TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jag söker "Niclas Lundqvist" a.k.a. "Nord Light"!
Jag söker "Niclas Lundqvist" a.k.a. "Nord Light"!
Vet inte om han heter nordlight.. men jag hittade en som hette det på detta forum.
Försökte söka ett nordlight. men hittade inget..
Jag har letat efter honom i snart.. säkert ett helt år.
Varför?
Tja.. det vill ja ta med honom.
(inget fuffens alltså.)
//Johan a.k.a. psystamp on psystamp.net
Nordlight har varit elak... Har du tagit någon annans trolovade? Fett med nyfikna alla kommer vara. Jag vill utlysa en tävling, gissa vad det är snubben ovan vill Nordlight eller ännu hellre, vad har Nordlight hittat på som gjort att snubben jagat honom i minst ett år. Närmst vinner en friplåt till juniorinnebandiie i Stockholm ;)
http://www.tranceaddict.com/forums/...nfo&userid=2757
skicka ett pm? 
men nu vill vi veta, kan liksom inte bara säga sådär ju! 
torped ? 
[kennymode] Fett med mystiskt [/kennymode]
| quote: |
| Originally posted by reveal [kennymode] Fett med mystiskt [/kennymode] |
indeed! Fett me indeed!
| Originally posted by reveal Fett med mystiskt |
| Originally posted by Glorie det tycker inte jag |
nej nej,. hehehe LOL
hahaha.. pojkar pojkar..
o flickor..
nej nej..
han är stor för mig :=)
han är en av mina idoler.. som britey spears är för många..
han är spears för mig.. typ..
han har inte gjort nånting dumt.. hehe.. har har fyllt mitt live med mycket GOTT :=)
Re: nej nej,. hehehe LOL
| Originally posted by psystamp han är en av mina idoler.. som britey spears är för många.. |
Re: Re: nej nej,. hehehe LOL
| Originally posted by reveal Dock inte för så många på TA skulle jag tro |
Re: Re: Re: nej nej,. hehehe LOL
| Originally posted by psystamp Vadå? Är han inte omtyckt? |
jag sprider rosenblad på den mark han skall äntra...
Re: Re: Re: nej nej,. hehehe LOL
| Originally posted by psystamp Vadå? Är han inte omtyckt? |
Nordlight är omtyckt, det jag menade var att det nog inte är många på TA som har Britney Spears som idol
Re: Re: Re: Re: nej nej,. hehehe LOL
| Originally posted by reveal Hehe, nu missförstod du mig Nordlight är omtyckt, det jag menade var att det nog inte är många på TA som har Britney Spears som idol |

höll på att rammla av stolen!!
| Originally posted by Aendy Nordlight har varit elak... Har du tagit någon annans trolovade? Fett med nyfikna alla kommer vara. Jag vill utlysa en tävling, gissa vad det är snubben ovan vill Nordlight eller ännu hellre, vad har Nordlight hittat på som gjort att snubben jagat honom i minst ett år. Närmst vinner en friplåt till juniorinnebandiie i Stockholm |
.
| Originally posted by NordLight HAHA! Han fick tag på mig för några veckor sedan. Det gällde mina rebirthlåtar som jag gjorde för månge år sen.... Så med risk för att göra dig besviken har jag inte snott hans tjej .Greetz NordLight |
| Originally posted by Kongo_kim va är det du! fan jag kommer ihåg jag ladda ner fett många Niklas Lundqvist låtar och gjorde om på Rebirth. |
. Det var kul med den gamla goda rebirth tiden. Gjorde du mycket på rebirth?
| Originally posted by NordLight Jepp - it's me . Det var kul med den gamla goda rebirth tiden. Gjorde du mycket på rebirth?NL |
| Originally posted by Kongo_kim mja jag remixade mest min kusins grejer. har faktiskt en gammal mp3:a på en låt jag gjorde med min kusin. Den är skräp men rätt unik kan uppa den i morrn till Steves FTP |
| Originally posted by NordLight Gör det ! Greetz NL |
| Originally posted by Kongo_kim Uppar den nu. ligger direkt i uplpad längst ner. Low Altitude (han) feat DJ Headhunter(jag) - Oh My God The Police Are Coming skräp men han gjorde melodin inte jag |
| Originally posted by NordLight Yo! Har precis lyssnat & är positivt överraskad. Det mesta som folk gjort på rebirth låter faktiskt skräp. Jag håller med dig om melodin, men beatet är skönt som f.n och driver på bra. Orginal RB eller mod ? Greetz NL |
| Originally posted by Kongo_kim original.. Haha det var jag som skapade beaten och han gjorde melodin. |