TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Posted by Little Theseus on Aug-04-2001 06:27:

Hello! Dancevalley thread!!!!!!!!

Nou ik ga over tien minuten de bus pakken richting DanceValley...De zon begint door de wolken te komen.. Ben er helemaal klaar voor. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vonden, dus lucht je hart in dit forum. En oja, mocht je het op tv gezien hebben, doe dan niet alsof je alles weet van DanceValley of alsof je erbij was: je moest is weten hoeveel dingen er zijn die je niet ziet of juist teveel ziet op tv.

Mxls!!

Posted by Boss on Aug-04-2001 12:31:

Re: Dancevalley thread!!!!!!!!

quote:
Originally posted by Little Theseus
En oja, mocht je het op tv gezien hebben, doe dan niet alsof je alles weet van DanceValley of alsof je erbij was: je moest is weten hoeveel dingen er zijn die je niet ziet of juist teveel ziet op tv.

Yeah.... you're tha man !....

Posted by Blik on Aug-04-2001 14:51:

dancevalley was wreed.......!!!!!!!!!!!

oh, kut.........het moet eigenlijk nog beginnen......

die laatste opmerking snap ik niet helemaal maar goed, ik denk dat Boss hetzelfde heeft

Posted by Boss on Aug-04-2001 15:00:

quote:
Originally posted by Blik

die laatste opmerking snap ik niet helemaal maar goed, ik denk dat Boss hetzelfde heeft

Precies Blik..... ik proef 'n zekere arrogantie in de opmerking...

maar anyway... ik ga vanavond lekker naar TMF kijken....dan weet ik alles van Dancevalley en bovendien ga'k net doen alsof ik erbij was....

Posted by Blik on Aug-04-2001 15:19:

quote:
Originally posted by Boss

Precies Blik..... ik proef 'n zekere arrogantie in de opmerking...

maar anyway... ik ga vanavond lekker naar TMF kijken....dan weet ik alles van Dancevalley en bovendien ga'k net doen alsof ik erbij was....

me too.........hoe laat begon de live-uitzending eigenlijk??

oh ja, morgen V.I.G. op TMF met DJ Jurgen en DJ Jean......!!!!!!!!!woohoo

Posted by TranceFool on Aug-04-2001 15:22:

quote:

me too.........hoe laat begon de live-uitzending eigenlijk??

Van 18.00 - 1.00 (90% zeker )

Posted by Boss on Aug-04-2001 15:23:

quote:

Big Diet !

Posted by TranceFool on Aug-04-2001 15:28:

quote:

Big Diet !

HAHAHAHAHAHA En biljarten toch???

Posted by Blik on Aug-04-2001 15:29:

quote:
Originally posted by TranceFool

Van 18.00 - 1.00 (90% zeker )

of 17:30 - 1:00.........nu zit ik te twijfelen......

Posted by Boss on Aug-04-2001 15:31:

Hebben we ook allemaal gestemd voor de dance top40 op TMF ??

Posted by Blik on Aug-04-2001 16:36:

nou, ok, ben nu Dancevalley aan het kijken en het begon dus om 6 uur.........maar ik ben niet "impressed" door de populairste Spaanse DJ's die nu op TMF zijn.........niet veel aan

dat pakje wat Renee aanheeft van TMF.......... lekkah...........

Posted by Boss on Aug-04-2001 16:40:

hehe, idd, wie is die spaanse dj?? laat 'm z'n platenkoffer maar in z'n aars duwen!....
door naar de volgende dj.....

maar is die uitzending nou live?? want daar schijnt gewoon de zon, terwijl 't hier tyfus weer is...vreemd?

Posted by Blik on Aug-04-2001 17:17:

quote:
hehe, idd, wie is die spaanse dj?? laat 'm z'n platenkoffer maar in z'n aars duwen!....
door naar de volgende dj.....

maar is die uitzending nou live?? want daar schijnt gewoon de zon, terwijl 't hier tyfus weer is...vreemd?

kan makkelijk hoor, jij woont in Venlo............hun zijn in Spaarnwoude, ligt 200 KM van venlo af ofzo, alleen de interviews zijn niet live

Posted by Siesta on Aug-04-2001 17:23:

Angry Dance Valley

wow

DANCE VALLEY ROCKT, ik luister nu jammer genoeg op de radio, maar ik had r gvd willen zijn!!
Noujah beetje TMF en 538 luisteren, ik denk dat ik vanavond maar eens lekker ga computer
Nu is Michel de Hey op 538, egt lekker plaatje wat ie nu draait, die ene die hij op Sensation als laaste draaide, zo'n lekker nummerrtje,m gelukkig neem ik de sets op.

