TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Miika Kuisma @ YleX / Tiistain Tanssi-Ilta 27.1.04

Posted by Airvision on Jan-23-2004 23:34:

Smiley DJ Miika Kuisma @ YleX / Tiistain Tanssi-Ilta 27.1.04

MIIKA KUISMA Livesetti/haastis 27.1.Tiistain Tanssi-Illassa!!

Posted by Mr.Mystery on Jan-24-2004 07:21:

Joku vois ripata ton kun mulla ei ole radiota.

Posted by GrimReaper on Jan-24-2004 09:24:

Hmm.. pit��p� yritt�� muistaa kuunnella tuo. Mulla ei o radio kiinni koneessa, joten en voi ripata, sori.

Posted by mkuisma on Jan-24-2004 11:45:

Hitto.. min� ku luulin ettei mik��n j�nnit�. Esim 150m benji ei j�nnitt�ny yht��n. Mutta kun ne luurit ja mikki tuli p��h�n niin sit j�nnitti.

Mietin just ett� kehtaako tota ite kuunnella ollenkaan Muuten oltais tehty toi liven� studiossa, mutta Kallen menoista johtuen toi on nauhoitettu juttu.. mik� olikin ihan hyv� juttu.

Posted by MekkaFIN on Jan-24-2004 15:23:

Joutuupa kuunnella. Toivottavasti hyv�� setti� luvassa!

Posted by QPS on Jan-24-2004 17:16:

Juu, pakkohan tuo on kuunnella !!!

Posted by Torakka on Jan-24-2004 17:27:

On kyll� pakko kuunnella

Posted by skip on Jan-26-2004 06:41:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Joku vois ripata ton kun mulla ei ole radiota.

m� voisin ehk�, jos osaisin. mulla ei vaan ole k�ry�k��n mill� ohjelmalla tollasta radiota kannattais nauhotella, eik� ole kyll� mit��n monimutkaisia aikaa opetellakaan en��!

no, itse ainakin voisin ton kuunnella, jollen kovolle asti sit� saa!

Posted by Kinde on Jan-26-2004 16:49:

Eih�n siin� oo sen kummempaa kun vet�� piuhan stereoista ��nikorttiin ja laittaa jollain ohjelmalla (esim. Cool Edit) nauhotuksen p��lle. Ittell� kuuluu vaan toi YleX harmittavan huonosti joten en oo ikin� sielt� mit��n viittinyt ripata. Varsinkin jossain suvantokohdissa kuuluu kaikenlaista kohinaa ja suhinaa enemm�n kun tarpeeks...

Posted by skip on Jan-26-2004 18:06:

quote:
Originally posted by Kinde
Eih�n siin� oo sen kummempaa kun vet�� piuhan stereoista ��nikorttiin ja laittaa jollain ohjelmalla (esim. Cool Edit) nauhotuksen p��lle. Ittell� kuuluu vaan toi YleX harmittavan huonosti joten en oo ikin� sielt� mit��n viittinyt ripata. Varsinkin jossain suvantokohdissa kuuluu kaikenlaista kohinaa ja suhinaa enemm�n kun tarpeeks...

no juu, mutta kun en ole ikin� mit��n ��nisignaalia koneellenni sis��n tuonut, niin ei ole kokemuksia, miten se toimii, pit��k� esim. jotain s��t�j� muutella tms. ja, ett� mill� ohjelmalla on hyv� ja helppo ��nitt��. itse radion signaali mulla lienee ihan hyv�, kun se tulee kaapelin kautta kumminkin!