TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Octans Records
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Yavis on Jan-29-2004 09:33:

Hello! Octans Records

Moikkas,olettekos huomanneet,ett� t�mm�nen levykauppa toimii netiss�:

http://www.octansrecords.com

Tuli ostettua sielt� muutama levy ja t�ytyy sanoa,ett� palvelu oli kyll� nopeaa ja hyv��,my�s hinnat on kohdallaan.

Onko teill� kokemuksia t�st�,jos on niin millasia?

Posted by thomas on Jan-29-2004 09:54:

onhan mulla kokemusta ko. lafkasta. levyt
ok kunnossa, piti v�h�n valittaa kun myiv�t
viimeisen kappaleen yhdest� levyst�, mut
palvelu pelaa ja hinnat kohdallaan.

hyv� lis� suomen levykauppoihin.

Posted by Yavis on Jan-29-2004 13:10:

Love Poundin' Sensation

M� yll�tyin kyll� heid�n nopeuteen ja yst�v�lliseen kohteluun asiakasta kohtaan.Uskon ett� t�st� lafkasta voi tulla Streetille viel kova kilpailija,mik� on vaan hyv� asia.

Posted by MekkaFIN on Jan-29-2004 17:15:

Eip� tuolla n�ytt�ny oikeen mit��n konemusaa cd-muodossa olevan, mit� jaksais tilata. Mutta bookmarkkeihin meni, jos jatkossa jotain ilmestyis.

Posted by Chris d(-_-)b on Jan-29-2004 21:57:

quote:
Originally posted by Yavis
Uskon ett� t�st� lafkasta voi tulla Streetille viel kova kilpailija,mik� on vaan hyv� asia.

Se olisi eritt�in toivottavaa sill� henkil�kohtaisesti alkaa pikkuhiljaa nyppim��n tuo SBn monopoliasema suomess.a

Posted by Yavis on Jan-30-2004 08:37:

Juuh, Sb on aika pitk��n "hallinnut" alaa.Siksi tykk��n ett� tulee uusia kotimaisia Yritt�ji� mukaan,Eli Octansille Eritt�in iso hatun nosto Ja toivotaan ett� pysyy viel pitk��n mukana.

Musta noitten sivut ovat viel eritt�in yksinkertaiset ja selke�t,ei turhaa s�l��. Valikoima on viel aika suppea tosin...

Posted by Puuhis on Jan-30-2004 09:02:

Tuntuu ett� Yavis olisi tuolla t�iss�. l�pp� l�pp�. Aika suppea valikoima viel� t�h�n asti, mutta jotain helmi� l�ytyy esim. k�ytetyist� levyist�. Tsemppi� vaan Octansin posselle, tulee varmasti ostettua tuolta jotain.

Posted by digitalbeat666 on Jan-31-2004 16:20:

eip� oikein osannu mit��n tuolta etti�, oon kyll� streetbeatista tilannu Daft Punkin levyn. T�ytyy sanoa ett� tuolla octanissa t�ll� hetkell� turhan suppea valikoima mun makuun.

Posted by Mr.Mystery on Feb-02-2004 17:55:

Valikoima tosiaan n�ytt�� melko suppealta ja tuo kirjoitusvirheiden m��r� biisien nimiss� on suorastaan hirvitt�v�!

Posted by GrimReaper on Feb-04-2004 14:01:

Kirjoitusvirheet ei mua ainakaan niin haittaa, kunhan tilatut levyt tulevat ja hinta on kohdallaan. Ja tulivathan ne, reilu vuorokausi tilauksesta levyt on jo kotona! Ainoastaan se loppunut Nothing tulee ehk� ens viikolla.

Posted by Mr.Mystery on Feb-04-2004 14:38:

quote:
Originally posted by GrimReaper
Kirjoitusvirheet ei mua ainakaan niin haittaa, kunhan tilatut levyt tulevat ja hinta on kohdallaan. Ja tulivathan ne, reilu vuorokausi tilauksesta levyt on jo kotona! Ainoastaan se loppunut Nothing tulee ehk� ens viikolla.

