TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Essential Mix - 08-02-2004!
Pages (2): [1] 2 »
Ferry Corsten - Essential Mix - 08-02-2004!
Van het music discussion forum gepikt: Ferry Corsten - Essential Mix - 08-02-2004 BBC 1!
Ben zelf niet zo'n Ferry fan, maar aangezien een hoop mensen het hier wel zijn, vind ik dit nieuws toch wel noemenswaardig.
Het is 8 februari 2004...
En ik kijk er zeker naar uit..

goed nieuws! 
Best flex altijd die Essentiele mixen, die van Tiesto is nog steeds super goed en die van Armin mag er ook wel wezen!
Wat maakt zo een essential mix zo bijzonder of wat houdt het in? Is het zeg maar een trackselectie van de beste tracks van dat moment?
brute shit.. ferry is de bom en zn remix van f massif is ziekelijk goed, beste ferry remix sinds tijden!
Ik hoop maar dart ferry er een mooie setje van zal maken, maar daar heb ik alle vertrouwen in!
Wordt een leuk weekendje dus qua setjes. Eerst Ferry in de EM en de dag erna M.I.K.E. in Global Dj Broadcast.
| quote: |
| Originally posted by Jimmy Wat maakt zo een essential mix zo bijzonder of wat houdt het in? Is het zeg maar een trackselectie van de beste tracks van dat moment? |
Lucien Foort ook geloof ik .. (als eerste NL afvaardiging)
* edit * Marco V ook
| Originally posted by emre Lucien Foort ook geloof ik .. |
Kleinenberg 2x .. Van Tiesto is 1 van zijn Ibiza sets ook een E-Mix gemaakt dus Tiesto eigenlijk ook 2x, alhoewel hij dus maar 1x werkelijk voor BBC mixte.
_O_ voor Ferry mooi neergezette set, lekkere rustige trance geen Trance Energy blijdschap, meer in de stijl van z'n Spundae CD. Goed gedaan Ferry
Weer een E-Mix om trots op te mogen zijn dat die door een Nederlander is neergezet
Ferry Corsten on Radio1 Essential Mix 8 Feb/2004
1. Ferry Corsten - Kyoto
2. Salt Lake - Rendezvous (Rusch & Elusive remix)
3. Ferry Corsten vs. the Thrillseekers - Sublime
4. Delerium - Truly (Signum Club Remix)
5. BT- Force of Gravity (Ferry Corsten Bootleg Mix)
6. Agnelli & Nelson pres. Green Atlas - Circulation
7. Ferry Corsten - Right of Way
8. Musix - Cyber Desire
9. Fred Baker - My Thing
10. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
11. Rio Klein - Fearless (Push Remix)
12. F. Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
13. DJ Warden - Untitled
14. Three Drives - Signs of the Universe
15. ID
16. Mojado Feat Mr Sam - Naranja
17. ID
18. Hertz - Recreate (Montana Remix)
19. Adam Sheridan - ID
| Originally posted by Chicane Kleinenberg 2x .. Van Tiesto is 1 van zijn Ibiza sets ook een E-Mix gemaakt dus Tiesto eigenlijk ook 2x, alhoewel hij dus maar 1x werkelijk voor BBC mixte. |
Welke mis ik dan nog van kleinenberg?
Sander Kleinenberg - Essential Mix (09-06-2001)
Sander Kleinenberg - Essential Mix (08-06-2003)
En die CD van hem dan, maar die was gebaseerd op zn emix
wel grappig om te zien hoe iemand een foute id kan maken/verzinnen en die in alle tracklists ineens tegenkomt 
ik ben die set nu aan het downen
| Originally posted by Chicane Welke mis ik dan nog van kleinenberg? Sander Kleinenberg - Essential Mix (09-06-2001) Sander Kleinenberg - Essential Mix (08-06-2003) En die CD van hem dan, maar die was gebaseerd op zn emix |
| Originally posted by ahp2002 wel grappig om te zien hoe iemand een foute id kan maken/verzinnen en die in alle tracklists ineens tegenkomt ![]() |

| Originally posted by TranceFool Als jij nou gewoon eens zegt wat je bedoelt zonder er omheen te draaien hoeven doelloze posts zoals deze niet plaats te vinden ![]() Waar heb je het over? |
De laatste tijd zijn alle Ferry Corsten sets echt van hoge kwaliteit!!
Ik heb de essential set nog niet gehoord, maar de tracklist is vergelijkbaar met Ferry's recente sets. Z'n platenkeuze vind ik momenteel beter als van Armin of Tiesto. Het valt me toch weer op, dat Ferry echt een van beter mixers is op trancegebied. Zijn overgangen zijn zeker van hoge kwaliteit, het tempo blijft er lekker inzitten en de meesten platen worden er (zoals zo vaak) niet meteen uitgemixed.
| Originally posted by ahp2002 ik heb t over DJ Warden - untitled, die stond in de Trance Energy tracklist verkeerd en nu is die weer hierheen gekopieerd als DJ Warden - Untitled. Dit is gewoon de B-kant van Sander van Doorn - Loaded. sla ff een normale toon aan ja |
| Originally posted by dj_spare Volgensmij is die track die jij noemt niet de B-Kant, maar gewoon lekker de A-Kant van Sander van Doorn - Loaded. |
hehe LB zo'n tracklist 
over 2 weken james zabiela in de essential mix