TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tjohej!!
Tjohej!!
Fick precis bekr�ftat min bokning f�r att spela med Cosmic Gate i Istanbul, Turkiet den 21:e februari!
H�ngt lite luften ett tag samtidigt som organisat�ren har varit hemligt tyst den senaste veckan vilket medf�rt en viss sp�nning h�r borta hehe.
Har bara bra saker att s�ga om trance-scenen i Turkiet s� jag ser verkligen fram emot detta!
...beh�vde bara s�ga det 
WOW, grattis
. Fasen va coolt o lycka till
grymt najs ju Irish! grattis! 
amnesia p� l�rdag? 
Fan s� kul...
Hade vart kul faktiskt � h�nga med � se hur det �r d�r nere... Men de kostar sin slant � flyga + boende. Brukar snacka ibland med en av killarna som jag tror har en fot i arrangemanget, skulle �ven tr�ffat han p� TE11 men de sket sig.
tackar! 
Smekbar: Har planer p� att dra till Amnesia p� l�rdag men det �r inte 100% �nnu.
Steve: Hehe, jag har tr�ffat de d�r killarna. Roliga typer. De f�rsta de fr�gade mig var om jag k�nde Steve fr�n Sverige. F�rstod ganska snart att det var dig de menade 
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish De f�rsta de fr�gade mig var om jag k�nde Steve fr�n Sverige. F�rstod ganska snart att det var dig de menade |
coolt
beh�ver du n�n som kan b�ra vinylboxen?
eller f�rresten, den e v�l tung va? (har jag f�r mig, har provat lyfta en g�ng)
| Originally posted by Dj_Irish De f�rsta de fr�gade mig var om jag k�nde Steve fr�n Sverige. |
Annars brukar det vara "Aha du �r fr�n Sverige, d� k�nner du Bengt?", men inte fan brukar man svara "Javisst g�r jag det" p� den fr�gan 
Lattjo Lajjban!
Turkiet ar coolt.
Cosmic gate not.

Det blir nog jattebra, hoppas allt gar kanon.
fasen va grymmt! gl hf osv 
| Originally posted by Glorie �hh? cooltjag vill me, �ka till v�rmen och sola och bada och lyssna p� irish OCH Cosmic gate... ahhhhhhr beh�ver du n�n som kan b�ra vinylboxen? eller f�rresten, den e v�l tung va? (har jag f�r mig, har provat lyfta en g�ng) |
Grattis igen mannen! Det �r n�r man f�r jobba utanf�r sverige som det b�rjar bli riktigt roligt juh! 
Hoppas du f�r det bra p� varmare breddgrader