TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Miika Kuisma @ YleX / Tiistain Tanssi-Ilta 27.1.04
Miika Kuisma @ YleX / Tiistain Tanssi-Ilta 27.1.04
MIIKA KUISMA Livesetti/haastis 27.1.Tiistain Tanssi-Illassa!!
Joku vois ripata ton kun mulla ei ole radiota.
Hmm.. pit��p� yritt�� muistaa kuunnella tuo. Mulla ei o radio kiinni koneessa, joten en voi ripata, sori.
Hitto.. min� ku luulin ettei mik��n j�nnit�. Esim 150m benji ei j�nnitt�ny yht��n. Mutta kun ne luurit ja mikki tuli p��h�n niin sit j�nnitti.
Mietin just ett� kehtaako tota ite kuunnella ollenkaan
Muuten oltais tehty toi liven� studiossa, mutta Kallen menoista johtuen toi on nauhoitettu juttu.. mik� olikin ihan hyv� juttu.
Joutuupa kuunnella.
Toivottavasti hyv�� setti� luvassa!
Juu, pakkohan tuo on kuunnella
!!!
On kyll� pakko kuunnella
| quote: |
| Originally posted by Mr.Mystery Joku vois ripata ton kun mulla ei ole radiota. |

Eih�n siin� oo sen kummempaa kun vet�� piuhan stereoista ��nikorttiin ja laittaa jollain ohjelmalla (esim. Cool Edit) nauhotuksen p��lle. Ittell� kuuluu vaan toi YleX harmittavan huonosti joten en oo ikin� sielt� mit��n viittinyt ripata. Varsinkin jossain suvantokohdissa kuuluu kaikenlaista kohinaa ja suhinaa enemm�n kun tarpeeks... 
| quote: |
| Originally posted by Kinde Eih�n siin� oo sen kummempaa kun vet�� piuhan stereoista ��nikorttiin ja laittaa jollain ohjelmalla (esim. Cool Edit) nauhotuksen p��lle. Ittell� kuuluu vaan toi YleX harmittavan huonosti joten en oo ikin� sielt� mit��n viittinyt ripata. Varsinkin jossain suvantokohdissa kuuluu kaikenlaista kohinaa ja suhinaa enemm�n kun tarpeeks... |