TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Addict T-shirts voor nederlandse TA's

Posted by Little Theseus on Aug-05-2001 19:34:

Be Cool! Trance Addict T-shirts voor nederlandse TA's

Ik las in een forum dat het misschien een leuk idee was om zelf trance addict shirts te drukken/borduren, omdat de ta shirts van hier een beetje duur zijn om hier heen te shippen. We maken ze dan met "Trance Addict Forum Hooligan" erop en de ta kikker erop (ik ga toch liever voor het logo met die kale kruiskop, maar daar kunnen we hier juist goed over discussieren).
Wie kan of weet hoe we dit kunnen realiseren, hoeveel dit exact gaat kosten, en wie doen er allemaal mee?
Zou wel cool zijn al konden we elkaar herkennen op een volgend festival aan die shirtjes.

Posted by Subsonik on Aug-05-2001 19:52:

wel in een betere kleur dan in de shop hier ,gewoon zwart ofzo

Posted by Ding Chavez on Aug-05-2001 20:01:

is TA blauw dan niet cool, of zijn ze dat juist in deze shop??? zwart wordt f**king heet als je naar outdoor festival gaat, ik probeer ff praktisch te denken.
En ik vind dat kale kruiskop persoonlijk ook cooler dan die kikker.

GreetZ, DC

Posted by Miss Proximus on Aug-05-2001 20:01:

Als ik jou was zou ik dit eerst ff plaatsen in de site suggestions....after all...t copyright is van Swampz

Posted by Blik on Aug-05-2001 20:04:

ja, ben ik het ook mee eens Miss P. eerst aan swamper vragen op de discussion forum, of via PM

Posted by Little Theseus on Aug-05-2001 20:13:

Lightbulb

Dank je Missy, dan "pauzeren" we deze thread wel even totdat ik bericht terug heb van swamper.

Posted by Boss on Aug-05-2001 20:29:

Jester

de kikker is 'n MUST, vin'k......

Posted by SnuggLe on Aug-05-2001 23:36:

Re: Trance Addict T-shirts voor nederlandse TA's

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik las in een forum dat het misschien een leuk idee was om zelf trance addict shirts te drukken/borduren, omdat de ta shirts van hier een beetje duur zijn om hier heen te shippen.

Ken ik dan ook ff vangen, het idee voor de NL-shirts was van mij! :P
Just kidding ofcourse

Greetz,
SnuggLe

Posted by New Wave on Aug-06-2001 07:27:

hey , sign me in, maaruh, moet dat Forum Hooligan er op?
Ken daar niet wat anders voor verzonnen worden
Als mensen suggesties hebben voor titels.......plaatsuh!!

OKee,maar nu ga ik echt weg op vakantie, en ga nu echt niets meer posten!! (New Wave addicted or what!!? )

Posted by TranceFool on Aug-06-2001 08:46:

Ik doe ook wel mee, maaruh wie gaat het ontwerp en de rest regelen?

Posted by Miss Proximus on Aug-06-2001 09:36:

Er zijn al een heleboel leuke ontwerpen gemaakt (zie TA shop)! Misschien kunnen we gewoon respectvol blijven en die ontwerpen gebruiken? well-o-well

Posted by Subsonik on Aug-06-2001 09:43:

tmoet wel op een bbetje redelijk t-shirt gedrukt worden (dus geen zeeman t-shirts van 4.95)

Posted by Robvef on Aug-07-2001 14:52:

In Rotterdam heb ik een twee vrienden van mij onze shirts laten drukken. Dus daar kun je dat doen, ook de kwaliteit van de shirts is goed. En ook nog andere kleuren. We waren voor 4 shirts ongeveer 45 piek per shirt kwijt. Maar als je ze in grotere aantallen laat drukken, dan zal het vast wel goedkoper zijn.

ff kijken en dan zien we wel.

