TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt Omröstning
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2004 19:53:

Exclamation SWETAshirt Omröstning

Har nu sammanställt samtliga bidrag som jag har fått in.

Vi väljer en modell på t-shirtarna för att göra det enkelt tills detta utvecklas mer.

Jag har valt så att man ska rösta på en persons bidrag eftersom en del har flera varianter.
Om en person med flera bidrag skulle bli den som vinner omrösningen så får vi sedan ta
ställning till vilka tryck som skall användas, eventuellt skapa en ny omrösning

Bak och framsidor är inte presenterade att höra ihop bara för att dom här visas ovan/under varandra... Vissa tryck kan ju även sitta på bägge sidor fast inte på samma förstås.
Fler kombinationer är möjliga hos dom som har flera förslag

Titta noga genom alla bidrag nu och gör ett val du kan stå för i många år framöver

STORT TACK TILL ER SOM LAGT NER TID PÅ ERA BIDRAG FÖR OSS ALLA HÄR PÅ SWETA !

SWETA-shirt #1
2 bidrag

____________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________

SWETA-shirt #2
2 bidrag

SWETA-shirt #3
4 bidrag

SWETA-shirt #4
6 bidrag

SWETA-shirt #5
2 bidrag

SWETA-shirt #6
5 bidrag

SWETA-shirt #7
3 bidrag

SWETA-shirt #8
4 bidrag

Så min personliga åsikt.... Ser hemskt gärna SWETA-shirt #4 blir vår t-shirt... då 2a framsidan och 1a baksidan.
Det ända jag gärna ser extra är en adress... alltså www.trancEaddict.com men det ordnas till av skaparen är jag säker på i ett naffs

...// Steve

Posted by keddo on Jan-26-2004 20:05:

Valde 6:an för att jag tycker den är mest stilren och snygg(2:an och 2:an), övervägde dock att lägga på 4rna (1 och 1) som också ser jäkligt bra ut. Blir glad vilken det än blir av dom.

Posted by NooN on Jan-26-2004 20:09:

Det stog mellan 4: orna och 7: orna...
Och det blev 7: orna. Mer Sverige över dem...

Posted by fede on Jan-26-2004 20:12:

röstade på mitt egna förslag (#6) >_<

Posted by ScuL on Jan-26-2004 20:15:

jag vågar inte rösta än.... det här blir svårt att välja

tvivlar mellan 4: or och 7: or nu

Posted by MiB on Jan-26-2004 20:19:

tog nummer 6 av den enkla anledningen att jag tycker hela www adressen ska stå med =)

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2004 20:21:

quote:
Originally posted by MiB
tog nummer 6 av den enkla anledningen att jag tycker hela www adressen ska stå med =)

Sånt kan man lägga till i efterhand... see the big picture

Fan 7an e ju inte helt fel den heller... men jag står för mitt val

Posted by JayBee on Jan-26-2004 20:22:

hmm detta blir väldigt svårt. måste fundera lite på detta.

tycker om att på förslag 7 så är TA i en "hålad" cirkel.. ser coolt ut. skulle villja ser annorlunda färger på förslag 8 där shytrance förslag blivit omgjort. för många färger blir plottrigt. förslag 8 har nog en liten felstavning oxo med "s" istället för "ce"

tycker om nummer 3s groda men dock inte framsidan på nummer 3s t-shirts..

tycker om nyx's Trance addict med en stjärna emellan och tycker om shytrance stora bild med en eq.

väldigt svårt.. mjaaa!

Posted by dbl on Jan-26-2004 20:25:

hmmm... vet inte vilken jag ska rösta på... får ta o fundera lite

Posted by Vizay on Jan-26-2004 20:27:

valet blev mellan 4:an och 6:an som jag tycker var dom snyggaste...rösten föll dock på fyran eftersom jag gillade det grafiska på alla dom, kan ju bli aningen tråkigt med bara text

Posted by JayBee on Jan-26-2004 20:27:

altså seriöst talat det är ju vi som betalar. kan vi inte få beställa flera? jag vill ha olika så att man kan se annorlunda ut på festerna. inte alltid likadan.

dessutom så vill ja ha en lång ärmad! jag kan lätt betala lite extra altså.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2004 20:29:

quote:
Originally posted by JayBee
altså seriöst talat det är ju vi som betalar. kan vi inte få beställa flera? jag vill ha olika så att man kan se annorlunda ut på festerna. inte alltid likadan.

Tycker vi ska ha en... dels för att bara en kan va den officiella + att det blir betydligt billigare... annars får det bli ett framtida projekt...

Föresten... pollen är begränsad till 14 dagar...

Föresten 2... undrar hur många det är som påverkas av det resultat som redan finns... kanske en del som inte röstar efter hjärtat... Tycker nog fan 1an e bra fin också... en adress på den så....

Posted by keddo on Jan-26-2004 20:30:

quote:
Originally posted by JayBee

Kostar väll en jävla massa om alla ska ha olika tryck osv. Blir ju mycket lättare (och billigare?) om man tar och trycker 100~200 t-shirtar i olika storlekar med samma tryck, typ en klumpsumma då.

föresten, vem är det som ska organiserar hur/var det ska tryckas, och hur mycket det kostar ? (beställa t-shirtar 200 t-shirtar, och som lägger ut pengar tills alla andra köper av honom).. eller det kanske itne funkar så ? .. har ingen koll.

Posted by MojjMojj on Jan-26-2004 20:35:

Gillade 7:an hårt Blev nästan lite hjärntvättad av den lilla texten längst ner där det stod att man skulle rösta på 4:an, blev direkt så man kollade den en a´ndra gång bara för det..
Försöker lura en va??????!

Posted by P4z! on Jan-26-2004 20:37:

fick bli sexan..

Posted by SMC on Jan-26-2004 20:38:

Jag valde det diskreta alternativ #6.

Posted by GyLLe on Jan-26-2004 20:47:

fan jag älskar grodan på 3:an och ryggen med sverige kartan på 7:an och.......

7:anblev det

Posted by RebeL9 on Jan-26-2004 20:50:

finns det inget med hardstyle tryck typ "BASS Instructor" eller "Mega Warped HARD Boy ADDICT!".
Kanske i holland om någon vet?

Posted by Aendy on Jan-26-2004 20:50:

4:an, fast min favvo där är 2 alt. 3 fram och definitivt 2 bak.

Posted by MiB on Jan-26-2004 20:56:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sånt kan man lägga till i efterhand... see the big picture

Fan 7an e ju inte helt fel den heller... men jag står för mitt val

jag me =) clean o enkel bild..

Posted by ScuL on Jan-26-2004 20:59:

mhm. gillar 7 med . (kartan äger ) .. men mitt val blev nr 4.

Posted by JayBee on Jan-26-2004 21:06:

faen altså jag skulle verkligen villja se blandade resultat.. aja jag får sluta klaga och välja något nu nu väljer jag bara något jag står inte ut!

Posted by St_Andrew on Jan-26-2004 21:13:

jag valde sexan, sjuan var oxå snygg

synd att fyran leder bara

Posted by benni on Jan-26-2004 21:21:

jag valde 7'an... alla måste väl veta var man kommer ifrån, också dom som inte ser så bra

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2004 21:27:

quote:
Originally posted by Hybrid
jag valde 7'an... alla måste väl veta var man kommer ifrån, också dom som inte ser så bra
Ganska kul att du nämner det eftersom det följer med en Islänsk flagga på dina poster

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »