TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »

Posted by basd on Jan-22-2004 13:51:

ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome

quote:

ID&T organiseert op 8 mei een nieuw event in het Gelredome te Arnhem: Pleasure Dome. Volgens het persbericht zal dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go. De kaartverkoop begint op 1 februari, verder maakt ID&T voor nu nog niets bekend.

(bron: www.id-t.com)

Als ze dan al met de kaartverkoop beginnen mogen ze wel eens van de extreme rappe meer nieuws geven..

Posted by ahp2002 on Jan-22-2004 13:57:

quote:
...een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.

haha ze brengen t wel weer op zn eidie en ties maar wel erg interessant!!

Posted by Flippe on Jan-22-2004 13:59:

ID-T is de laatste tijd wel heel vernieuwend bezig

Kan misschien wel interessant zijn.... ligt natuurlijk ook aan de stijl en line up !

Posted by Freezel on Jan-22-2004 14:00:

Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik hoop echt dat ze voor 1 februari info vrij kunnen geven over de
muziekstijl(en) die er gedraaid gaan worden.

Posted by AirPole on Jan-22-2004 14:04:

Shame / Disagreement

Ik vind het maar een vaag persbericht

IK WIL T WETEN, NU!!!!!!!!!!!

Posted by jp on Jan-22-2004 14:16:

Pleasure Dome

18 hours of hardcore gangsta rap, smooth hip-hop and lusty R&B!

-With: Extince, Naughty by Nature, Raymzter, 2 Live Crew, Janet Jackson, Coolio, Snoop Dogg and many others!

-Presented by The Urban Cookie Collective feat Murat D

-Special guest: The guy who shot 2Pac & The Harlem Globetrotters

Posted by AirPole on Jan-22-2004 14:24:

quote:
Originally posted by jp
Pleasure Dome

18 hours of hardcore gangsta rap, smooth hip-hop and lusty R&B!

-With: Extince, Naughty by Nature, Raymzter, 2 Live Crew, Janet Jackson, Coolio, Snoop Dogg and many others!

-Presented by The Urban Cookie Collective feat Murat D

-Special guest: The guy who shot 2Pac & The Harlem Globetrotters

WHAHAHAHAHAHA

Posted by SnuggLe on Jan-22-2004 15:08:

Re: ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome

quote:
Originally posted by basd
Als ze dan al met de kaartverkoop beginnen mogen ze wel eens van de extreme rappe meer nieuws geven..

Tsja, idd. Maarja, dat is weer een verkooptruck. Dadelijk doen ze het netzoals met films in 2 delen ofzo
Al die breezahkindertjes zullen wel iets hebben van 'vetvetvet wat nu weer?' en kaarten willen kopen. Maar mij moeten ze nog maar eens zien te verassen.

Trouwens............. dit wordt DENK IK geen Multi-DJ concert! Waarom? Ik dacht dat ID&T daarover een contract had met de Arena. Daarom was het Tiesto alleen. Arena heeft het alleenrecht op multi-dj parties van ID&T. Ik denk dus dat het 1 dj alleen is of iets dergelijks. Aangevuld met liveacts ofzo..... of wat onstage orgies.
Plus het feit dat je sowieso geen meerdere zalen kan maken in het Gelredome....!

Maarja, we zien wel

Posted by magrec on Jan-22-2004 15:11:

Hmmz volgens tjeerdo op start2dance wordt het een feest met grote namen (geen techno)

maarja jean is voor id&t al een grote naam...

Posted by Massive on Jan-22-2004 16:44:

Re: Re: ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome

quote:
Originally posted by SnuggLe
o..... of wat onstage orgies.

present!

Posted by Duke2003 on Jan-22-2004 16:55:

klinkt te vaag gewoon... als je nu al n kaartje koopt ben je niet slim bezig... maar goed het is wel leuk dat ze weer met iets nieuws komen! en t is zeker geen urban want dan zouden ze dat er wel groot bij zetten!
op id-t.com staat trouwens dat het een uniek evenement is waarvan er maar eentje gehouden wordt... ze blijven t dus niet eindeloos uitbuiten. klinkt spectaculair maar id&t is natuurlijk erg goed in verkooppraatjes (ik denk: id&t mobile, daar is echt geen reden voor om t te nemen maar volgens hun wel )

