TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor mensen die naar TMF Keken tijdens Dance Valley
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Kartikeya on Aug-05-2001 17:22:

KarateKid Voor mensen die naar TMF Keken tijdens Dance Valley

uhm ik vroeg me af of jullie misschien Sven Vath zagen draaien...

zoja.....viel jullie toen op dat sven vath even uit beeld ging en toen met een vriend van em ff zat te poederen

want volgens mij logen mijn ogen deze keer niet

Greetz,

K A R T

Posted by Blik on Aug-05-2001 17:24:

ik heb wel een stukje gezien maar niet alles, wij gingen op dat moment net weg naar de stad, maar ze zonden altijd maar een klein stukje uit per DJ, dus kleine kans dat dat op tv is gekomen

Posted by Kartikeya on Aug-05-2001 17:28:

Exclamation DUDE

DUDE ik zag et op TV!!!!!

dat is dus de weird stuff

GREETZ< KART

Posted by Blik on Aug-05-2001 17:41:

Re: DUDE

quote:
Originally posted by Kartikeya
DUDE ik zag et op TV!!!!!

dat is dus de weird stuff

GREETZ< KART

oh, dat had ik dus ff niet door, maar ok, ik heb het dus in ieder geval niet gezien

Posted by magrec on Aug-05-2001 17:48:

volgens mij had sven VAT (zoals reneetje hed zegt) een gebroken arm/pols/hand ofzo

Posted by Little Theseus on Aug-05-2001 17:50:

Shame / Disagreement

Geen idee wat jij allemaal voor vreemde dingen denkt van sven vath, maar zijn naam is niet sven filth, en ik was bij hem in de technotent waar hij zwaar goed draaide, dus ik heb geen idee waar het hier over gaat. Zou op zich wel humor zijn hoor al poederde hij, maar ik heb toch echt niets gezien.

Posted by HenkyDoodle on Aug-05-2001 17:58:

Sven had zijn arm in het gips en werd geassisteerd door Ritchie Hawtin..

Posted by Jukx on Aug-05-2001 18:21:

quote:
Originally posted by magrec
volgens mij had sven VAT (zoals reneetje hed zegt) een gebroken arm/pols/hand ofzo

hahaha ja dat had ik ook gezien!!

"... behalve een goede dj is dit ook nog een zeer appetijtelijke(yep ) man. Hier issssssssss Sven VAT!"

Posted by -=WVG=- on Aug-05-2001 18:25:

quote:
Originally posted by Jukx
"... behalve een goede dj is dit ook nog een zeer appetijtelijke(yep ) man. Hier issssssssss Sven VAT!"

haha jah, een "APPETIJTELIJKE" man...Toen ze dat zei had ik ook zoiets van -->

Posted by Blik on Aug-05-2001 18:32:

ik vond het gesprek met Ferry Corsten ook wel heel erg grappig, ging over de eerste keer dat ze met elkaar spraken, toen zat ferry iets teveel naar beneden te kijken en ze zei: "ik maak het je deze keer ook niet echt gemakkelijk h�" haha LOL

dat pakje van haar zag er ook niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf

Posted by tango on Aug-05-2001 18:36:

quote:
Originally posted by Blik
ik vond het gesprek met Ferry Corsten ook wel heel erg grappig, ging over de eerste keer dat ze met elkaar spraken, toen zat ferry iets teveel naar beneden te kijken en ze zei: "ik maak het je deze keer ook niet echt gemakkelijk h�" haha LOL

dat pakje van haar zag er ook niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf

Ja, dat was idd wel grappig. maar heeft ze lekkere tieten zeg . Als ik ferry was zou ik ook de hele tijd naar de grond staren

grtz,
TNG

Posted by SnuggLe on Aug-05-2001 18:37:

Hahaha klopt ja! Hij zat vet naar haar tieten te staren!

Ik zal eens kijken dat van Sven Vath, de video's van DanceValley zijn er nl nu ook al:
(dave_angel)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(dave_clarke)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(jack_de_marseille)-live_at_dance_valley_2001_(live)__md-t4m
(orbital)-dance_valley_closure_performance_(live)__mackermd-t4m
(sven_vath)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(tiesto)-live_at_dance_valley_2001_(live)__mackermd-t4m
(tom_harding)-part_2_live_at_dance_valley_2k1_(live)__md-t4m

Sven Vath dus ook, dus kunnen we het ff rustig checken.
Laten we hopen dat er nog meer komen..

