TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Infusion in nederland
Pages (2): [1] 2 »


Posted by magrec on Jan-28-2004 10:56:

Infusion in nederland

Jaja 12 maart @ earth in de melkweg


Leuke maand maar wordt dat


Posted by basd on Jan-28-2004 11:01:

Interessant..

Maar uiteraard weer niet voor mij wegens sportieve verplichtingen op zaterdag..


Posted by Partyhardy! on Jan-28-2004 12:09:

quote:
Originally posted by basd
Maar uiteraard weer niet voor mij wegens sportieve verplichtingen op zaterdag..


whehe, daarom sport ik nooit


Posted by basd on Jan-28-2004 12:12:

Sommige mensen hebben genoeg aan af en toe springnichten..

Anderen gaan wel sporten, anders groeien ze dicht (bovendien is het ook gewoon erg leuk hoor)

Ik zie jou over twee weken geloof ik wel


Posted by SnuggLe on Jan-28-2004 13:53:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
whehe, daarom sport ik nooit


Nee, jij hebt je 'sport'-pillen


Posted by Ries'79 on Jan-28-2004 18:51:

COOOOOOOOOOLLLLLLL deze gasten zijn echt ware helden voor mij!! Ik heb ze live gezien in perth!! en dat was echt een van de beste live acts die ik ooit heb gezien!


Posted by Three 'O Three on Jan-28-2004 19:35:

Die wil ik heel graag een keer zien! Gaan "de jongens" ook mee???


Posted by magrec on Jan-28-2004 19:37:

Deze lui rocken gewoon echt.

Earth
Old Hall: live: Infusion (Aus) / DJ's Lucien Foort / Per
Caf�: DJ Henk supported by Jansen met Fortuin


Posted by ChooChoo on Jan-28-2004 23:42:

VEEEEET!!! die lui zijn echt gaaf! Heb ze live meegemaakt in Bodrum, Turkije. Waren op vakantie en ze kwamen daar. Die wil ik zeker nog weer live zien! Aardige lui ook trouwens.
Vroeg me al af wanneer ze eens naar NL kwamen Beter!


Posted by Dj Lex on Jan-28-2004 23:56:

quote:
Originally posted by ChooChoo
VEEEEET!!! die lui zijn echt gaaf! Heb ze live meegemaakt in Bodrum, Turkije. Waren op vakantie en ze kwamen daar. Die wil ik zeker nog weer live zien! Aardige lui ook trouwens.
Vroeg me al af wanneer ze eens naar NL kwamen Beter!


Daar was ik ook. Halikarnas was dat, erg gave show gaven ze daar weg.


Posted by Donna on Jan-29-2004 01:15:

Heerlijke feesten vind ik earth,deze maand isset de 13e,wil graag heen maar dunno nog.
De 12e maart wil ik er eigenlijk gewoon ZEKER bijzijn,word weer een speciale


Posted by SnuggLe on Jan-29-2004 07:19:

Infusion? Mwah, weet niet of ik er heen ga.
Zooooooooo veel goede feesten feb/maart. Keuzes, keuzes. Weet niet of Infusion helemaaaaaaaaaal mijn ding is.


Posted by ChooChoo on Jan-29-2004 11:24:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Daar was ik ook. Halikarnas was dat, erg gave show gaven ze daar weg.


Ja gave tent was dat wel. Vond Infusion toen het toppunt van de avond!


Posted by Dj Lex on Jan-29-2004 11:50:

quote:
Originally posted by ChooChoo
Ja gave tent was dat wel. Vond Infusion toen het toppunt van de avond!


Vond ik ook, want Dave Seaman was niet echt inspirerend


Posted by ChooChoo on Jan-29-2004 15:21:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Vond ik ook, want Dave Seaman was niet echt inspirerend


Nee die stond daar een beetje als een slappe l*l achter de draaitafels met zn mobiel te kloten. En dan ook ff halfslachtig een plaatje mixen. Leek wel of ie gesnoven had ofzo


Posted by Bouma-Bros on Jan-29-2004 15:25:

quote:
Originally posted by ChooChoo
Nee die stond daar een beetje als een slappe l*l achter de draaitafels met zn mobiel te kloten. En dan ook ff halfslachtig een plaatje mixen. Leek wel of ie gesnoven had ofzo


Daar staat Dave Seaman bekend om....

