TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- [ID&T] Pleasure Dome
[ID&T] Pleasure Dome
ID&T's senaste fest.
Planerat p� den 8. maj. Det �ger rum i Gelredomen, Arnhem d�r Ti�sto lirade 'In Concert' f�rra �ret. ID&T vill inte s�ga mer �n bara att det blir en unik evenemang.
Biljetf�rs�ljningen b�rjar den 1. februari.
Jag �r nyfiken...
Hoppas bara att de inte b�rjar med 'urban' events 
hur blir det med 'In Concert 2' d�?? 
nja .. det e inte s�kert om det kommer en In Concert 2..
f�r att Arnhems kommun har sj�lvklart ocks� limiter p� hur m�nga fester f�r �ga rum i Domen. tv� stora ID&T fester i samma m�nad.. hm tror inte att de ska klara det.
Men spelar det s� stor roll vart han har TIC2 egentligen? M�ste det vara i Arnhem som f�rra �ret? De f�r g�rna hyra Tipshallen h�r i V�xj� om allt annat �r bokat - jag skulle inte klaga 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Men spelar det s� stor roll vart han har TIC2 egentligen? M�ste det vara i Arnhem som f�rra �ret? De f�r g�rna hyra Tipshallen h�r i V�xj� om allt annat �r bokat - jag skulle inte klaga |
Site:
http://pleasuredome.id-t.com/
Mer info kommer de att sl�ppas n�sta vecka!
I tv� veckor �r hela sidan f�rdig.
Tema: Sensualitet, lyx o teater. 
tema: beers and strippers 
Linan sl�pps Mars 1.

| Originally posted by Dioxys tema: beers and strippers |
Linan �r sl�ppt:
Benjamin Bates
Chuckie
Don Diablo
Felix da Housecat
Laidback Luke
Mauro Picotto
Michel de Heij
(inte precis vad jag hade f�rv�ntat mig..)
| Originally posted by ScuL (inte precis vad jag hade f�rv�ntat mig..) |
R�tt nice lina om man diggar techno. Benjamin Bates �r grym!
| Originally posted by reveal Knappast vad n�gon v�ntade sig va? Jag k�nner inte ens till h�lften av namnen... �r detta �nnu en s�n d�r "megafest" eller �r det bara en, med holl�ndska m�tt m�tt, vanlig fest? |

HMmm..den d�r linan skulle jag inte �ka m�nga kilometer f�rr :S
Jag hade l�tt g�tt p� den festen om jag bott i Holland. Picotto �ger. de Heij likas� n�r han k�r sina techigare grejer. Housenissarna g�r ocks� att lyssna p�...
| Sen har de ocks� n�gra nya R&B evenemanger (eller "Urban" som de kallar det) tidig och senare i sommaren. |
H�ller med ovann�mnda talare ^^^. Har vi inte f�tt nog av den j�vla sm�rjan? B�rjar inte publiken bli m�tt p� den d�r satans skiten? Och vad kan MondayBar bidra med i R&B-v�g som inte vanliga nattklubbar kan, och som vi redan inte sett och h�rt fyratusen g�nger p� MTV? Ska MondayBar ta hit Sean Paul och grabbarna? Hoppas i s� fall att de betalar honom tillr�ckligt s� han har r�d att upps�ka en talpedagog.
Jag tycker sj�lv att det hela �r ganska �verdramatiserat. Om man inte gillar en lineup �r det ju bara att inte g� dit. Arrang�rerna vill ju tj�na pengar, precis som alla vi andra.
Om ni �r missn�jda f�r ni ju s�ka upp andra evenemang, som t.ex. TechnoState med mig och Airbase p� fredag.. 
pga f�r f�rre interesse har de flyttat evenmangen fr�n Gelredomen till Heineken Music Hall 
biljettpriset har s�nkts till 37 euro