TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Guusje Nederhorst Overleden ...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DjRV on Jan-29-2004 17:34:

Unhappy Guusje Nederhorst Overleden ...




Posted by TranceFool on Jan-29-2004 17:40:

Ja, echt verschrikkelijk , ook nog een kind van een paar maanden oud


Posted by Raymond on Jan-29-2004 17:51:

Zielig, maar niet zieliger dan die tientallen andere mensen die vandaag zijn gestorven!! Zo bekijk ik het dan weer........

Rank 1 heeft er een nummer van "Such Is Life"


Posted by tango on Jan-29-2004 17:58:

Heel triest dit En dit is vele malen zieliger dan alle bejaarden die vandaag door ouderdom zijn gestorven! Deze vrouw had nog een kind op te voeden en een heel leven voor zich. Ze kreeg in September te horen dat ze ziek was en 4 maanden later is ze overleden.......... Erg jammer


Posted by Ding Chavez on Jan-29-2004 18:01:

Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben...


Posted by Flippe on Jan-29-2004 18:05:

Egt erg dit! Zo'n jonge vrouw.. moeder van een pas geboren baby!

Wat is het toch ook een klote ziekte dat het allemaal zo snel kan gaan!


Posted by Blik on Jan-29-2004 18:12:

De roddelbladen zeiden een paar weken geleden al dat ze ernstig ziek was, vorige week zei RTL Boulevard nog dat het stukken beter ging met haar en op vakantie was met Dinand.

En dan is ze nu dus overleden, heel triest allemaal...


Posted by Asperge on Jan-29-2004 18:17:

RIP

Heel erg vervelend en zo jong nog


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-29-2004 18:35:

helemaal stil van de tekst die Dinand voor haar heeft geschreven....


Posted by Jesse on Jan-29-2004 18:49:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben...


Ja niet normaal...hoeveel pech moet je hebben? Echt super triest op zo'n jonge leeftijd...


Posted by franzelare on Jan-29-2004 18:56:

jammer, was geen lelijk wijf...


Posted by Freezel on Jan-29-2004 19:02:

Ik kom mijn ogen niet geloven toen ik het las, zonde dat iemand met een pasgeboren kindje of zo'n leeftijd overlijdt.


Posted by raoel on Jan-29-2004 19:03:

quote:
Originally posted by Flippe
Wat is het toch ook een klote ziekte


IDD, denk dat deze ziekte de meeste levens eist van alle ziektes in Nederland.

quote:
Originally posted by Flippe
dat het allemaal zo snel kan gaan!


Ben maar blij voor haar en dinand dat het zo snel is gegaan.
Triest maar waar, mijn oma heeft er heel lang en vreselijk aan geleden.


quote:
Originally posted by Blik
De roddelbladen zeiden een paar weken geleden al dat ze ernstig ziek was, vorige week zei RTL Boulevard nog dat het stukken beter ging met haar en op vakantie was met Dinand.

En dan is ze nu dus overleden, heel triest allemaal...


Ik heb dat toen ook gezien en toen hadden mijn moeder en ik het er nog over dat het dan wel is heel slecht zou kunnen gaan.
Nog even op vakantie, met zijn 3-en genieten nu het nog kan.
Mensen die al enkele maanden aan zo'n ziekte lijden voelen "de dood aankomen" (zegt men) .

Zoals multatuli schreef: "Het kan verkeren"
Zoals de nummers van Rank beweren: "Many miles too soon" & "Such is life"

Enjoy! as long as it lasts.


[edit]
quote:
Originally posted by franzelare
jammer, was geen lelijk wijf...


Als ze lelijk was had het dan niks uitgemaakt?
Was het dan minder erg...
[/edit]


Posted by Three 'O Three on Jan-29-2004 19:31:

quote:
Originally posted by Raymond
Zielig, maar niet zieliger dan die tientallen andere mensen die vandaag zijn gestorven!! Zo bekijk ik het dan weer........


Gelukkig kijkt niet iedereen er zo tegenaan (je hebt gelijk hoor, maar dat zeg je toch niet?!)


Posted by Creamfields23 on Jan-29-2004 20:00:

Dit is echt jammer. Ik hoop echt van harte dat ze ooit nog eens een medicijn vinden voor deze ziekte.


Posted by Opti on Jan-29-2004 20:20:

jeetje, wat erg voor Dinand


Posted by Jappio on Jan-29-2004 20:39:

quote:
Originally posted by Optimus
jeetje, wat erg voor Dinand


ja en voor dat kind dat het zonder moeder moet doen


echt zo klote dit allemaal, hoewel je zo'n iemand niet kent doet het je toch een gevoel van medeleven geven.


Posted by New Wave on Jan-29-2004 20:47:

Zwaar kut dit!


Posted by Teknikol on Jan-29-2004 21:40:

ja kut allemaal natuurlijk


Posted by Joost008 on Jan-29-2004 21:55:

Dit zal echt zwaar zijn voor Dinand als het waar is dat zijn vorige vrouw ook al aan kanker is gestorven...

RIP


Posted by robin on Jan-29-2004 22:21:

heel erg. verschrikkelijk veel strekte toegewenst aan dinand en die kleine.

Raymond heeft wel gelijk, maar dit lijkt me niet de tijd en plaats om daar op in te gaan.

Robin


Posted by jp on Jan-29-2004 23:21:

Zo'n vrolijke meid

Sterkte aan Dinand en alle vrienden + familie!


Posted by BaRTeZ on Jan-29-2004 23:42:

zo jong, net moeder en dan is het allemaal over

Dinand die voor de tweede keer een vrouw verliest aan deze verschrikkelijke ziekte, dat wens je niemand, maar dan ook echt niemand toe.

Sterkte


Posted by eieregooie on Jan-30-2004 02:59:



[EDIT]
Op 29 juni 2003 werd hun zoontje Dean Maddy geboren. Het kereltje werd genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand, die eerder ook aan kanker overleed.

www.nu.nl
[/EDIT]


Posted by MaGiK54 on Jan-30-2004 04:16:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben...


Dit hoorde ik vanavond van iemand die vroeger met Dinand in de horeca heeft gewerkt. Deze vriendin was pas 24. Errug fucked up allemaal.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.