Morgen weer naar huis toe (vakantie afgelopen, boehoe)

Posted by Little Theseus on Aug-07-2001 15:31:

Smile Copyright geen probleem

Nou ik heb bericht terug van Swampa, hij vond het een goed idee, dit is wat ik verder kreeg:

"I don't mind if you make a few shirts over there that's fine, I know the shipping is expensive... if you need images let me know what you guys come up with"

Dus: Die Swamper heeft grote pics voor ons van welk logo dan ook van tranceaddict, als we nu even beslissen welke we doen, dan kan ik hem vragen de juiste pics naar me toe te sturen zodat iemand van ons dat in een shirt-ontwerp kan pasten.
Ik denk dat als tekst op de voorkant
"Dutch Tranceaddict Forum, Addicted yet?"
Wel ok is, met daaronder de kikker, en op de rug dan die kale kruiskop (of hoe je hem ook wil noemen). Dan zijn we meteen af van die discussie over de kikker of de kruiskop.
Zeg ff wat je er van vind, of dat het misschien anders/beter kan.
Laat ik meteen een sluitingsdatum afspreken voor mensen die zich willen aanmelden voor de shirts, uhmm.. iedereen die zich in DIT forum niet voor eind augustus heeft aangemeld voor een T-Shirt heeft PECH! De ontwerpen blijven, die kunnen altijd eerst met toestemming van Swamper worden vrijgegeven, en dan ga je zelf maar fijn naar de textieldrukker. Iedereen die op tijd is heeft een goedkoop en mooi shirt.

Posted by Blik on Aug-07-2001 15:43:

waarom niet gewoon zoals de originele shirts "TrancEaddict.com" in plaats van "Dutch TrancEaddict Forum"

ik vind dat forum namelijk niet echt cool, om eerlijk te zijn. het "addicted yet" hoort er 100% zeker op samen met de kikker, maar wat jij zei vind ik ook wel goed, om dan achterop de gast met de "X" te doen

Posted by Boss on Aug-07-2001 16:16:

Jester

voorop:
Addicted yet?
met daaronder de kikker

achterop:
Dutch TrancEaddict
evt. 't X-ventje, maar daar ben'k niezo'n voorstander van

of andersom..... (?)

Posted by Miss Proximus on Aug-07-2001 19:48:

Ik ga liever niet met Addicted yet op m'n tieten lopen dat snappen jullie toch wel? hahaha

ennu....wordt t niet een beetje druk met �n kikker �n kale man? misschien kun je 1 met kikker en 1 met man doen ofzo

ik stel voor: TrancEaddict.com op de voorkant en ...addicted yet? op de achterkant

p.s. voor blik: mijn b/f was wel blij dat jij het geworden bent, anders kwam ik helemaal noooooit meer achter de pc vandaan LOL

Posted by Blik on Aug-07-2001 19:56:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

p.s. voor blik: mijn b/f was wel blij dat jij het geworden bent, anders kwam ik helemaal noooooit meer achter de pc vandaan LOL

haha, net of dat moderaten zoveel tijd kost, ik heb nog niks hoeven te doen in de chill-out room (ben nu ook mod van alle andere forums zoals music, sport (zal WVG leuk vinden) funny stuff en die andere 2)

Back to subject

Posted by Little Theseus on Aug-08-2001 18:44:

Invisible Grin

quote:
Originally posted by Robvef
In Rotterdam heb ik een twee vrienden van mij onze shirts laten drukken. Dus daar kun je dat doen, ook de kwaliteit van de shirts is goed. En ook nog andere kleuren. We waren voor 4 shirts ongeveer 45 piek per shirt kwijt. Maar als je ze in grotere aantallen laat drukken, dan zal het vast wel goedkoper zijn.

Als je weer in Nederland bent, zou jij dat dan willen uitzoeken (kosten per aantal e.d.)
En wie gaat er dan met het ontwerpke daarheen?
En nog een probleempje: hoe gaan we dat met tha money doen?
heeft iemand een leuke suggestie?

Posted by TranceFool on Aug-09-2001 09:43:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Als je weer in Nederland bent, zou jij dat dan willen uitzoeken (kosten per aantal e.d.)
En wie gaat er dan met het ontwerpke daarheen?
En nog een probleempje: hoe gaan we dat met tha money doen?
heeft iemand een leuke suggestie?

Stort allemaal maar op mijn rekening

Posted by Little Theseus on Aug-09-2001 14:29:

hehehe... benieuwd wat ik er DAN van terugzie! ...
Maar we zullen het toch op iemands rekening moeten storten ... misschien ff wachten dus tot Robvef langs de douane is met al zijn spullen... Volgens mij kunnen we nog lang wachten dan!

Posted by Ding Chavez on Aug-09-2001 14:52:

Je kan toch ook ff een aparte rekening openen, iedereen stort ze geld erop, iedereen krijgt ze t-shirt en als het goed is is de rekening dan leeg

GreetZ, DC