Altijd te kloten met z'n mobiel en stijf van de coke. Een paar jaar geleden op Earth in de Melkweg precies hetezelfde. Op Ibiza 1,5 jaar geleden vond ik 'm wel weer heel goed.


Posted by ChooChoo on Jan-29-2004 16:35:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Daar staat Dave Seaman bekend om....

Altijd te kloten met z'n mobiel en stijf van de coke. Een paar jaar geleden op Earth in de Melkweg precies hetezelfde. Op Ibiza 1,5 jaar geleden vond ik 'm wel weer heel goed.


Ja zoiets had ik al eens gehoord Dat ie wel vaak een wit neusje had ja...Wil m wel eens meemaken als ie echt met zn volle verstand bij is. Dan is het volgens mij wel gaaf.


Posted by joesterizor on Jan-29-2004 17:42:

King

WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

deze gasten zijn gewoon ZO heftig

150% zeker aanwezig


Posted by magrec on Jan-30-2004 18:21:

Smoking ..umm..something





Posted by Teknikol on Jan-30-2004 22:10:

quote:
Originally posted by magrec





omg.


Posted by Ries'79 on Jan-30-2004 22:18:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Daar staat Dave Seaman bekend om....

Altijd te kloten met z'n mobiel en stijf van de coke. Een paar jaar geleden op Earth in de Melkweg precies hetezelfde. Op Ibiza 1,5 jaar geleden vond ik 'm wel weer heel goed.


AFgelopen oktober in het paard vond ik hem echt werelds, zn cd's zijn ook altijd wel te pruimen! Persoonlijk ben ik dus erg te spreken over Dave seaman!

Tja en stijf van de coke??? vind ik een beetje hypocriet! weet je hoeveel mensen er op de dance vloer onder invloed van drugs staan! hoe doet volgens mij ook niet onder voor sasha want die is er ook niet bepaald vies van!


Posted by MaGiK54 on Feb-02-2004 20:18:

Zat net ff te neuzen in de tracklistings van de Essential Mixes en ik kwam deze tegen, wellicht issie voor de fans wel ergens te vinden.

Infusion 04.01.04

Infusion - Do To You What You Want Me To
Infusion - Balance
Infusion - Drop
Infusion - Starwater, It's Alright - (Marine Parade)
Infusion - Lockdown
Infusion - My Name Is Radar - (Thunk Recordings)
Infusion - Kommi
Infusion - Hostile
Infusion - Girls Can Be Cruel (Original Mix) - (BMG / Audio Therapy)
Infusion - Dead Souls - (Marine Parade)
Will Saul - Cliff (Infusion Remix) - (Simple)
Infusion - Boog
Infusion - Girls Can Be Cruel (Remix) - (BMG / Audio Therapy)
Infusion - Djembe
Infusion - Black Weekend, Fallen Angel - (Thunk Recordings)
Infusion - Legacy - (Audio Therapy / Thunk Recordings)
Infusion - Untitled


Posted by Temprocks on Feb-02-2004 23:51:

ne 1 knows the last track
infusion - untitled


Posted by Dj Lex on Mar-10-2004 18:13:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Die wil ik heel graag een keer zien! Gaan "de jongens" ook mee???


Gaan we dit nog doen?


Posted by iLLicit on Mar-10-2004 18:59:

Oh cool man, zou ik zeker ook wel heenwillen. Maar ja, volgende dag werken dus dat wordt hem niet.
Ik vind Infusion wel superrelaxed, die ene remix van hun Kate Bush - Running Up That Hill (Infusion Remix) die is zo VETTT. Nou ja, ze komen vast nog wel een keer...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.