TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Music Power


Posted by total woot on Jan-31-2004 20:48:

Dancing Dude Music Power

Dit zou iedereen toch in een huisje in zn achtertuin willen...

De grootste subwoofer ter wereld


Posted by Teknikol on Jan-31-2004 20:54:

ok...iemand geld teveel?!!


Posted by eieregooie on Feb-01-2004 06:14:

Haha, vet man... Vraag me alleen af of het nog een beetje klinkt...


Posted by raoel on Feb-01-2004 13:48:

Deze mannen zijn freaks en hebben er denk ik wel veel verstand van.
De "kast" geeft geen (nauwelijks) trilling zoals hout wel doet en daardoor heb je geen resonantie effecten.
Het zal ongetwijfeld goed klinken.

Midden en hoge tonen speakers zal ook wel tot in de perfectie zijn berekend, maar het is antuurlijk de bassweergave waar het om draait in de kamer.

Ik hoop voor de buren dat het een vrijstaand pand is


Posted by New Wave on Feb-02-2004 07:18:

Geen trillingen ?
Ze hebben 2 grote grindtegels op hun cd speler moeten leggen tegen het stuiteren, volgens mij zijn daar genoeg trillingen


Posted by Flippe on Feb-02-2004 10:31:

Das wel een mooi dingetej!

Moet ze eens een geluidsopname van maken


Posted by WTB on Feb-03-2004 23:47:

quote:
Originally posted by Flippe
Das wel een mooi dingetej!

Moet ze eens een geluidsopname van maken


Haha ja, en dan ga je daar naar luisteren op je computerspeakertjes en dan zeg je "mwah, het zal best de grootste subwoofer ter wereld zijn maar het klinkt helemaal niet hard...".

Ik weet niet of je opmerking serieus was of een zeer sterk staaltje satire, ik hoop het laatste.

WTB.


Posted by Stephan on Feb-04-2004 11:57:

Wat een ontzettend lelijke ruimte is dat zeg. Ook die boxen die in die ruimte staan zijn gewoon spuug lelijk. Die sub is wel mooi gemaakt maar toch. Het zal allemaal wel goed klinken maar ik vind het helemaal niets ...


Posted by snitz on Feb-04-2004 11:58:

idd is volgens mij niet te vergelijken met een echte ervaring. Ziet er iig indrukwekkend uit maar wat als men gaat verhuizen?


Posted by eieregooie on Feb-05-2004 03:02:

quote:
Originally posted by Stephan
Wat een ontzettend lelijke ruimte is dat zeg. Ook die boxen die in die ruimte staan zijn gewoon spuug lelijk. Die sub is wel mooi gemaakt maar toch. Het zal allemaal wel goed klinken maar ik vind het helemaal niets ...

Wat is nou belangrijker?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.