TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Privé Party !!
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Nabistai on Jan-22-2004 20:49:

Beta Privé Party !!

Zeg Benny, zet anders die posts in 'Stel jezelf voor' hier is in want we zijn daar weer serieus aant afwijken?

Posted by Tiger777 on Jan-22-2004 20:50:

En ik heb er niks mee te maken!

Wel een leuk initiatief!

Posted by Zehra on Jan-22-2004 20:50:

da beta-feestje lijkt me wel gezellig mah het moet wel een beetje mogelijk zijn om te overnachten... want als ik afkom, ist met de auto en wil dus echt nie strontzat terugkeren eh

kben wel bereid om voor zo een feestje VEEL geld uit te geven want maak hier nie echt veel trance-feestjes mee of er wordt rnb gedraaid

damn kheb nu echt wel goesting om op stap te gaan gvd! nog meer dan een week haat examens echt!

Posted by pooley on Jan-22-2004 20:53:

Let's start the "going-offtopic-in-every-possible-thread discussion" again

Moven die handel

danku Benny

Posted by Nabistai on Jan-22-2004 20:56:

quote:
Originally posted by Miss Z
da beta-feestje lijkt me wel gezellig mah het moet wel een beetje mogelijk zijn om te overnachten... want als ik afkom, ist met de auto en wil dus echt nie strontzat terugkeren eh

kben wel bereid om voor zo een feestje VEEL geld uit te geven want maak hier nie echt veel trance-feestjes mee of er wordt rnb gedraaid

damn kheb nu echt wel goesting om op stap te gaan gvd! nog meer dan een week haat examens echt!

Slapen? Hoe slapen?

Gewoon ne slaapzak meebrengen en ge kunt u wel ergens in ne gang, kelder, zolder of tuin smijten hé

Het zou ook wel fijn zijn moest een sympathiek mens eens langs lennik passeren om een nog sympathiekere nabistai op te pikken :d Maar anders zal ik er ook wel een mouw aan kunnen passen zeker (maarschijnlijk met fiets/bus en triengebruik )

Posted by Eagle` on Jan-22-2004 20:56:

nu we toch bezig zijn. Mijn ouders verhuren een appartment in middelkerke. het staat nog leeg tot 15 februari, vanaf dan wordt het verhuurd

Was van plan om met wat vrienden weekendje door te brengen. Ma hoe meer zielen hoe meer vreugd ofcourse tis natuurlijk niet spanje en heb wel geen zwembad, ma tis op amper 100 meter van de zee

Posted by Nabistai on Jan-22-2004 20:57:

Zeg Benny, da mag ook iets rapper hé

De zee is ietske te ver voor mij

Posted by pooley on Jan-22-2004 20:58:

Sounds interesting
Ma daar kunt ge ni veel lawaai maken he

Posted by Tiger777 on Jan-22-2004 20:58:

De zee is ook ietsje te ver voor mij. Hou het langs deze kanten please!

Posted by Nabistai on Jan-22-2004 20:59:

quote:
Originally posted by pooley
Sounds interesting
Ma daar kunt ge ni veel lawaai maken he

Maar ge kunt er wel naaktzwemmen hé samen me eagle !!!!!!

Posted by Eagle` on Jan-22-2004 21:00:

flikker op knuppel

Posted by Tiger777 on Jan-22-2004 21:00:

...midden in de winter...

Posted by Nabistai on Jan-22-2004 21:01:

quote:
Originally posted by Eagle`
flikker op knuppel

LOL, die zin kunt ge anders interpreteren natuurlijk

hehehe...

Posted by Wildfir3 on Jan-22-2004 21:03:

quote:
Originally posted by Eagle` Was van plan om met wat vrienden weekendje door te brengen

en daarop moest volgen:

"maar aangezien ik geen vrienden heb mogen alle beta's afkomen!!!"

Enneuh, de zee, das aldus voor mij ook lichtelijk te ver ^^

Posted by Tiger777 on Jan-22-2004 21:03:

Misschien moeten we daar nog even mee wachten, en inderdaad een soort tuinfeestje geven. Maar tuinfeestjes gebeuren meestal buiten... Wacht tot het terug warmer wordt. Pooley zijn voorstel leek mij redelijk realistisch en haalbaar.

Posted by pooley on Jan-22-2004 21:03:

Héhhé

Best centraal houden he

Beetje afwachten tot iedereen weer der tegenaan kan.
Examens he

Posted by Zehra on Jan-22-2004 21:04:

quote:
Originally posted by pooley
Héhhé

Best centraal houden he

Beetje afwachten tot iedereen weer der tegenaan kan.
Examens he

jaaaaaaaaaaaaaa

ben weer blokke

Posted by Wildfir3 on Jan-22-2004 21:06:

IK KAN DER ALTIJD TEGEN AAN

Posted by Nabistai on Jan-22-2004 21:06:

Goed, ideetje dus mss eventjes uitstellen, maar misschien kunnen sommige mensen al eens kijken wanneer ze iets kunnen regelen hé (als ouders op vakantie zijn ofzo).

Kom kom het is toch een leuk ideetje, en dan zeggen ze da ik ne tamme luie dronkelap ben tsssssssss

Posted by Tiger777 on Jan-22-2004 21:08:

Kom er nog eens mee boven binnen een paar weken. Organiseer iets in't paasverlof.

quote:
Kom kom het is toch een leuk ideetje, en dan zeggen ze da ik ne tamme luie dronkelap ben tsssssssss

goh, vanwaar halen ze dat nu?

Posted by Wildfir3 on Jan-22-2004 21:13:

quote:
Originally posted by Nabistai
Goed, ideetje dus mss eventjes uitstellen, maar misschien kunnen sommige mensen al eens kijken wanneer ze iets kunnen regelen hé (als ouders op vakantie zijn ofzo).

*kuch* duveladdict

Posted by Eagle` on Jan-22-2004 21:20:

Sterf huppeltrutten

Posted by Gladius on Jan-22-2004 22:21:

als het echt nergens lukt kuis ik onze garage wel is op .
Ik sta der dus volledig achter maw! =)

Posted by CygnusX on Jan-22-2004 22:40:

Ik kan die posts wel naar hier moven, maar dan gaat dat iets gek geven, want posts staan altijd gerangschikt op tijd en de meeste posts in 'stel-uzelf-voor' zijn voor uw eerste post gemaakt, Nabistai.

Ik sta er ook volledig achter. Lijkt me heel leuk, een beta-party We gaan ervoor!

Edit : Ik heb een paar posts uit 'stel-uzelf-voor' die gemaakt zijn na de eerste post uit deze thread naar hier gemoved. Maak u maar geen zorgen over de 'stel-uzelf-voor'-thread; af en toe filter ik daar weer alle posts, zodat het weer overzichtelijk wordt.

Posted by SilentEagle on Jan-22-2004 23:49:

quote:
Originally posted by Gladius
als het echt nergens lukt kuis ik onze garage wel is op .
Ik sta der dus volledig achter maw! =)

Daar had ge beter wa over nagedacht. Ons eerst uw garage laten kuisen voor we erin mogen feesten, bijvoorbeeld.

Pages (4): [1] 2 3 4 »