TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hallå Scul


Posted by Mr Musse on Jan-23-2004 16:42:

Hallå Scul

Tjena Scul...jag har en fråga. Vad är: 10.04.04 # In Qontrol, RAI, Amsterdam. Jag är nämligen nere i Holland just då....kan du skicka en flyer eller berättta vad det är......cheers!!!


Posted by jp on Jan-23-2004 17:03:

http://events.q-dance.nl/2004-04_10-april_inqontrol/

Rai Amsterdam / 10th of April 2004 / 21:00 - 7:00 / 42 Euro

InQontrol
Date: 10th of April 2004
Place: Amsterdam Rai
Time: 21:00 - 7:00
Capacity: 30.000
Tickets: € 42
Line-up:

Early Hardcore
- Bass D & King Matthew, NL
- Gizmo, NL
- Darkraver, NL
- Buzz Fuzz, NL
- Outblast, NL
- Franky Jones, BE

Hardtrance
- Scot Project, DE
- DJ Energy vs. Tatana, CH
- Igor S, IT
- SHOKK vs. Flutlicht, DE
- DJ Dean, DE
- Max Savietto, IT
- Bas & Ram, NL
- DJ Yves, BE vs. Lady X, NL

Techno
- Marco Remus, DE
- Chris Liebing, DE
- Miss Djax, NL
- Cristian Varela, ES
- Ben Sims, UK
- Lars Klein, DE
- Justin Berkovi (live), UK
- Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL

Hardstyle
- Showtek, NL
- Deepack, NL
- Lady Tom, CH
- Straight On DJ Team, NL
- Charly Lownoise & Isaac, NL (Live)
- Hardheadz DJ Team, NL
- Alpha Twins, NL
- Gary D, DE
- Technoboy, IT
- Sunny D, NL
- Beholder & Balistic, NL
- Mark E.G., UK


Posted by ScuL on Jan-23-2004 17:23:

han svarade innan jag fick möjligheten.
hoppas det här räcker annars får du alltid fråga mig


Posted by Glorie on Jan-23-2004 17:39:

hur kan jp förstå svenska?


Posted by Mr Musse on Jan-23-2004 17:41:

Man tackar.........kanske man ska åka dit när man ändå är i närheten.....cheers!!!


Posted by ScuL on Jan-23-2004 17:44:

quote:
Originally posted by Glorie
hur kan jp förstå svenska?


såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag


Posted by SteveTranz4ever on Jan-23-2004 17:57:

quote:
Originally posted by Glorie
hur kan jp förstå svenska?

Ungefär som när jag förstår Hollänska... frågar Scul eller nån annan jag känner i Holland Fast denna gången var det nog som Scul sa...

Har själv hankat mig fram ett par gånger på att gissa mig fram till vad som sa och det gick bra dom gångerna



Skulle iaf gärna dra på den där festen men vad jag har förståt så är det där bara en vanlig partyhelg för dom... varje helg är det typ 100 nya fester


Posted by jp on Jan-23-2004 18:02:

quote:
Originally posted by ScuL
såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag


Du har rätt igen!


Posted by Glorie on Jan-23-2004 18:22:

Party Hat

quote:
Originally posted by ScuL
såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag


hehe ok... musse hade lika gärna kunnat menat.. "Jag ska dra ner till In Control, vi ses där? Cheers"

ja känner en ytterligare snubbe som ska flyga ner dit oxå... så sjuuukt bra det lär bli ja vill meeeee åka...awwwww scot project vill jag se innan jag dör (pvd & tiesto kvalar också in på den listan)

iofs kanske ja ska ner till amdm i början av april. om jag har råd vill säga


Posted by St_Andrew on Jan-23-2004 19:04:

meeeh hur kan det komma sig at alla holländare kan svenska?


Posted by jp on Jan-23-2004 19:41:

quote:
Originally posted by St_Andrew
meeeh hur kan det komma sig at alla holländare kan svenska?


Kan du hålla en hemlighet? Jag spelar Counterstrike

Swedish dedicated server


Posted by Sand Leaper on Jan-23-2004 20:07:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Skulle iaf gärna dra på den där festen men vad jag har förståt så är det där bara en vanlig partyhelg för dom... varje helg är det typ 100 nya fester


Nååååååå, vel er dette Holland, men at det blir holdt fester av denne typen hver helg er vel å overdrive en smule. Q-Dance har en del events gående, men det går som regel minst en måned mellom hver av dem.

For min del tar jeg muligens turen over for denne festen da det skal komme en ny turoperatør med meget billige billetter til Amsterdam her i Norge snart. Tiden får vise..


Posted by ScuL on Jan-23-2004 20:35:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Nååååååå, vel er dette Holland, men at det blir holdt fester av denne typen hver helg er vel å overdrive en smule. Q-Dance har en del events gående, men det går som regel minst en måned mellom hver av dem.

For min del tar jeg muligens turen over for denne festen da det skal komme en ny turoperatør med meget billige billetter til Amsterdam her i Norge snart. Tiden får vise..


nja.. stora fester finns det kanske en eller två om månaden.

kort lista för 2004:
jan.31 Trance Energy, Utrecht (30.000)
jan.31 Trip2Dreamland, Utrecht (6.000)
feb.07 X-Qlusive Luna, Amsterdam (7.000)
feb.14 Hardbass, Zoetermeer (10.000?)
mar.20 Masters of Hardcore, Eindhoven (7.000)
mar.20 TeQnology, Amsterdam (7.000)
mar.27 Intenze, Arnhem (6.000?)
apr.10 In Qontrol, Amsterdam (+-35.000)
apr.24 GhostTown, Utrecht (6.000)
maj.08 Pleasure Dome, Arnhem (+-30.000)
maj.08 Raving Nightmare, Maastricht (7.500?)
jun.?? DefQon 1, Almere (40.000)
jun.26 Impulz Outdoor, Bussloo (20/30.000?)
jul.03 Awakenings Festival, Amsterdam (20.000?)
jul.03 Sensation White, Amsterdam (40.000)
jul.10 Sensation Black, Amsterdam (40.000)
jul.17 Extrema Outdoor, Best (20.000?)
aug.07 Dance Valley, Amsterdam (45.000?)
aug.21 Mysteryland, Amsterdam (+-50.000)
okt.23 Thunderdome, ? (20/30.000?)
nov.?? Qlimax, Arnhem (+-30.000)
dec.18 Innercity, Amsterdam (45.000)

jag är inte säkert angående besökarantaler men ändå. det ger ett idé



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.