Joo, mutta koitapa searchilla etti� jotain kun sit� ei l�ydyk��n kirjoitusvirheen vuoksi...

Posted by GrimReaper on Feb-04-2004 14:44:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Joo, mutta koitapa searchilla etti� jotain kun sit� ei l�ydyk��n kirjoitusvirheen vuoksi...

Niin no, tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Hyv� huomio.

Posted by diffas on Feb-04-2004 15:34:

M� en oikein ole vakuuttunut t�st� kaupasta.

Ekan tilauksen sain oikein. Seuraavassa kahdessa oli v��ri�
levyj�, jota en tilannut. No sit tuli tilattua pari levy�, jota
sitten odotin puolisen vuotta ja sit jotenkin vasta selvis, ett�
niit� ei sit saakaan. Hohoij.

Noh ehk� pojat koittavat nyt paremmin.

Posted by Yavis on Feb-11-2004 15:11:

Love is in the air

Tuli taas tilattua tuolta levyj�,hitto miten nopeita he ovat ma tilasin ja t�n��n levyt jo tulivat!
Hienoa! Tovotaan,ett� homma jatkuu!

Posted by diffas on Feb-11-2004 15:36:

Yavis kerro miss� mun levyt on mitk� tuli tilattua aika monta kuukautta sitten jo. )

(ja aika kehnoa itsepromootiota et tulis kolmes p�iv�s. ei ne tuu.)

Posted by GrimReaper on Feb-11-2004 15:50:

quote:
Originally posted by diffas

Sun tilauksessa on varmaan levyj� joita ei olekaan varastossa tai jotain vastaavaa koska mulle tuli levyt kotiin jo tilauksen tekemist� seuraavana p�iv�n� yht� lukuunottamatta jota ei ollutkaan varastossa vaan se tuli my�hemmin.

Posted by diffas on Feb-11-2004 15:53:

Onneksi se ei ole mun ongelma.
On kyl vikatikku tilata Suomessa sijaitsevista levykaupoista, ku ei
saa koskaan levyj� ajallaan.

niin se vaan on. tai sit m� ostan liian hankalia levyj�.

Posted by GrimReaper on Feb-11-2004 16:01:

V�lill� tuntuu kyll� samalta juu. Chemical Recordsin (UK) kilpailuissa voittamani levytkin tuli jo yleens� 3-4 p�iv�ss� kotiin. Vaikka ei olekaan varsinaisesti mit��n ongelmia ollu suomalaisten levykauppojen kanssa niin Detunezilla kyll� yleens� kest�� aika kauan.. kun taas ulkomailta levyt on tullu uskomattoman nopeasti.

Posted by Yavis on Feb-12-2004 11:45:

Smiling Frog

quote:
Yavis kerro miss� mun levyt on mitk� tuli tilattua aika monta kuukautta sitten jo. )

sinun levyist� en tied�,mutta itse tilaan kaiken heid�n netti sivujen listoilta ja kyll� tulee 3 p�iv�ss�.
Tilasin ma klo:22 6 levy�,vastaus heilt� oli tullut jo l�hes heti.
Levyt oli postissa ke noudettavissa.

Posted by skip on Feb-12-2004 15:57:

meinasin tilata tuolta 4 cd sinkkua, mutta enp�s tilannutkaan, kun huomasin postikulujen nousevan jonnekin yli 10�:n! aivan mahdoton summa suomesta suomeen nelj�st� sinkusta! ihme puuhaa kyll�! ja taitaa pojilla kest�� aika kauan sivun p�ivtyskin, kun grimin tilaamat k�ytetyt cd sinkut ovat viel�kin sivuilla "myynniss�" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti! turhaa ostajien kalastelua tuotteilla joita ei ole edes tarjolla!

