TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April)
Pages (2): [1] 2 »
EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April)
EARTH
10 April 2004
Paradiso, Amsterdam
* Jonathan Lisle (Bedrock Breaks)
* Steve Gerrard (a.k.a. Wrecked Angle)
* Lemon 8
* Per
* Matthew Dekay Band (Live)
* Futureshock (Live)
Beste nieuws van de dag dit. 
Nee, niets voor mij. Breaks? Liever nie.
Nog steeds teveel goede feesten in maart/april.
3 april Carl Cox (maybe!) of 11 april Awakenings.
30ste al Mayday.
Er SCHIJNT ook de 17e nog ergens in Utrecht ofzo een klein leuk feestje te zijn, toch Boumabros? 
Wat lul je nou Bram met je breaks. En wel helemaal wegzijn van die Icehouse plaat.
En btw, Futureshock, Matthew Dekay, Per en Lemon 8 zijn geen breaks, alleen Lisle en Gerrard.
Feestje de 17e? Waar?! 
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Wat lul je nou Bram met je breaks. En wel helemaal wegzijn van die Icehouse plaat. En btw, Futureshock, Matthew Dekay, Per en Lemon 8 zijn geen breaks, alleen Lisle en Gerrard. Feestje de 17e? Waar?! |
Maar dan nog ga ik er niet heen....geen doekoe etc. Plus ben wel kieskeurig geworden omdat er in Den Haag al zoveel gebeurt. Plus de weekenden ervoor en erna zitten al redelijk vol.... so 
Dat kan ook! 
)
het is maar 5 minuten lopen dus wie weet hop ik ff langs 
Re: EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April)
| Originally posted by Bouma-Bros EARTH 10 April 2004 Paradiso, Amsterdam * Jonathan Lisle (Bedrock Breaks) * Steve Gerrard (a.k.a. Wrecked Angle) * Lemon 8 * Per * Matthew Dekay Band (Live) * Futureshock (Live) Beste nieuws van de dag dit. |
Re: EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April)
| Originally posted by Bouma-Bros EARTH 10 April 2004 Paradiso, Amsterdam |
Re: Re: EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April)
ps hoe was Sasha in de fabric?? |
Nadeel was alleen dat het veel te druk was, beetje Tiesto-praktijken.
Sfeer was wel heel goed, typisch Engels.
Hij vond Everybody ook heel geslaagd en wist me te vertellen dat ie waarschijnlijk dit jaar weer terugkomt!
Re: Re: Re: EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April)
| Originally posted by Bouma-Bros Een kwartier voor het begin van z'n set kwam ik Sasha tegen bij de pisbakken. Hij vond Everybody ook heel geslaagd en wist me te vertellen dat ie waarschijnlijk dit jaar weer terugkomt! |
Re: Re: Re: EARTH @ Paradiso Amsterdam (10 April)
| Originally posted by Bouma-Bros Sasha in Fabric was heel vet. Hij opende wederom met Invisible Inc. - Stars (Ambient Mix) en draaide uiteindelijk door tot 08.00 uur (6 uur set). Nadeel was alleen dat het veel te druk was, beetje Tiesto-praktijken. Sfeer was wel heel goed, typisch Engels. Een kwartier voor het begin van z'n set kwam ik Sasha tegen bij de pisbakken. Hij vond Everybody ook heel geslaagd en wist me te vertellen dat ie waarschijnlijk dit jaar weer terugkomt! |

| Originally posted by tijs08 Thanxx for the info! Na Sasha gelijk gezegd naar de volgende Earth te gaan.. Ben dan ook zeker van plan hier heen te gaan.. |
ik ga ook proberen hierbij te zijn, wat een super lineup!! Nu maar hopen dat ze niet te streng zijn aan de deur 
*schopje*
de kaartverkoop start 21 feb toch? Hoe duur ist eigenlijk?
en leeftijd?? 
| Originally posted by sndh *schopje* de kaartverkoop start 21 feb toch? Hoe duur ist eigenlijk? en leeftijd?? |

dan is het geen probleem
ben gelukkig 18 ... heb er zin in, ik ben van de partij 
Zo, zaterdag is het dan eindelijk zo ver!
Kijk er echt al weken naar uit!
kan nu al niet meer wachten!

Om nog maar iets heel vets progressives te posten:
http://www.residentadvisor.com.au/n...om/index_ok.php
Renaissance in the Country, in een ontzettend vet gaaf groot landhuis! Kicken man! Extended set van Sasha in Digweed.
Waarom doen ze niet eens zoiets in NL? 
Ze doen ook een 'University Tour' van Bedrock.
Grr...ik moet ook maar gaan emigreren 
Since all the In Qontrol tickets were sold out ages ago, I will most likely be in attendance here. 
ga ik wel of ga ik niet(dat is op dit moment de grote vraag
)
ik wil wel 
Ik ga wel
. Ze hebben mij nog ff op de gastenlijst kunnen plaatsen... 
| Originally posted by HiGH_NrG Ik ga wel . Ze hebben mij nog ff op de gastenlijst kunnen plaatsen... |
gastenlijst hier, gastenlijst daar..... tot zaterdag dus!
| Originally posted by Partyhardy! whehe wat een mazzelpik ben jij ook altijd! gastenlijst hier, gastenlijst daar..... tot zaterdag dus! |
Zo ben heel erg benieuwd hoe dit feestje gaat worden! Ik verheug me er al tijden op!! Met deze line-up kan het eigenlijk niet anders dan een top avond worden!
Ik zal waarschijnlijk veel in de 2e zaal te vinden zijn bij de back2back van Jonathan Lisle & Steve Gerrard 
Ja wie zijn dat eigenlijk? 
Jonathan Lisle is ��n van de meest technische perfecte dj's op dit moment. Dit samen met zijn zeer jonge leeftijd kun je hem eigenlijk een supertalent noemen die op het pun staat door te breken.
Steve gerard netzo eigenlijk.