TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Super 8 - Alba
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Airvision on Jan-23-2004 23:15:

Smiley DJ Super 8 - Alba

Mit�s mielt� jengi kyseisest�?
Mielest�ni ehdottomasti yks kovimmista kiksutujauksista mit� olen v�h��n aikaan kuullut!!!

Posted by Mr.Mystery on Jan-24-2004 07:20:

Perushuttua.

Posted by GrimReaper on Jan-24-2004 09:25:

Samaa mielt� Mysteryn kanssa, aika peruskamaa.. ei mitenk��n ihmeellinen.

Posted by Epic Star on Jan-24-2004 11:43:

Onhan tuo Alba aikas kova biisi, mutta itse taidan tyk�t� enemm�n Dawn:sta. Takuu varmaa Anjunabeats tuotantoa.

Posted by Airvision on Jan-24-2004 14:48:

Smiley DJ

Kyll� vaan t�� mun mielest� on ihan saitanan kova biisi!
Diggailen kovasti tosta Elon soundista.Mahtavia remixej�kin painaa.

Posted by MekkaFIN on Jan-24-2004 15:24:

Joo, laatu biisist� puhutaan!

Posted by breakaholic on Jan-24-2004 16:51:

Saundiltaan ihan loistava, mut sama ongelma mik� tuntuu vaivaavan melodista trancea nyky��n eli kantava idea puuttuu.

Posted by QPS on Jan-24-2004 17:12:

quote:
Originally posted by breakaholic
Saundiltaan ihan loistava, mut sama ongelma mik� tuntuu vaivaavan melodista trancea nyky��n eli kantava idea puuttuu.

Juu, yhdyn tuohon... Hyv� biisi, mutta ei tarjoa mit��n uutta!

Posted by Torakka on Jan-24-2004 17:29:

Kyll�h�n tuo laatu biisi on

Posted by Kinde on Jan-24-2004 17:54:

Peruskamaa... ihan hyvin tehty� ja sopii varmaan johonkin ASOT-settiin kun nyrkki silm��n, mutta emm� t�st� jaksa enemp�� innostua...

Posted by TonY on Jan-28-2004 15:52:

Ihan hyv� biisi, mutta mielest�ni Pacifica - Haylo (Super 8 Mix) on parempi biisi.

Posted by Jace2 on Jan-29-2004 14:04:

Arrow

Ihan hyv� biisih�n tuo Alba on, mutta mulle ainakin nyt kolahtaa viel� paremmin tuo Sonicviben & Mike Shiverin biisi Lunation (Masters & Nickson Remix)

Posted by jukka on Feb-03-2004 01:11:

Oikein n�pp�r�n kuuloinen biisi. Sointuu kivasti meik�l�isen korvaan

Posted by BetaFactory on Feb-26-2004 14:19:

Minun mielest�ni Super8:n biisit sis�lt�v�t aivan liikaa ��nej�. ��net ja soundit menev�t avuttomasti p��llekk�in, ja lopputulos ei ole korville miellytt�v�. J�rjestelm�llinen kaaos. Onkohan yritetty liikaa?

Posted by Mr.Mystery on Feb-26-2004 17:33:

Jaa, enp� tied�. Vertaa esim BT:n biiseihin niin huomaat, ett� Super8 on hyvinkin yksinkertaista...

Se on suurimmaksi osaksi miksauksesta kiinni, biisi pit�isi miksata niin, ett� jokainen ��ni kuuluu kirkkaasti eik� puuroudu yhdeksi isoksi ��nivalliksi.

Posted by Airvision on Feb-26-2004 22:42:

Smiley DJ

quote:
Originally posted by BetaFactory
Minun mielest�ni Super8:n biisit sis�lt�v�t aivan liikaa ��nej�. ��net ja soundit menev�t avuttomasti p��llekk�in, ja lopputulos ei ole korville miellytt�v�. J�rjestelm�llinen kaaos. Onkohan yritetty liikaa?

-Heh Heh,vuoden vitsi!
Eik�h�n Elo varmaan tied� mink� verran biiseiss� voi soundia olla.
"yritetty liikaa" kommenttisi pisti kyl naurattaa...
Tuohon vois sanoa et eik�h�n se yritys ole ihan hallussa jos Super8 & Aalto tuotantoo kuuntelee.

Posted by Airvision on Feb-26-2004 22:54:

Smiley DJ

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Jaa, enp� tied�. Vertaa esim BT:n biiseihin niin huomaat, ett� Super8 on hyvinkin yksinkertaista...

Se on suurimmaksi osaksi miksauksesta kiinni, biisi pit�isi miksata niin, ett� jokainen ��ni kuuluu kirkkaasti eik� puuroudu yhdeksi isoksi ��nivalliksi.