Posted by Kinde on Feb-12-2004 16:32:

Joo, toi sivujen p�ivitys on jostain todella syv�lt�... ton liikkeen 'what's hot?' lista on kanssa aika surkuhupaisa... listalta l�ytyy k�ytettyj� sinkkuja joita on ollut myynniss� tasan yksi kipale. Tosi amat��rim�ist� toimintaa... mutta pakko t�ss� on kuitenkin toivoa parempaa tulevaisuutta liikkeelle. Niinkun aikasemmin muutkin on maininneet kilpailija Streetille ei olis pahitteeksi.

Posted by Yavis on Feb-13-2004 13:59:

quote:
Originally posted by skip
meinasin tilata tuolta 4 cd sinkkua, mutta enp�s tilannutkaan, kun huomasin postikulujen nousevan jonnekin yli 10�:n! aivan mahdoton summa suomesta suomeen nelj�st� sinkusta! ihme puuhaa kyll�! ja taitaa pojilla kest�� aika kauan sivun p�ivtyskin, kun grimin tilaamat k�ytetyt cd sinkut ovat viel�kin sivuilla "myynniss�" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti! turhaa ostajien kalastelua tuotteilla joita ei ole edes tarjolla!

No eik�s postiennakko tilaukset l�hes aina mene noin 10-12�?
Koska pelkk� l�hett�minen maksaa 9,16�+pakkaustarvikkeet??
K�sitt��kseni my�s Street Beatin postimaksut ovat my�s 10� paremmalla puolella?

"k�ytetyt cd sinkut ovat viel�kin sivuilla "myynniss�" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti!"

Tuossa ei minusta ole kyll� mit�� erikoista, ett� joku tuote n�kyy ja on "out of stock" ? Kyll� l�hes kaikkissa netiss� toimivissa liikkeiss� on tuotteita jotka ovat "out of stock"! ?

Posted by Yavis on Feb-13-2004 14:07:

quote:
Originally posted by Kinde
Joo, toi sivujen p�ivitys on jostain todella syv�lt�... ton liikkeen 'what's hot?' lista on kanssa aika surkuhupaisa... listalta l�ytyy k�ytettyj� sinkkuja joita on ollut myynniss� tasan yksi kipale. Tosi amat��rim�ist� toimintaa... mutta pakko t�ss� on kuitenkin toivoa parempaa tulevaisuutta liikkeelle. Niinkun aikasemmin muutkin on maininneet kilpailija Streetille ei olis pahitteeksi.

Oletko miettinyt ett� kyseess� voi olla joku pikkuinen liike joka on vasta tullut alalle ja myy uusien levyjen kanssa my�s k�ytettyj�?
Ja yleens�h�n k�ytettyj� on vain 1kpl??

"Tosi amat��rim�ist� toimintaa..."

Hassua l�hte� tollai arvostelee...Luulen ett� kyseess� ei ole mik��n miljoonan euron yritys ja minusta tuo liike kyll� hoitaa ja palvelee eritt�in ammattimaisesti asiakkaita ja sivuja,kun vertaa taas esim street beat:iin ....

Pienest� se l�htee ja esim. vuoden p��st� tuon lafkan toiminta voi olla aivan jotain muuta..ken tiet��... Itse kunnioitan suuresti ett� joku l�htee edes yritt�� tuollaista,ei varmasti ole helppoa myyd� suomessa tuollaista musiikkia.

Posted by diffas on Feb-13-2004 14:45:

quote:
tuo liike kyll� hoitaa ja palvelee eritt�in ammattimaisesti asiakkaita, kun vertaa taas esim street beat:iin ....

Ton t�ytyy olla trolli. (ei voi olla muita mahdollisuuksia)

Yavis is known as OctansRec :|

Posted by Yavis on Feb-13-2004 14:47:

quote:
Ton t�ytyy olla trolli. (ei voi olla muita mahdollisuuksia)

Yavis is known as OctansRec :|

No,kuule en ole.

Pages (2): [1] 2 »