TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dance Valley 2003 Videon uppe igen

Posted by Laszlo on Jan-23-2004 10:11:

Dance Valley 2003 Videon uppe igen

Eftersom jag fortfarande f�r en massa mail och PM ang�ende den h�r j�kla videon har jag beslutat mig f�r att l�gga upp den igen under ett par dagar, s� om n�gon fortfarande inte sett den och �r intresserad s� finns den att tanka ner

H�R - H�gerklicka, Spara m�l som

Storlekt: Ca 530 MB
L�ngd p� filmen: 51:44
Format: vcd

I videon:
Filmat fr�n SHOKK, Derb vs. DJ Scot, Yoji Biomehanika fr�n Harddance Stage och n�stan en halvtimma fr�n Ti�sto p� mainstage + en massa annat trams.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-23-2004 10:28:

�r det samma som denna ?

http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=valley

Har inte tagit mig tid att kolla genom hela men den festen verkar helt klart m�ktig... N�t jag vill dra till i �r !

Posted by Laszlo on Jan-23-2004 10:49:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
�r det samma som denna ?

http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=valley

Har inte tagit mig tid att kolla genom hela men den festen verkar helt klart m�ktig... N�t jag vill dra till i �r !

Ja det �r samma - minns inte att jag hade postat den h�r p� SWETA innan - sorry :|

Posted by pho on Jan-23-2004 11:00:

Tja! Nu n�r tr�den �nd� �r uppe igen s� t�nkte jag h�ra med er om n�gon har en aning vilka l�tar som spelas mellan:

02:20 - 03:23
09:00 - 09:44

mvh

Posted by Sand Leaper on Jan-23-2004 11:10:

hmm for 02:20 - 03:23:

Digital Pressure - Aftershokk
DJ Darkzone - Overdrive (Vocal Cut) (tror jeg)
Walt & Feliz - Expansion

Skal se p� resten senere.

Posted by MojjMojj on Jan-24-2004 01:30:

N�r ska planeringen inf�r en buss till DanceValley 2004 komma d�? :P Man borde g� p� det det h�r �ret ju, flera styckrn fr�n TA d�r� 10 �rs jubileum vad jag h�rt!!! annars f�r man v�ll flyga ner ensam :P