Posted by basvh on Jan-22-2004 16:57:

quote:
Originally posted by magrec

maarja jean is voor id&t al een grote naam...

hahahaha

maar euh ben wel benieuwd hoe het wordt. Is dit misschien Tiesto in Concert deel 2 of hebben ze dat gecancelled. Als ze dat gecancelled hebben waarom praat Tiesto bijna in elk interview erover dat ie een part 2 wil doen. erg vaag hoor

trouwens udc is trouwens ook zo vaag bezig. Op hun site met links naar hun evenementen staat eerst heel de tijd het kopje Strike One. Opeens is dat kopje weg maar komt er wel pop-up tevoorschijn. als je daarop klikt kom je weer op een vage site met een (nep?)ufo filmpje. En wat nasa gelul. erg vaag allemaal

Posted by TranceFool on Jan-22-2004 17:03:

TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum???
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd

Posted by basvh on Jan-22-2004 17:06:

quote:
Originally posted by TranceFool
TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum???
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd

ik weet niet hoeveel nachtvergunningen het gelredome heeft. want daar zit je ook mee te kijken natuurlijk mocht er in de maand mei 2 feesten gehouden worden in gelredome

Posted by Fkwebeman on Jan-22-2004 17:14:

mmm..

Pleasuredome, ze hebben nu al een feest voor R&B..

misschien is dit dan h�t Skihutfeest van ID&T?

Posted by magrec on Jan-22-2004 17:53:

quote:
Originally posted by TranceFool

Denk het niet, zoals gezegd werd dit een evenement met een aantal grote dj's....

Posted by jp on Jan-22-2004 18:44:

www.pleasure-dome.nl -> domein is vrij
www.pleasuredome.nl -> domein is actief (niet ID&T)

3 opties:

1)Tiesto back to back incl liveacts
+Gelredome zo vol
-Geen nieuwtje

2)Techno feest met de grote namen
+Eerste echte ID&T techno-only feest
-Mayday doet hetzelfde net over de grens ook in mei

3)Urban 4N Party
+het is vernieuwend
-hebben we hier behoefte aan?

Posted by New Wave on Jan-22-2004 21:30:

leuke signature JP

Posted by Fkwebeman on Jan-22-2004 21:35:

quote:
Originally posted by jp

3 opties:

2)Techno feest met de grote namen
+Eerste echte ID&T techno-only feest
-Mayday doet hetzelfde net over de grens ook in mei

zou kunnen, maar dan geef je daar toch niet de naam 'Pleasuredome' aan, dan denk ik niet direct aan Techno eerlijk gezegd..

Posted by Fkwebeman on Jan-22-2004 22:24:

quote:
Originally posted by FunkySimon
zal geen techno feest worden dat weet ik zeker.

Shockers is namelijk niet opgehouden met bestaan staat op id-t.com, ze gaan alleen het ergens anders kleiner houden en niet meer zo massaal, dus geen gelredome.

Ik denk dat het meer iets in de richting wordt van een sensation, dat het meer om de acts en visuals zal gaan dan om de muziek, en uiteindelijk dus weer een yuppen feest wordt, waar de hele afdeling van de rabobank heen gaat.

Gezelluuuuuuuuuuuuuuuuug!

Posted by Dj Lex on Jan-22-2004 22:40:

quote:
Originally posted by FunkySimon
pff echt niet dus hehe

wordt het weer zon skyboxen feest

Ach ja daar staan we later zelf ook

Posted by Fkwebeman on Jan-22-2004 22:43:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ach ja daar staan we later zelf ook

en das alleen maar goed, dan veranderen we de mentaliteit wel ff..

Posted by jp on Jan-22-2004 22:47:

Welcome to the Pleasure Dome is een nummer van Frankie goes to Hollywood. Misschien wordt het wel een clubfeest voor nichten, dan wel een 80's party net als deze www.pleasure-dome-party.de

Posted by kolkiewolkie on Jan-22-2004 22:54:

Erotic party (pleasure )? Doen het goed tegenwoordig...

en dome... thunderdome... DOME

kortom een erotic party voor gabbers

Posted by Fkwebeman on Jan-22-2004 22:55:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Erotic party (pleasure )? Doen het goed tegenwoordig...

en dome... thunderdome... DOME

kortom een erotic party voor gabbers

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »