TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Octans Records
Pages (2): [1] 2 »
Octans Records
Moikkas,olettekos huomanneet,ett� t�mm�nen levykauppa toimii netiss�:
http://www.octansrecords.com
Tuli ostettua sielt� muutama levy ja t�ytyy sanoa,ett� palvelu oli kyll� nopeaa ja hyv��,my�s hinnat on kohdallaan.
Onko teill� kokemuksia t�st�,jos on niin millasia?

onhan mulla kokemusta ko. lafkasta. levyt
ok kunnossa, piti v�h�n valittaa kun myiv�t
viimeisen kappaleen yhdest� levyst�, mut
palvelu pelaa ja hinnat kohdallaan.
hyv� lis� suomen levykauppoihin.
M� yll�tyin kyll� heid�n nopeuteen ja yst�v�lliseen kohteluun asiakasta kohtaan.Uskon ett� t�st� lafkasta voi tulla Streetille viel kova kilpailija,mik� on vaan hyv� asia.

Eip� tuolla n�ytt�ny oikeen mit��n konemusaa cd-muodossa olevan, mit� jaksais tilata. Mutta bookmarkkeihin meni, jos jatkossa jotain ilmestyis.
| quote: |
| Originally posted by Yavis Uskon ett� t�st� lafkasta voi tulla Streetille viel kova kilpailija,mik� on vaan hyv� asia. |
Juuh, Sb on aika pitk��n "hallinnut" alaa.Siksi tykk��n ett� tulee uusia kotimaisia Yritt�ji� mukaan,Eli Octansille Eritt�in iso hatun nosto
Ja toivotaan ett� pysyy viel pitk��n mukana.
Musta noitten sivut ovat viel eritt�in yksinkertaiset ja selke�t,ei turhaa s�l��. Valikoima on viel aika suppea tosin...
Tuntuu ett� Yavis olisi tuolla t�iss�.
l�pp� l�pp�. Aika suppea valikoima viel� t�h�n asti, mutta jotain helmi� l�ytyy esim. k�ytetyist� levyist�. Tsemppi� vaan Octansin posselle, tulee varmasti ostettua tuolta jotain.
eip� oikein osannu mit��n tuolta etti�, oon kyll� streetbeatista tilannu Daft Punkin levyn. T�ytyy sanoa ett� tuolla octanissa t�ll� hetkell� turhan suppea valikoima mun makuun.
Valikoima tosiaan n�ytt�� melko suppealta ja tuo kirjoitusvirheiden m��r� biisien nimiss� on suorastaan hirvitt�v�!
Kirjoitusvirheet ei mua ainakaan niin haittaa, kunhan tilatut levyt tulevat ja hinta on kohdallaan. Ja tulivathan ne, reilu vuorokausi tilauksesta levyt on jo kotona! Ainoastaan se loppunut Nothing tulee ehk� ens viikolla.
| Originally posted by GrimReaper Kirjoitusvirheet ei mua ainakaan niin haittaa, kunhan tilatut levyt tulevat ja hinta on kohdallaan. Ja tulivathan ne, reilu vuorokausi tilauksesta levyt on jo kotona! Ainoastaan se loppunut Nothing tulee ehk� ens viikolla. |
| Originally posted by Mr.Mystery Joo, mutta koitapa searchilla etti� jotain kun sit� ei l�ydyk��n kirjoitusvirheen vuoksi... |
M� en oikein ole vakuuttunut t�st� kaupasta.
Ekan tilauksen sain oikein. Seuraavassa kahdessa oli v��ri�
levyj�, jota en tilannut. No sit tuli tilattua pari levy�, jota
sitten odotin puolisen vuotta ja sit jotenkin vasta selvis, ett�
niit� ei sit saakaan. Hohoij.
Noh ehk� pojat koittavat nyt paremmin.
Tuli taas tilattua tuolta levyj�,hitto miten nopeita he ovat ma tilasin ja t�n��n levyt jo tulivat!
