TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Eiks oo kiva kun sataa lunta?
Eiks oo kiva kun sataa lunta?
Jeh, tosi kivaa.
Baarista tullessa sain ty�nt�� 2 autoa liikkeelle kun olivat j��neet jumiin, toista tuli viel� poliisipartiokin auttamaan. Kes�kengill� ja ilman hanskoja tietysti kun en l�htiess� ajatellut ett� se lumentulo olisi voinut en�� siit� ylty�.
Nyt on v�h�n jalat kipe�t.
Jooo. Onhan se TOOOOOSIIIII kivaa ett� talvella sataa lunta mutta rajansa sill� lumen m��r�ll�kin. Kiva menn� esim. aamulla ulos kun ei lumiaurat oo viel� aurannu pihalla ja lunta on sitten puoliv�liin s��rt�.
Tuli sit� itsekin koettua se auton ty�nt�misen ihanuus aamulla baarista tullessa. Hanskat oli kyll� mukana, mutta streettilenkkareiden pito ei o paras mahdollinen lumessa. Suomalaisautoilijoista sent��n suurin osa on jotenkin varautunut lumentuloon toisin kuin muualla maailmassa.
| quote: |
| Originally posted by GrimReaper Tuli sit� itsekin koettua se auton ty�nt�misen ihanuus aamulla baarista tullessa. Hanskat oli kyll� mukana, mutta streettilenkkareiden pito ei o paras mahdollinen lumessa. Suomalaisautoilijoista sent��n suurin osa on jotenkin varautunut lumentuloon toisin kuin muualla maailmassa. |
kiva, uutisten mukkaan 20 vuoteen ei o tullu n�in paljo lunta 
| Originally posted by digitalbeat666 kiva, uutisten mukkaan 20 vuoteen ei o tullu n�in paljo lunta |
Todella kivaa!!
Jouduin eilen tekem��n 4 kertaa lumity�t pihalla. Joka kerta kun l�hdin autolla jonekkin, eli 2 kertaa ja joka kerta kun tulin takaisin.
T�n��n tein lumity�t vain kerran! onneksi...paikat on v�h�n kipeen� siit� kolaamisesta mit� jouduin eilen tekem��n.

| Originally posted by digitalbeat666 kiva, uutisten mukkaan 20 vuoteen ei o tullu n�in paljo lunta |
Juu, aika kettumaiset kelit on olleet... Itse en kyll� autolla hirveiss� vaikeuksissa ole ollut. Osittain sen takia, ett� p��tin j�tt�� lauantaina kaverin tuparit v�liin, koska en jaksanut l�hte� julkisilla enk� omalla autolla kikkailemaan. Nimitt�in k�vin p�iv�ll� kahvilla ja silloinkin oli jo vaikeuksia selvit� kotiin niin illalla/y�ll� se olisi ollut aika mahdoton teht�v�... Eilen oli jo paljon parempi tilanne ainakin iltap�iv�ll�, kun k�vin Porvoossa pelaamassa s�hlymatsissa niin siell� oli tiet ja kadut aurattu hyvin. Ainoo mik� oli, ett� joka puolella oli halvetin isoja lumikasoja
!!!
Itsekkin olin autolla baarissa/stadissa, mutta ei mulla hirve�sti ongelmia lumen kanssa ollut. Takasin tullessa tosin oli jumitilanne pari kertaa l�hell� ja kotim�ke� sai ajaa 3 kertaa yl�s. Lis�� t�mm�si�. 
Jukolauta, kivaa?
Her�ilin krapulaani siskon huutaessa lumenluontiin. J��kaappi itki tyhjyytt��n, eik� autoa saanut tallista ulos.
Katsoin pihalle.
S�in s�rkyl��kkeen.
Katsoin uudestaan, nostatin tuskanhien selk�mykselle.
Kolasin sit� valkoista paskaa kaksi tuntia, kaksikymment� minuuttia. Kun viimein sain tien auki autoa varten, oli vaatekerrastoni l�peens� m�rk� ja syd�n hakkasi edelt�v�n� y�n� baarissa soineen rikkobiittihitin tahtiin. Tuntoaistin raja kulki pallien tasolla, jalat olivat tunnottomat.
Oli se hieno, se myr�kk�.
Haha! Olipa syd�nt� riipaiseva tarina
Itse ainakin piristyin kun k�vin v�h�n pihalla riehumassa lapion kanssa. 
tuliko sit� sitten niin paljon muka? ei siit� mulle ainakaan ollut niin paljon ongelmia kuin silloin hieman ennen joulua kun oli my�s myr�kk�! silloin taistelin autoa esiin kinoksesta noin 1.5 tuntia ja jumittelin jokapuolelle!
nyt olin tytt�yst�v�ni vanhempieni luona, jonne joutuu menem��n noin 5km kamalaa maalaistiet�/kinttupolkua, eik� sit� ollut juurikaan vaikeata ajaa, vaikka sit� ei ollut aurattu! kova vauhti p��lle vaan, niin ei j�� kiinni! takaisin tullessani my�h��n illalla/y�ll� oli jo paikka paikoin aika paljonkin lunta, mutta kyll� se siit� meni kun antoi vaan lis�� kaasua, niin auto meni l�pi kinoksen ja lumi vaan p�llysi! pys�htyminen olisi tosin sill� tiell� ollut kohtalokasta, liikkeelle ei olisi en�� p��ssyt mill��n!
lumi on pirun kivaa mun mielest�, harmi vaan, ett� nyt on taas hieman l�mpim�mp��, niin se ehtii sulamaan ja j��tym��n uudestaan, joka ei ole kovinkaan kivaa!
| Originally posted by skip tuliko sit� sitten niin paljon muka? ei siit� mulle ainakaan ollut niin paljon ongelmia kuin silloin hieman ennen joulua kun oli my�s myr�kk�! silloin taistelin autoa esiin kinoksesta noin 1.5 tuntia ja jumittelin jokapuolelle! |
| Originally posted by Mr.Mystery En tied� oliko tuo myr�kk� joka puolella Suomea samanlainen, mutta se oli l�hinn� tuo tapa jolla sit� lunta tuli, ei niink��n se m��r�. Eli siis useamman kymmenen sentti� ihan muutaman tunnin sis�ll� keskell� y�t�. |