TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Guusje Nederhorst Overleden ...
Pages (2): [1] 2 »
Guusje Nederhorst Overleden ...

Ja, echt verschrikkelijk
, ook nog een kind van een paar maanden oud 
Zielig, maar niet zieliger dan die tientallen andere mensen die vandaag zijn gestorven!! Zo bekijk ik het dan weer........
Rank 1 heeft er een nummer van "Such Is Life"
Heel triest dit
En dit is vele malen zieliger dan alle bejaarden die vandaag door ouderdom zijn gestorven! Deze vrouw had nog een kind op te voeden en een heel leven voor zich. Ze kreeg in September te horen dat ze ziek was en 4 maanden later is ze overleden.......... Erg jammer
Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben...
Egt erg dit! Zo'n jonge vrouw.. moeder van een pas geboren baby! 
Wat is het toch ook een klote ziekte
dat het allemaal zo snel kan gaan!
De roddelbladen zeiden een paar weken geleden al dat ze ernstig ziek was, vorige week zei RTL Boulevard nog dat het stukken beter ging met haar en op vakantie was met Dinand.
En dan is ze nu dus overleden, heel triest allemaal...
RIP
Heel erg vervelend en zo jong nog
helemaal stil van de tekst die Dinand voor haar heeft geschreven....
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben... |
jammer, was geen lelijk wijf...
Ik kom mijn ogen niet geloven toen ik het las, zonde dat iemand met een pasgeboren kindje of zo'n leeftijd overlijdt.
| quote: |
| Originally posted by Flippe Wat is het toch ook een klote ziekte ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Flippe dat het allemaal zo snel kan gaan! |
| quote: |
| Originally posted by Blik De roddelbladen zeiden een paar weken geleden al dat ze ernstig ziek was, vorige week zei RTL Boulevard nog dat het stukken beter ging met haar en op vakantie was met Dinand. En dan is ze nu dus overleden, heel triest allemaal... |
.| quote: |
| Originally posted by franzelare jammer, was geen lelijk wijf... |
| quote: |
| Originally posted by Raymond Zielig, maar niet zieliger dan die tientallen andere mensen die vandaag zijn gestorven!! Zo bekijk ik het dan weer........ |
(je hebt gelijk hoor, maar dat zeg je toch niet?!)
Dit is echt jammer. Ik hoop echt van harte dat ze ooit nog eens een medicijn vinden voor deze ziekte.
jeetje, wat erg voor Dinand
| quote: |
| Originally posted by Optimus jeetje, wat erg voor Dinand |

Zwaar kut dit!
ja kut allemaal natuurlijk
Dit zal echt zwaar zijn voor Dinand als het waar is dat zijn vorige vrouw ook al aan kanker is gestorven...
RIP
heel erg. verschrikkelijk veel strekte toegewenst aan dinand en die kleine.
Raymond heeft wel gelijk, maar dit lijkt me niet de tijd en plaats om daar op in te gaan.
Robin

Zo'n vrolijke meid

Sterkte aan Dinand en alle vrienden + familie!
zo jong, net moeder en dan is het allemaal over 
Dinand die voor de tweede keer een vrouw verliest aan deze verschrikkelijke ziekte, dat wens je niemand, maar dan ook echt niemand toe.
Sterkte 

[EDIT]
Op 29 juni 2003 werd hun zoontje Dean Maddy geboren. Het kereltje werd genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand, die eerder ook aan kanker overleed.
www.nu.nl
[/EDIT]
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.