Hienoa! Tovotaan,ett� homma jatkuu!
Yavis kerro miss� mun levyt on mitk� tuli tilattua aika monta kuukautta sitten jo.
)
(ja aika kehnoa itsepromootiota et tulis kolmes p�iv�s. ei ne tuu.
)
| Originally posted by diffas (ja aika kehnoa itsepromootiota et tulis kolmes p�iv�s. ei ne tuu. ) |
Onneksi se ei ole mun ongelma. 
On kyl vikatikku tilata Suomessa sijaitsevista levykaupoista, ku ei
saa koskaan levyj� ajallaan.
niin se vaan on. tai sit m� ostan liian hankalia levyj�.
V�lill� tuntuu kyll� samalta juu. Chemical Recordsin (UK) kilpailuissa voittamani levytkin tuli jo yleens� 3-4 p�iv�ss� kotiin. Vaikka ei olekaan varsinaisesti mit��n ongelmia ollu suomalaisten levykauppojen kanssa niin Detunezilla kyll� yleens� kest�� aika kauan.. kun taas ulkomailta levyt on tullu uskomattoman nopeasti.
| Originally posted by diffas Yavis kerro miss� mun levyt on mitk� tuli tilattua aika monta kuukautta sitten jo. )(ja aika kehnoa itsepromootiota et tulis kolmes p�iv�s. ei ne tuu. ) |
meinasin tilata tuolta 4 cd sinkkua, mutta enp�s tilannutkaan, kun huomasin postikulujen nousevan jonnekin yli 10�:n! aivan mahdoton summa suomesta suomeen nelj�st� sinkusta! ihme puuhaa kyll�! ja taitaa pojilla kest�� aika kauan sivun p�ivtyskin, kun grimin tilaamat k�ytetyt cd sinkut ovat viel�kin sivuilla "myynniss�" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti! turhaa ostajien kalastelua tuotteilla joita ei ole edes tarjolla!
Joo, toi sivujen p�ivitys on jostain todella syv�lt�... ton liikkeen 'what's hot?' lista on kanssa aika surkuhupaisa... listalta l�ytyy k�ytettyj� sinkkuja joita on ollut myynniss� tasan yksi kipale.
Tosi amat��rim�ist� toimintaa... mutta pakko t�ss� on kuitenkin toivoa parempaa tulevaisuutta liikkeelle. Niinkun aikasemmin muutkin on maininneet kilpailija Streetille ei olis pahitteeksi.
| Originally posted by skip meinasin tilata tuolta 4 cd sinkkua, mutta enp�s tilannutkaan, kun huomasin postikulujen nousevan jonnekin yli 10�:n! aivan mahdoton summa suomesta suomeen nelj�st� sinkusta! ihme puuhaa kyll�! ja taitaa pojilla kest�� aika kauan sivun p�ivtyskin, kun grimin tilaamat k�ytetyt cd sinkut ovat viel�kin sivuilla "myynniss�" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti! turhaa ostajien kalastelua tuotteilla joita ei ole edes tarjolla! |
| Originally posted by Kinde Joo, toi sivujen p�ivitys on jostain todella syv�lt�... ton liikkeen 'what's hot?' lista on kanssa aika surkuhupaisa... listalta l�ytyy k�ytettyj� sinkkuja joita on ollut myynniss� tasan yksi kipale. Tosi amat��rim�ist� toimintaa... mutta pakko t�ss� on kuitenkin toivoa parempaa tulevaisuutta liikkeelle. Niinkun aikasemmin muutkin on maininneet kilpailija Streetille ei olis pahitteeksi. |
| tuo liike kyll� hoitaa ja palvelee eritt�in ammattimaisesti asiakkaita, kun vertaa taas esim street beat:iin .... |
(ei voi olla muita mahdollisuuksia)
| Originally posted by diffas Ton t�ytyy olla trolli. (ei voi olla muita mahdollisuuksia)Yavis is known as OctansRec :| |