TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bekräftat!! Rank1 till Sverige 26 Mars!

Posted by toka on Feb-04-2004 14:39:

Arrow Bekräftat!! Rank1 till Sverige 26 Mars!

Tjohoo!!

Läste just nyheten på www.tranceland.org

"Efter många ryktesspridningar om denna händelse så kan vi på tranceland.org förtälja lite detaljer om Rank 1's sverigespelning. Festen kommer att hållas i en lokal kallad Mondo på medborgarplatsen i Stockholm den 26:e mars. Arrangören av spektaklet är ace-event som förra året drog hit artister som Mauro Picotto, GTR, Pulser, Thrillseekers, Above & Beyond m.fl. Förköpsbiljetterna kommer att släppas i mitten av februari, så se till att ha lite slantar undanslagda tills dess. Vi återkommer givetvis med mer information så fort som möjligt, håll också utkik på ace-event's hemsida. "

http://www.tranceland.org/news.php?...eacf986fb4b9723

http://www.tranceland.org

www.ace-event.se

//toomas / toka

Posted by reveal on Feb-04-2004 14:41:

Inte alls otrevligt Fast jag är osäker på ifall det är värt att åka från Skåneland upp till Sthlm för Rank1...

Posted by Goldiluxe on Feb-04-2004 14:41:

na men gud vad bra!

Jenny!

Ska du inte ga dit, sa kan du se dem for typ fjarde gangen!

ne, men det blir nog jattekul.

Posted by St_Andrew on Feb-04-2004 14:43:

fuuuuuck, fyller 18 den 31 mars :'(

Posted by JayBee on Feb-04-2004 14:44:

yeeeehhaa! fest på hemmaplan! jag lär ju dyka upp om inte något specielt kommer ivägen, typ att jag måste gå på min egen begravning eller nått sånt.

Posted by mindshooter on Feb-04-2004 14:47:

hej svej jag är där!

Posted by Glorie on Feb-04-2004 14:51:

quote:
Originally posted by Goldiluxe
Jenny!
Ska du inte ga dit, sa kan du se dem for typ fjarde gangen!

hehe... exakt, fjärde gången jag ska kolla hur den andra festen "act of gods" ser ut.. och jämföra linorna, sen bestämmer ja vilken ja drar till.. helleguu... ja e inte gjord av pengar.. å bor ju inte i sthlm

Posted by staz on Feb-04-2004 18:17:

sooft.. TA-förfest hos mig då, ja bor 5 min därifrån

Posted by Jeremy H on Feb-04-2004 18:28:

Oooh...kuuul. Blir nog bara en stockholmsfest för mig oxå! Får se vilken det blir Har ju sett Rank1 nu på TE så..

Posted by fede on Feb-04-2004 18:28:

va tror ni d blir för åldergräns ?

Posted by SteveTranz4ever on Feb-04-2004 18:29:

Fan så trevligt... nån som kan säga vad Mondo är för ett ställe.... modell större hoppas jag... Vill inte gärna gå på nåt som liknar Dailys... Synd att det inte blir nåt mer i München

quote:
Originally posted by ShyTrance
va tror ni d blir för åldergräns ?
Minst 18 kan man hoppas... hoppas inte det ställer till det för dig ?

Posted by staz on Feb-04-2004 18:52:

mondo är bra, relativt stort dansgolv,, går nog att göra nåt bra av.. finns typ flera våningar, oftast brukar det vara olika klubbar där fast det går säkert att hyra flera våningar vilket ace event kanske planerar att göra..
Kan rekommendera er att gå o kolla in mondo på lördagar när guidelines kör sin houseklubb där.. var där i lördags och det var nice musik, GK stil typ, och bra med folk osv..

Posted by Vizay on Feb-05-2004 00:18:

räkna med mig, imponerad som fan av halva rank1 på TE, blire båda så kan det nog bli ännu bättre

nån som vet om det bara är halva eller faktiskt hela den här gången?

Posted by Zliten on Feb-05-2004 01:27:

Dunno

Aja detta låter skojs dags att köpa biljetter snart da...

Posted by FredAcler on Feb-05-2004 07:14:

Jaaaa!!!! Det här får man inte missa

Posted by toka on Feb-25-2004 19:59:

Rank 1 kommer lira 3 timmar!!

"March 26 Mondo / Stockholm / Sweden 00:00 - 03:00"

Står så här: http://www.rank-1.com/transverydigi.../gigs-frame.asp

//toomas / toka

Posted by Kongo_kim on Feb-26-2004 09:53:

Har biljetter släppts?

Posted by Glorie on Feb-26-2004 12:23:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Har biljetter släppts?

Ne, man ska hålla utkik på den här sidan:
http://www.ace-event.se

Posted by keddo on Feb-26-2004 13:47:

är det 18 kommer jag !

Posted by SteveTranz4ever on Feb-26-2004 19:13:

Saxat från in lägg av Andreas på TC

Det trista beskedet kommer nu. Som ni säkert förstått så har något gått snett eftersom biljetterna borde vart ute för ett bra tag sedan.

Sanningen är att vi efter Devotion och det stora tillslaget jobbat i en enorm motvind. I detta fallet fick detta stora konsikvenser och vi tvingas skjuta på giget. Riktigt tråkigt även för oss då vi inte kan avboka biljetter och annat men nu är det så.

Vi har fått en ENORM respons och vi ska inte snuva er på Rank-1 giget. Vi har idag börjat kolla på nya datum tillsammans med dem. Hoppas på att kunna komma med relevant inomformation inom en snar framtid.

Håll ut.

Andreas

Posted by AC. on Feb-27-2004 02:45:

Bara jag som tycker Rank-1 känns lite som de var killarna för två år sedan?

Ta hit nya unga artister som kanske inte riktigt hunnit slå igenom i scenen världen över!
Skippa storevenemangen och storstjärnorna som kostar massor med stålar! Kör på mindre evenemang med lägre priser samt billigare och fräschare DJs!

heldre nytt och fräch än gammalt och dammigt!