TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Plaats je stem/mening op Q-dance.nl !
Plaats je stem/mening op Q-dance.nl !
Zoals jullie misschien weten probeer ik al enkele jaren samen met goede vriend Abyss wat te bereiken als dj (team).
Jullie kunnen mij (ons) helpen om hierin verder te komen !
Ik heb een paar mixen online staan, ze zijn niet nieuw, maar ben bezig om een recente hardhouse/techno-mix te uploaden op myplay.
Techno/Progressive mix
Houseclassics mix
Als jullie deze mixen en (mix-techniek) goed vinden en als jullie ons ook graag live willen horen op een bekende party lokatie,
breng dan een stem uit op :
Q-Dance Qlubtempo#6 talents
jammer dat de techno en progressive in 1 mix zit, aangezien ik zeker geen techno fanaat ben........
ik heb voor je gestemd hoor Haze
ik heb ook voor je gestemd, en ook je mix geluisterd en hijs mooi gemixed, leuke nummertjes, jammer van de techno
hehehe lol.ik heb je mix niet gedownd.denk dat dat ook niet nodig is.je hebt al overduidelijk gewonnen
.
Maar misschien komt dat omdat die anderen juist helemaal geen dingen hebben gedaan om zichzelf te promoten.En dat hebben jullie dus wel gedaan.download hem later nog wel.ben wle benieuwd.
Succes verder
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Blik ik heb ook voor je gestemd, en ook je mix geluisterd en hijs mooi gemixed, leuke nummertjes, jammer van de techno |
| Originally posted by Jukx je vond het mooi gemixed en het waren leuke nummers... maar toch vond je er niks aan?? dat snap ik nie helemaal. |
| Originally posted by Blik misschien is het beter dat je de post leest als je hem ook gaat quoten, zie jij in mijn post staan dat ik de mix niks aan vond.......??? in tegendeel zelfs, ik vond de progressive nummers goed, maar het was jammer van de techno die erin zat, maar dan heb ik nog steeds niet gezegd dat ik er niks aan vond toch.......??? of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"???? en dat snap ik dan niet helemaal |
| Originally posted by Jukx Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..." Ochjee... nu heb ik het toch gezegd! |
| Originally posted by Blik volgens mij was jij degene die als eerste kritiek had op mij, maar goed, ik ga geen thread verneuken omdat jij het niet met mijn mening eens kan zijn dus nogmaals: leuke mix, jammer van de techno (en dat is MIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mening, en niemand die daar iets op te zeggen kan hebben) |
je vond het mooi gemixed en het waren leuke nummers... maar toch vond je er niks aan?? dat snap ik nie helemaal. |
| Originally posted by Jukx ....mag ik dat toch een behoorlijke contradictie (=tegenstrijdigheid)..... |
ja, leuke discussie jukx, alleen zoals ik al zei is het een mening en zoals je allang weet van andere threads (die inmiddels gesloten zijn) heeft het toch geen nut om daar iets over te zeggen naar mijn mening
dus hou er gewoon over op want anders moet er dalijk weer iets geclosed worden wat helemaal niet nodig was geweest
| Originally posted by Blik ja, leuke discussie jukx, alleen zoals ik al zei is het een mening en zoals je allang weet van andere threads (die inmiddels gesloten zijn) heeft het toch geen nut om daar iets over te zeggen naar mijn mening dus hou er gewoon over op want anders moet er dalijk weer iets geclosed worden wat helemaal niet nodig was geweest |
hehe
jukx, wat voor studie doe jij/heb je gedaan...?
sociologie? rechten?
zucht ik ga niet eens nog een keer vertellen
maar wat is dat trouwens telkens met dat gezeik over moderators "oh hun voelen zich beter dan ons", ook al in die andere thread van dago B Duck, werden henkie en ik opeens zomaar aangevallen omdat wij een thread hadden geclosed ofzo................ik vind dat dat gezeik ook maar eens afgelopen moet zijn, want zonder ons zou het hier een gruwelijke teringzooi worden, maar wat krijgen wij als dank, een hoop gezeik van andere mensen. altijd maar zo'n quasi-lollige opmerking (zie hieronder)
| of is dat soms onmogelijk omdat je moderator bent?? |
Soms worden Threads wel iets te snel gesloten naar mijn mening. Kom ik een dag niet wil ik replyen kan het niet meer omdat er al geclosed is. 
| Originally posted by Boss hehe jukx, wat voor studie doe jij/heb je gedaan...? sociologie? rechten? |
| Originally posted by Blik maar wat is dat trouwens telkens met dat gezeik over moderators "oh hun voelen zich beter dan ons", ook al in die andere thread van dago B Duck, |
| Originally posted by Jukx nouja, misschien dat het dan t�ch wel een beetje ergens op gebasseerd is.... |
| Originally posted by Blik Ik heb eerder het gevoel dat jij je boven ons voelt staan dan de mods boven jou |
Ik als door het hooggerechtshof aangestelde jurylid acht bij deze:
Blik - Schuldig
Jukx - Niet schuldig
Zaak gesloten haha. 
| Originally posted by Jukx ah! ja dat zal vast ook de reden zijn dat er in andere threads hetzelfde wordt gedacht... oa in die met Dagobert. (dat zei je net namelijk zelf.) en de reden waarom ik erover begon is dat jij zoiets zei van: "hou nu je mond maar, anders moet er alw��r een thread gesloten worden en dat is dan aan jou te danken." 1) dat dreigen om een thread te closen omdat je op het punt staat een discussie te verliezen vind ik gewoon erg zwak. 2) en dan ook nog suggeren dat die uit de hand gelopen discussie tussen ons geheel aan mij te wijten is vind ik al helemaal onterecht aangezien jij daar een even groot aandeel in gehad hebt! ik stelde gewoon een hele normale (indirecte) vraag en daar reageerde jij toch behoorlijk sarcastisch (arrogant?) op. dat was de oorzaak van de hele discussie. zo nu ken je de reden achter mijn beschuldiging... nu ga ik echt film kijken! de groetjes! |
| ja sorry dat ik zo hard overkom hoor... maar "maak van je hart geen moordkuil" zei mijn mammie altijd. |
| Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..." ochjee, nu heb ik het toch gezegd ![]() |
| of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"???? dat snap ik niet helemaal |
)
| Originally posted by Remy D Ik als door het hooggerechtshof aangestelde jurylid acht bij deze: Blik - Schuldig Jukx - Niet schuldig Zaak gesloten haha. |
waarom worden dit soort dingen niet besproken in pm's? wij hebben er toch niets mee te maken dat iemand het niet eens is met de mening van iemand anders? als je moeite hebt met iemand zijn opmerking, of hem ergens op wil aanspreken, stuur dan een pm, dan worden anderen er tenminste niet door beinvloed. Ik bedoel, ik zal niet gaan zeggen wie gelijk of ongelijk heeft, omdat dat er hier niet toe doet. Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die niet verder dan hun neus kijken en iemand 'bijvallen' terwijl dat niet nodig is, en hun oordeel meteen klaar hebben staan.
Zullen we het dan nu weer hebben over die mixen en of ze wel of niet mooi zijn, ongeacht of iemand die mening deelt of niet?

| Originally posted by Blik jij als rechter hoort te weten dat je moet wachten tot iemand zijn laatste pleidooi heeft gegeven........... haha |