TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Music Power
Music Power
Dit zou iedereen toch in een huisje in zn achtertuin willen...
De grootste subwoofer ter wereld
ok...iemand geld teveel?!!
Haha, vet man... Vraag me alleen af of het nog een beetje klinkt...
Deze mannen zijn freaks en hebben er denk ik wel veel verstand van.
De "kast" geeft geen (nauwelijks) trilling zoals hout wel doet en daardoor heb je geen resonantie effecten.
Het zal ongetwijfeld goed klinken.
Midden en hoge tonen speakers zal ook wel tot in de perfectie zijn berekend, maar het is antuurlijk de bassweergave waar het om draait in de kamer.
Ik hoop voor de buren dat het een vrijstaand pand is 
Geen trillingen
?
Ze hebben 2 grote grindtegels op hun cd speler moeten leggen tegen het stuiteren, volgens mij zijn daar genoeg trillingen 
Das wel een mooi dingetej!
Moet ze eens een geluidsopname van maken
| quote: |
| Originally posted by Flippe Das wel een mooi dingetej! Moet ze eens een geluidsopname van maken |
Wat een ontzettend lelijke ruimte is dat zeg. Ook die boxen die in die ruimte staan zijn gewoon spuug lelijk. Die sub is wel mooi gemaakt maar toch. Het zal allemaal wel goed klinken maar ik vind het helemaal niets ...
idd is volgens mij niet te vergelijken met een echte ervaring. Ziet er iig indrukwekkend uit maar wat als men gaat verhuizen?
| quote: |
| Originally posted by Stephan Wat een ontzettend lelijke ruimte is dat zeg. Ook die boxen die in die ruimte staan zijn gewoon spuug lelijk. Die sub is wel mooi gemaakt maar toch. Het zal allemaal wel goed klinken maar ik vind het helemaal niets ... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.