
ID-T is de laatste tijd wel heel vernieuwend bezig 
Kan misschien wel interessant zijn.... ligt natuurlijk ook aan de stijl en line up !
Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik hoop echt dat ze voor 1 februari info vrij kunnen geven over de
muziekstijl(en) die er gedraaid gaan worden.
Ik vind het maar een vaag persbericht
IK WIL T WETEN, NU!!!!!!!!!!!
Pleasure Dome
18 hours of hardcore gangsta rap, smooth hip-hop and lusty R&B!
-With: Extince, Naughty by Nature, Raymzter, 2 Live Crew, Janet Jackson, Coolio, Snoop Dogg and many others!
-Presented by The Urban Cookie Collective feat Murat D
-Special guest: The guy who shot 2Pac & The Harlem Globetrotters

| Originally posted by jp Pleasure Dome 18 hours of hardcore gangsta rap, smooth hip-hop and lusty R&B! -With: Extince, Naughty by Nature, Raymzter, 2 Live Crew, Janet Jackson, Coolio, Snoop Dogg and many others! -Presented by The Urban Cookie Collective feat Murat D -Special guest: The guy who shot 2Pac & The Harlem Globetrotters |
Re: ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
| Originally posted by basd Als ze dan al met de kaartverkoop beginnen mogen ze wel eens van de extreme rappe meer nieuws geven.. |

Hmmz volgens tjeerdo op start2dance wordt het een feest met grote namen (geen techno)
maarja jean is voor id&t al een grote naam...
Re: Re: ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
| Originally posted by SnuggLe o..... of wat onstage orgies. |
klinkt te vaag gewoon... als je nu al n kaartje koopt ben je niet slim bezig... maar goed het is wel leuk dat ze weer met iets nieuws komen! en t is zeker geen
urban
want dan zouden ze dat er wel groot bij zetten!
op id-t.com staat trouwens dat het een uniek evenement is waarvan er maar eentje gehouden wordt... ze blijven t dus niet eindeloos uitbuiten. klinkt spectaculair maar id&t is natuurlijk erg goed in verkooppraatjes (ik denk: id&t mobile, daar is echt geen reden voor om t te nemen maar volgens hun wel
)
| Originally posted by magrec maarja jean is voor id&t al een grote naam... |
TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum???
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd
| Originally posted by TranceFool TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum??? Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd |
mmm..
Pleasuredome, ze hebben nu al een feest voor R&B..
misschien is dit dan h�t Skihutfeest van ID&T?
| Originally posted by TranceFool TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum??? Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd |
www.pleasure-dome.nl -> domein is vrij
www.pleasuredome.nl -> domein is actief (niet ID&T)
3 opties:
1)Tiesto back to back incl liveacts
+Gelredome zo vol
-Geen nieuwtje
2)Techno feest met de grote namen
+Eerste echte ID&T techno-only feest
-Mayday doet hetzelfde net over de grens ook in mei
3)Urban 4N Party
+het is vernieuwend
-hebben we hier behoefte aan?
leuke signature JP 
| Originally posted by jp 3 opties: 2)Techno feest met de grote namen +Eerste echte ID&T techno-only feest -Mayday doet hetzelfde net over de grens ook in mei |
| Originally posted by FunkySimon zal geen techno feest worden dat weet ik zeker. Shockers is namelijk niet opgehouden met bestaan staat op id-t.com, ze gaan alleen het ergens anders kleiner houden en niet meer zo massaal, dus geen gelredome. Ik denk dat het meer iets in de richting wordt van een sensation, dat het meer om de acts en visuals zal gaan dan om de muziek, en uiteindelijk dus weer een yuppen feest wordt, waar de hele afdeling van de rabobank heen gaat. |
| Originally posted by FunkySimon pff echt niet dus hehe wordt het weer zon skyboxen feest |
| Originally posted by Dj Lex Ach ja daar staan we later zelf ook |
Welcome to the Pleasure Dome is een nummer van Frankie goes to Hollywood. Misschien wordt het wel een clubfeest voor nichten, dan wel een 80's party net als deze www.pleasure-dome-party.de 
Erotic party (pleasure
)? Doen het goed tegenwoordig...
en dome... thunderdome... DOME
kortom een erotic party voor gabbers 
| Originally posted by kolkiewolkie Erotic party (pleasure )? Doen het goed tegenwoordig...en dome... thunderdome... DOME kortom een erotic party voor gabbers |