TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Berlin TechnoCity '93
Berlin TechnoCity '93
Interessante documentaire over de technoscene van Berlijn in 1993. (Y) Deze lui gaan makkelijk tot maandagochtend door 
http://n.ethz.ch/student/kusterc/TechnoCity93.wmv
Toen was geluk nog heel gewoon. En de pillen een stuk beter... 
DRIEKES!?!? dat jij nog een thread opend hier
? ha dik totaal niet verwacht 
Mooie docu, laat heel goed zien hoe underground het was.
Wat een verandering ook in de style Techno zelf als je het vergelijkt met nu.
zeker een mooie documentaire..
heb hem nog niet helemaal afgeken, maar wat ik heb gezien is erg goed!
De link is dood volgens mij...
Ja heeft iemand toevallig de goede link opnieuw? zou dit graag willen zien 
| quote: |
| Mooie docu, laat heel goed zien hoe underground het was. |
euh mijn duits is niet zo goed maar volgens mij zeggen ze dat die dj 1050 mark betaald krijgt. Vind ik niet echt underground hoor
Originally posted by basvh euh mijn duits is niet zo goed maar volgens mij zeggen ze dat die dj 1050 mark betaald krijgt. Vind ik niet echt underground hoor |
| Originally posted by AlFerox sja, wat is underground? vond het wel een cool filmpje hoor.. de tresor is ook gewoon een club waarvoor je geld moet betalen om binnen te komen. het was geen kraakfeest ofzo.. logisch dat de dj dan ook een deel krijgt! |
| Originally posted by basvh jah ik vind ook logisch dat de dj wat krijgt. Maar 1050 mark in die tijd is best veel. Naar mijn mening spreek je dan niet over underground. ik vind heel die vroeger was alles beter discussie eigenlijk zinloos |

is de grote van de file 55.26mb?
ha! i wist dat k dit eerder had gezien. had t alleen met andere titel. ik heb een file van 55mb en bijna 30min lang, t gaat na een minuut of 5 inderdaad over een dj die 1500 per weekend verdient dus denk dat dit wel de zelfde is.
als je het wil hebben pm maar dan geef k je wel een login 
later