TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hallå Scul
Hallå Scul
Tjena Scul...jag har en fråga. Vad är: 10.04.04 # In Qontrol, RAI, Amsterdam. Jag är nämligen nere i Holland just då....kan du skicka en flyer eller berättta vad det är......cheers!!!
http://events.q-dance.nl/2004-04_10-april_inqontrol/
Rai Amsterdam / 10th of April 2004 / 21:00 - 7:00 / 42 Euro
InQontrol
Date: 10th of April 2004
Place: Amsterdam Rai
Time: 21:00 - 7:00
Capacity: 30.000
Tickets: € 42
Line-up:
Early Hardcore
- Bass D & King Matthew, NL
- Gizmo, NL
- Darkraver, NL
- Buzz Fuzz, NL
- Outblast, NL
- Franky Jones, BE
Hardtrance
- Scot Project, DE
- DJ Energy vs. Tatana, CH
- Igor S, IT
- SHOKK vs. Flutlicht, DE
- DJ Dean, DE
- Max Savietto, IT
- Bas & Ram, NL
- DJ Yves, BE vs. Lady X, NL
Techno
- Marco Remus, DE
- Chris Liebing, DE
- Miss Djax, NL
- Cristian Varela, ES
- Ben Sims, UK
- Lars Klein, DE
- Justin Berkovi (live), UK
- Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL
Hardstyle
- Showtek, NL
- Deepack, NL
- Lady Tom, CH
- Straight On DJ Team, NL
- Charly Lownoise & Isaac, NL (Live)
- Hardheadz DJ Team, NL
- Alpha Twins, NL
- Gary D, DE
- Technoboy, IT
- Sunny D, NL
- Beholder & Balistic, NL
- Mark E.G., UK
han svarade innan jag fick möjligheten.
hoppas det här räcker annars får du alltid fråga mig
hur kan jp förstå svenska? 
Man tackar.........kanske man ska åka dit när man ändå är i närheten.....cheers!!!
| quote: |
| Originally posted by Glorie hur kan jp förstå svenska? |
| quote: |
| Originally posted by Glorie hur kan jp förstå svenska? |
Fast denna gången var det nog som Scul sa...
| quote: |
| Originally posted by ScuL såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag |
| quote: |
| Originally posted by ScuL såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag |

ja vill meeeee åka...awwwww
scot project vill jag se innan jag dör
(pvd & tiesto kvalar också in på den listan)
meeeh hur kan det komma sig at alla holländare kan svenska?

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew meeeh hur kan det komma sig at alla holländare kan svenska? |

| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Skulle iaf gärna dra på den där festen men vad jag har förståt så är det där bara en vanlig partyhelg för dom... varje helg är det typ 100 nya fester |
| quote: |
| Originally posted by Sand Leaper Nååååååå, vel er dette Holland, men at det blir holdt fester av denne typen hver helg er vel å overdrive en smule. Q-Dance har en del events gående, men det går som regel minst en måned mellom hver av dem. For min del tar jeg muligens turen over for denne festen da det skal komme en ny turoperatør med meget billige billetter til Amsterdam her i Norge snart. Tiden får vise.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.