-T�h�n vois heitt�� kommentiks et yksinkertainen on my�s kaunista!
jokainenhan artisti/tuottaja tuottaa omalla tyylill��n musaa.
Ja onhan Super8:sin tuotokset,remixit jne.olleet aika hypetyksess� ymp�ri mailmaa joten ei noissa Super8 mixauksissa kyll� ole varmasti mit��n vikaa!Vai voitko sanoa ett� on huttua?

Joo,onhan n�� kaikki biisit aina makuasioita mist� valitettavan usein paisuu iso pullataikina kun aletaan v��nt�� k�tt� makuasioista mut meitsi diggaa kyb�ll� ja jos joku muu ei niin se on h�nen mielipiteens�.
peace!

Posted by Dueno on Feb-27-2004 12:02:

Pit�s kyseinen biisi kuulla eka jostai nii p��sis arvostelemaan

Posted by BetaFactory on Feb-27-2004 12:49:

Uskon ett� olet Airvision ymm�rt�nyt postaukseni v�h�n v��r�ll� tavalla. Syy siihen oli varmasti se, ett� min� kirjoitin jonkun verran ep�m��r�isesti (ei aina ole maailman helpoin asia kirjoittaa vieraalla kielell�).

Tottakai Aalto/Super8 tiet�v�t, mit� tekev�t. He ovat ammattimiehi�, ja heid�n tiet�mys trancesta, sen perinn�st�, sen tuottamisesta jne. on varmasti tuhatkertainen jos verrataan minun omaan tiet�mykseeni.

Min� vain sanoin, ett� omasta mielest�ni Super8 - Alba menee osittain puuroksi. En ole v�itt�nyt, ett� n�in menisi my�s muiden osalta. Elo itse kuin varmasti tuhannet muut ovat toista mielt�.

Mr Mystery: onhan se totta ett� paljon on miksauksesta kiinni. Kuitenkin v�itt�isin, ett� BT hallitsee tilannetta paremmin (ainakin toistaiseksi) kuin Super8/Aalto.

Aalto - Rush (Super8 vs. Orkide Remix) toimii toisaalta aivan hienosti my�s minun korvissani.

Toivottavasti sain kirjoitettua selvemmin t�ll� kertaa (Airvision? )

Posted by Airvision on Feb-27-2004 14:55:

Smiley DJ

quote:
Originally posted by BetaFactory
Uskon ett� olet Airvision ymm�rt�nyt postaukseni v�h�n v��r�ll� tavalla. Syy siihen oli varmasti se, ett� min� kirjoitin jonkun verran ep�m��r�isesti (ei aina ole maailman helpoin asia kirjoittaa vieraalla kielell�).

Tottakai Aalto/Super8 tiet�v�t, mit� tekev�t. He ovat ammattimiehi�, ja heid�n tiet�mys trancesta, sen perinn�st�, sen tuottamisesta jne. on varmasti tuhatkertainen jos verrataan minun omaan tiet�mykseeni.

Min� vain sanoin, ett� omasta mielest�ni Super8 - Alba menee osittain puuroksi. En ole v�itt�nyt, ett� n�in menisi my�s muiden osalta. Elo itse kuin varmasti tuhannet muut ovat toista mielt�.

Mr Mystery: onhan se totta ett� paljon on miksauksesta kiinni. Kuitenkin v�itt�isin, ett� BT hallitsee tilannetta paremmin (ainakin toistaiseksi) kuin Super8/Aalto.

Aalto - Rush (Super8 vs. Orkide Remix) toimii toisaalta aivan hienosti my�s minun korvissani.

Toivottavasti sain kirjoitettua selvemmin t�ll� kertaa (Airvision? )

-Joo saattoi k�yd� niinkin et tulkitsin viestisi v��rin
J�i vaan mietitytt�� toi Alban soundaus et miten se voi soundaa huonosti..hhmm..samoilla Mackie:ll� noi tuotokset on mixattu et pit�is soundaa samalla tapaa j�rkev�sti asiaa ajatellen.
Kun luulis et mixaus/masterointi tyyli on varmasti sama kaikissa biiseiss� kun sen oikean tyylin l�yt��.
Itse en huomaa poikkeevuutta kyseisen biisin kohdalla.
No mut anyway ei t�st� viitsi v��nt�� k�tt� t�n enemp�� joten no hard feelings

Joten vknlpuja vaan!!

Posted by Nuutti on Feb-27-2004 18:11:

quote:
Originally posted by Airvision
-Heh Heh,vuoden vitsi!
Eik�h�n Elo varmaan tied� mink� verran biiseiss� voi soundia olla.
"yritetty liikaa" kommenttisi pisti kyl naurattaa...
Tuohon vois sanoa et eik�h�n se yritys ole ihan hallussa jos Super8 & Aalto tuotantoo kuuntelee.