Greetz,
SnuggLe

Posted by Blik on Aug-05-2001 18:39:

hehe en ik heb haar in het echt gezien......... op een meter afstand nog wel in salou in het echt is ze nog lekkerder

Posted by tango on Aug-05-2001 18:49:

quote:
hehe en ik heb haar in het echt gezien......... op een meter afstand nog wel in salou in het echt is ze nog lekkerder

ja,idd. Ik heb haar toen op massive voorbij zien lopen met haar cowboy hoedje op. Zaliggggggggggg

grtz,
TNG

Posted by Boss on Aug-05-2001 19:11:

Jester

quote:

hehe, 'k heb ook nog met 'r gepraat in salou... alleen was ik toen redelijk bezopen, dus ik weet niet meer wat ik gezegd heb
't leek trouwens wel of ze d'r push up was vergeten in salou...d'r tieten leken niet erg groot...

'n vriend van me heeft toen ook nog 'n lulverhaal opgehangen voor de camera... 's kijken of dat deze week wordt uitgezonden in die salou special.... zou wel lache zijn

Posted by moogwai on Aug-05-2001 21:12:

quote:
Originally posted by Boss

hehe, 'k heb ook nog met 'r gepraat in salou... alleen was ik toen redelijk bezopen, dus ik weet niet meer wat ik gezegd heb
't leek trouwens wel of ze d'r push up was vergeten in salou...d'r tieten leken niet erg groot...

'n vriend van me heeft toen ook nog 'n lulverhaal opgehangen voor de camera... 's kijken of dat deze week wordt uitgezonden in die salou special.... zou wel lache zijn

In de Prins van Oranje zeker??... ik wist eigenlijk niet eens wie zij was.. zegt een vriend van me.... he is dat niet zo'n meid van TMF ?? Oh ja.. zij is Renee .. we hebben toen ook nog ff met haar gepraat.

Maar dat van Ferry Corsten op DV was wel cool ja.

Posted by Blik on Aug-05-2001 21:15:

quote:
Originally posted by moogwai

In de Prins van Oranje zeker??... ik wist eigenlijk niet eens wie zij was.. zegt een vriend van me.... he is dat niet zo'n meid van TMF ?? Oh ja.. zij is Renee .. we hebben toen ook nog ff met haar gepraat.

Maar dat van Ferry Corsten op DV was wel cool ja.

ja, daar heb ik d'r ook gezien, tijdens de kroegentocht

Posted by TranceFool on Aug-06-2001 08:54:

Ze is zeker lekker, maar wel zo dom als een koe. Dat van Sven VAT, daar lag ik ook bij in een deuk. En ergens in een ander interview durfde ze te beweren dat Rank 1 Superstring had geproduceerd, hehehe

Posted by TimeportE on Aug-06-2001 17:22:

inderdaad zo dom als een koe dat zeker.. zij is ook de domste van die tmf vj's .. Heb weinig goede woorden voor haar over behalve natuurlijk dat ze er goed uit ziet en lekkere tieten heeft!.. maar muziek HO maar.. ach ja het oog wil ook wat.. leve ferry!!

Posted by M_Peror on Aug-06-2001 22:36:

Ferry heeft groot gelijk...
Viel me wel op dattie dit keer *errug* nadrukkelijk in haar ogen keek... dacht zeker "zal me niet nog eens gebeuren"

Posted by ADK on Aug-07-2001 13:54:

Shame / Disagreement ADK's maandelijkse post....

daphne is zeker de domste van TMF

ADK

Posted by Remy D on Aug-07-2001 14:51:

Ik zag trouwens Tooske lopen op DV met haar cameraploeg en ze zag er in het echt erg lekker uit.

Posted by TranceFool on Aug-07-2001 18:08:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik zag trouwens Tooske lopen op DV met haar cameraploeg en ze zag er in het echt erg lekker uit.

Wil de TV nog weles liegen dan???

Posted by moogwai on Aug-07-2001 20:09:

Haha.. ik kreeg vandaag een sms-je: "Ik heb je gezien bij TMF Extra Salou" .. nou toch maar eens die reportage bekijken ... Ik verwacht wel een lekker "Klubbheads" deuntje onder die beelden terwijl er gewoon Apres Skihut werd gedraait.

Posted by Blik on Aug-07-2001 22:46:

ik wilde de Salou special gaan kijken vandaag, maar ik dacht dat het om 5 uur kwam maar het kwam bij 100% Johnny en dat is van 16:00 - 17:00

wanneer word het herhaald, want ik sta er misschien ook op, ben toch 3 keer voor de camera geweest

Pages (2): [1] 2 »