GreetZ GERRIT!!

Posted by Blik on Aug-04-2001 17:28:

Re: Dance Valley

er was al een dancevalley thread, vandaar dat bovenstaande post word "gemerged" in de andere thread

aangezien je ze opneemt betekent het dus dat wij ze zo snel mogelijk op jou FTP kunnen verwachten........??

Posted by Siesta on Aug-04-2001 17:33:

Re: Re: Dance Valley

quote:
er was al een dancevalley thread, vandaar dat bovenstaande post word "gemerged" in de andere thread

aangezien je ze opneemt betekent het dus dat wij ze zo snel mogelijk op jou FTP kunnen verwachten........??

hahahaa, ik weet niet, kha tiesto iig tapen en fery corsten, de rest niet, ik denl dat gravehard zo ook taped, van rmf, daar zullen ze ook wel komen denk ik

GreetZ GERRIT!! --> danny howels op 538

Posted by Siesta on Aug-04-2001 17:35:

btw waarom komen julie niet op IRC???

Posted by Blik on Aug-04-2001 17:41:

omdat ik over 5 minuten wegga naar een vriend van mij, indrinken voor een avondje uit in Den Bosch

Posted by Siesta on Aug-04-2001 17:45:

oke, veel plezier daaro! :d

Posted by Blik on Aug-04-2001 17:50:

hoorde net johan gielen, en die draaide dus wel weer even lekker.........flight 643 en nog een ander tof nummertje

Posted by Siesta on Aug-04-2001 17:53:

op TMF zeker? ik luister 538, maar fery heeft net gedraaid ofzo, hij was in interview,

GreetZ GERRIT!!

Posted by Boss on Aug-04-2001 18:04:

Jester

quote:
hoorde net johan gielen, en die draaide dus wel weer even lekker.........flight 643 en nog een ander tof nummertje

Johan Gielen: again flight 643 samen met star 69; salou flashbacks...

Posted by Siesta on Aug-04-2001 18:19:

zeker op TMF, hier kijken het 8 uur journaal :-(, ik lister 538

Posted by basvh on Aug-04-2001 22:13:

dance valley ziet er via de tv cool uit, ik wou dat ik er ook was. ben benieuwd wat de meningen zijn TAers die zijn geweest.ik heb eigenlijk weinig gezien van dance valley via de tv, anders had ik om de seconde afgevraagd waarom ik geen kaartje had gekocht voor dance valley. Dus heb lekker heel de avond achter me m3dtjes gestaan, en een trance mix opgenomen samen met een maat van me.

quote:

tijdens de set van gielen draaide hij een trance versie van dat liedje van oletta adams, van you can reach me, je kent het wel tekst gaat zo: you can reach me by railroad, you can reach me by airplane, i don't care how you reach me, reach me if you can. (als er engelse typfouten in zitten moet je maar me engelse leraar flamen.)
weet iemand hoe dit nummer heet. het nummer was op tv op tmf en kwam net na flight 643 of een paar nummers daarna

Posted by HiGH_NrG on Aug-05-2001 02:24:

Als je eenmaal binnen was dan was het wel relaxed....maar al die mensen die die 10 km vanaf Sloterdijk naar Spaarnwoude hebben gelopen...hehe...

Majah ik heb er in totaal 4 uur over gedaan om er te komen...gelukkig met de bus

En verder draaide de DJs wel lekker op zich...alleen Gielen knalde er een vaag plaatje door...toen dacht ik "laterzz" ik ga weer Hardhousen

Majah...de busreis terug naar Sloterdijk was wel geweldig...in me eentje de achterbank van de bus...WOOPIE!

Ga nu lekker slapen...mzzlzzz

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »