TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Infusion in nederland
Pages (2): [1] 2 »
Infusion in nederland
Jaja 12 maart @ earth in de melkweg
Leuke maand maar wordt dat 
Interessant..
Maar uiteraard weer niet voor mij wegens sportieve verplichtingen op zaterdag..
| quote: |
| Originally posted by basd Maar uiteraard weer niet voor mij wegens sportieve verplichtingen op zaterdag.. |
Sommige mensen hebben genoeg aan af en toe springnichten..
Anderen gaan wel sporten, anders groeien ze dicht
(bovendien is het ook gewoon erg leuk hoor)
Ik zie jou over twee weken geloof ik wel 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! whehe, daarom sport ik nooit |
COOOOOOOOOOLLLLLLL deze gasten zijn echt ware helden voor mij!! Ik heb ze live gezien in perth!! en dat was echt een van de beste live acts die ik ooit heb gezien!
Die wil ik heel graag een keer zien!
Gaan "de jongens" ook mee???
Deze lui rocken gewoon echt.
Earth
Old Hall: live: Infusion (Aus) / DJ's Lucien Foort / Per
Caf�: DJ Henk supported by Jansen met Fortuin
VEEEEET!!! die lui zijn echt gaaf! Heb ze live meegemaakt in Bodrum, Turkije. Waren op vakantie en ze kwamen daar. Die wil ik zeker nog weer live zien! Aardige lui ook trouwens.
Vroeg me al af wanneer ze eens naar NL kwamen
Beter!
| quote: |
| Originally posted by ChooChoo VEEEEET!!! die lui zijn echt gaaf! Heb ze live meegemaakt in Bodrum, Turkije. Waren op vakantie en ze kwamen daar. Die wil ik zeker nog weer live zien! Aardige lui ook trouwens. Vroeg me al af wanneer ze eens naar NL kwamen Beter! |
Heerlijke feesten vind ik earth,deze maand isset de 13e,wil graag heen maar dunno nog.
De 12e maart wil ik er eigenlijk gewoon ZEKER bijzijn,word weer een speciale
Infusion? Mwah, weet niet of ik er heen ga.
Zooooooooo veel goede feesten feb/maart. Keuzes, keuzes. Weet niet of Infusion helemaaaaaaaaaal mijn ding is.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Daar was ik ook. Halikarnas was dat, erg gave show gaven ze daar weg. |
| quote: |
| Originally posted by ChooChoo Ja gave tent was dat wel. Vond Infusion toen het toppunt van de avond! |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Vond ik ook, want Dave Seaman was niet echt inspirerend |
| quote: |
| Originally posted by ChooChoo Nee die stond daar een beetje als een slappe l*l achter de draaitafels met zn mobiel te kloten. En dan ook ff halfslachtig een plaatje mixen. Leek wel of ie gesnoven had ofzo |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Daar staat Dave Seaman bekend om.... Altijd te kloten met z'n mobiel en stijf van de coke. Een paar jaar geleden op Earth in de Melkweg precies hetezelfde. Op Ibiza 1,5 jaar geleden vond ik 'm wel weer heel goed. |
Dat ie wel vaak een wit neusje had ja...Wil m wel eens meemaken als ie echt met zn volle verstand bij is. Dan is het volgens mij wel gaaf.
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
deze gasten zijn gewoon ZO heftig
150% zeker aanwezig


| quote: |
Originally posted by magrec ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Daar staat Dave Seaman bekend om.... Altijd te kloten met z'n mobiel en stijf van de coke. Een paar jaar geleden op Earth in de Melkweg precies hetezelfde. Op Ibiza 1,5 jaar geleden vond ik 'm wel weer heel goed. |
Zat net ff te neuzen in de tracklistings van de Essential Mixes en ik kwam deze tegen, wellicht issie voor de fans wel ergens te vinden.
Infusion 04.01.04
Infusion - Do To You What You Want Me To
Infusion - Balance
Infusion - Drop
Infusion - Starwater, It's Alright - (Marine Parade)
Infusion - Lockdown
Infusion - My Name Is Radar - (Thunk Recordings)
Infusion - Kommi
Infusion - Hostile
Infusion - Girls Can Be Cruel (Original Mix) - (BMG / Audio Therapy)
Infusion - Dead Souls - (Marine Parade)
Will Saul - Cliff (Infusion Remix) - (Simple)
Infusion - Boog
Infusion - Girls Can Be Cruel (Remix) - (BMG / Audio Therapy)
Infusion - Djembe
Infusion - Black Weekend, Fallen Angel - (Thunk Recordings)
Infusion - Legacy - (Audio Therapy / Thunk Recordings)
Infusion - Untitled
ne 1 knows the last track
infusion - untitled
| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three Die wil ik heel graag een keer zien! Gaan "de jongens" ook mee??? |
Oh cool man, zou ik zeker ook wel heenwillen. Maar ja, volgende dag werken dus dat wordt hem niet.
Ik vind Infusion wel superrelaxed, die ene remix van hun Kate Bush - Running Up That Hill (Infusion Remix) die is zo VETTT. Nou ja, ze komen vast nog wel een keer...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.