Sanoisin ett� ollaan hakoteill� jos ajatellaan ett� biisiss� ei voi olla mit��n vikaa ja sellaisten mielipiteiden esitt�minen on "vuoden vitsi" vain sen takia ett� biisin tekij�n� on niinkin "tunnettu" nimi kuin Elo. Ei biisin hyvyys tai huonous katso sit� kuka sen on tehnyt. Huippu nimetkin erehtyv�t toisinaan. En itse kaipaa konemusiikkiin mink��nlaista henkil�npalvontaa ja superstara ilmi�it� mit� on viimevuosina alkanut n�ky�. En v�it� ett� tuo viesti olisi viel� henkil�npalvontaa mutta kuitenkin. Itse biisi� en ole kuullut.

Posted by GrimReaper on Feb-27-2004 19:22:

Juu eih�n se pelkk� nimi tee hyv�� musiikkia.

Super 8 ei vaan mielest�ni erotu mitenk��n kiksun suuresta massasta vaan on ehk� siell� v�h�n paremmalla puolella kuin enemmist�. Jotta siit� tulisi loistavaa, vaadittaisiin jotain muutakin kuin ne perussahat ja ok leadi.

Kyll�h�n nuo toimii ihan jees tanssilattialla mutta ei ne mitenk��n mieleenpainuvan hyvi� oo. Se jokin puuttuu.

Posted by BetaFactory on Feb-27-2004 21:33:

quote:
Originally posted by Nuutti En itse kaipaa konemusiikkiin mink��nlaista henkil�npalvontaa ja superstara ilmi�it� mit� on viimevuosina alkanut n�ky�.

Tuosta puheen ollen. Kuka nyt taas oli se ensimm�inen j�tk�, joka pisti oman valokuvansa levyns� kansiolle? Hitsi kun nime� en muista, se oli kuitenkin muistaakseni joku ruotsalainen, undergroundtechnon nimej�. Muuten aivan taitava mies, ja tekee yh� laatubiisej�. Piru vie vain kun nimi ei tule mieleen. Ehk� joku voi auttaa, joku kello varmasti soi kun nimen saan kuulla.

EDIT: Hmm, ehk� t�m� taas ei ollut niin �lyk�s kysymys. Esim. Kraftwerk teki sen varmasti 15 v. ennen kyseess� olevaa herrasmiest�. Kuitenkin TV-ohjelma joka kertoi Etel�-Ruotsin klassisista konemusav��nt�jist� v�itt� ett� juuri "tuo mies" oli ensimm�inen.

No, unohtakaa koko juttu.

Posted by Airvision on Feb-28-2004 08:23:

Smiley DJ

quote:
Originally posted by Nuutti
Sanoisin ett� ollaan hakoteill� jos ajatellaan ett� biisiss� ei voi olla mit��n vikaa ja sellaisten mielipiteiden esitt�minen on "vuoden vitsi" vain sen takia ett� biisin tekij�n� on niinkin "tunnettu" nimi kuin Elo. Ei biisin hyvyys tai huonous katso sit� kuka sen on tehnyt. Huippu nimetkin erehtyv�t toisinaan. En itse kaipaa konemusiikkiin mink��nlaista henkil�npalvontaa ja superstara ilmi�it� mit� on viimevuosina alkanut n�ky�. En v�it� ett� tuo viesti olisi viel� henkil�npalvontaa mutta kuitenkin. Itse biisi� en ole kuullut.

-Niin tuollahan keskusteltiin et biisi soundaa puuroiselta josta itse en ollut samaa mielt�.
Joo huippunimetkin my�s mokaavat,tied�n.
Henkipalvontaa t�ss� ei ole tarkoitus tuoda esiin viesteiss�ni vaan pid�n henk.kohtaisesti kaverin tuotoksista mit� ole kuullut ja alba iskee minuun kun salama taivaalta.Ja kyll� mulla ainakin henk.kohtaisesti on "idoileita" & "superstaroja" trancetuottajissa.

Mut kuten aikasemmin sanoin n�m� on makuasioita jossa ei puuta pidem�lle p��st� vaikka kuinka v��nnett�is aihetta
peace

Posted by Nuutti on Feb-28-2004 11:21:

quote:
Originally posted by Airvision
-Niin tuollahan keskusteltiin et biisi soundaa puuroiselta josta itse en ollut samaa mielt�.
Mut kuten aikasemmin sanoin n�m� on makuasioita jossa ei puuta pidem�lle p��st� vaikka kuinka v��nnett�is aihetta
peace

Totta, mutta viestist�si sai sen vaikutelman, ett� argumenttisi oli ett� biisi ei voi olla puuroinen koska Elo tiet�� mit� tekee ja ett� Elo olisi jotenkin arvostelun yl�puolella. Omissa mielipiteiss� ei tietenk��n ole mit��n vikaa.

Pages (2): [1] 2 »