TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ-installatie kopen: Waar?
Pages (2): [1] 2 »
DJ-installatie kopen: Waar?
Waar kan ik goeie mixers en draaitafels kopen tegen een schappelijke prijs?
En welke mixers en draaitafels raden jullie aan?
Ik wil namelijk beginnen draaien.

NewLine webshop...
www.newline.nl
Verder ken ik nog een winkelke in brussel waar ge HEEL goeikoop spullen kunt kopen.
Als mixer raad ik zeker de VMX300 van behringer aan. Kijk ook eens naar de DJX700 (ook van behringer).
als ik die link volg naar newline kom ik op een site terecht voor "Thermondergoed, mutsen en handschoenen"

internet => via duitsland
is zeer goedkoop
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp
Heb de mijn er donderdag besteld, moeten maandag - dinsdag aankomen 
woohoo
Nu nog wachten op de mixer van ei 
| quote: |
| Originally posted by pooley internet => via duitsland is zeer goedkoop http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp Heb de mijn er donderdag besteld, moeten maandag - dinsdag aankomen ![]() woohoo Nu nog wachten op de mixer van ei |
Kzal het u zeggen als ze aankomen.
Die package tracken van DPS (transportbedrijf) is ook wel handig...
owkee merci
ik kan uit ervaring zeggen dat new-line.nl heel erg te betrouwen is etc
Bij Sound-Station in Hasselt, lope nog acties voor't merk "STANTON", heb die van mij daar ok gekocht en kwaliteit zene 
Niet lachen he, maar ik wil eigelijk ook gaan draaien. Ik begin in de krokusvakantie met weekendwerk en een paar draaitafels staan al op nr 1 van mijn verlanglijstje. Ik ga in hasselt naar school dus sound-station daar kan ik wel eens af en toe binnen springen. Als iemand misschien tweedehands draaitafels kan vinden mag die persoon het me ook altijd laten weten.
Groetjes
TatanaGirl
De ziekte verspreidt zich...
En ene keer dat ge draaitafels hebt, is het leven voor altijd veranderd. NOOIT zult ge nog geld teveel uitgeven, ALTIJD elken euro 3 keer opdraaien... Gierigheid zal jullie deel worden!!!
Welja, in duitsland is alles idd v��l goedkoper, maar ik heb het nog nooit gedaan voor garantie. Als ge bvb gemini koopt, kunt ge hier niet terecht voor garantie. Ik heb een winkeltje gevonden in brussel die zelfs goedkoper werkt dan bepaalde winkels. (zoals concorde pro naalden voor 50�)
Welke winkel btw?
En ik ga morgen een koptelefoon kopen, in Brussel ergens maar ik zou niet weten waar.
In de Frac zag is senn's hangen maar Fnac is dan weer #@| duur.
Iemand een ideetje?
KOOPT U NE SONY MVDDRRDSFDSQ 700 OMFG8118!!
KOSTMAAR 800 EURO OMFG881!!!
stanton djpro2000s en kben er gelukkig mee, voor een schoon prijske... en tiesto ook blijkbaar ;f
| Originally posted by Tiger777 De ziekte verspreidt zich... En ene keer dat ge draaitafels hebt, is het leven voor altijd veranderd. NOOIT zult ge nog geld teveel uitgeven, ALTIJD elken euro 3 keer opdraaien... Gierigheid zal jullie deel worden!!! |
kheb nu al geld tekort... beter afzien van dat vinyl-ideetje?
(me is van plan weer werk te zoeke na de examens...)
| Originally posted by Miss Z (me is van plan weer werk te zoeke na de examens...) |

_winkels_ in brusssel iemand met goeie koptelefoons?
Tis dus voor morgen
Ik denk dat ik, als ik een beetje rijker ben, in de soundstation ga kijken. Daar vallen de prijzen goed mee! Maar eerst moet ik keihard gaan werken in de krokusvakantie
Ik ben me nu al aan het verheugen om mijn eerste vinyl te kopen en te draaien 
Groetjes
TatanaGirl
Die vinylverslaving moogt ge allemaal heel serieus nemen hoor 
Nuja ik weet niet hoeveel zakgeld jullie krijgen enzo, maar ge moogter van uit gaan dat ge vaak ZO veel zin gaat hebben om platen te kopen dat ge der echt niet meer door gaat buiten komen. Tenzij ge van uw hart een steen kunt maken en weer maar es nen hoop goeie platen kunt laten liggen...
nuja, ik leef hier soms een week in leuven met 15 euro voor eten en drank, enkel en alleen omdat ik dan twee plaatjes meer kan gaan kopen... simpel voorbeeldje :P
Nog geen koptelefoon genomen.
Ben wel ff i nde Fnac geweest en der warne 5-10 soorten senn's maar kwist echt ni wat nemen dus mr uigesteld.
Beetje info opzoeken zodat ik een goeie kan kopen.
Kheb toch nog tijd tot donderdag ofzo 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Die vinylverslaving moogt ge allemaal heel serieus nemen hoor ![]() |
| Originally posted by pooley Nog geen koptelefoon genomen. Ben wel ff i nde Fnac geweest en der warne 5-10 soorten senn's maar kwist echt ni wat nemen dus mr uigesteld. Beetje info opzoeken zodat ik een goeie kan kopen. Kheb toch nog tijd tot donderdag ofzo |
van waar edde die gehaald?
Kzou em vroeger wille nhebben omdat ik woensdag alles hier verwacht 
Ik heb der zelf nog gene he, ik dacht eraan zo eentje te kopen. Maandag ben ik vrij, maandagmorgen om preciezer te zijn 
Ma als ge zelf al wilt gaan zien, bij ADS concert in de Zuidlaan (#169)
Yo gasten ik ga als het geld heb dit kopen :
Ortofon Concorde Pro
Spherisch DJ Element + naald
x2
Technics SL-1210 MKII
Prof. DD draaitafel
x2
Behringer VMX-300
3-Channel DJ Mixer
Slipmat set "I love Techno"
2 slipmatten. Kleur zwart met wit/rode opdruk
Ok das dus al beslist MAAR ik zit vast met de versterker , ik ben alleen van plan in men kamertje of mss soms eens in een iets grotere kamer te spelen , maar geen club toestanden natuurlijk
dus welke versterker raden jullie aan ik blijf liefst wel onder de 1500� maar als het iets meer is, maakt niet zoveel uit.