TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החתימה שלי!
Pages (2): [1] 2 »
החתימה שלי!
חברה מה אתם אומרים על החתימה שלי..??
זה פוסט מלפני כמה חודשים אומנם אבל פוסט שגרם לי לכמה תמיהות לגבי המוד והייתי חייב לעשות עם התמיהות האלה משהו...
קיצר תגובות יתקבלו בברכה
בדיוק באתי להגיד לך שאתה חייב לסדר את זה שזה יהיה כמו שצריך
וגם החתימה שלך ענקית
תסדר את זה שזה יהיה
QUOTE
אמיתי של
Hell_Copter
וככה זה יהיה מצחיק
| quote: |
| Originally posted by DjChook בדיוק באתי להגיד לך שאתה חייב לסדר את זה שזה יהיה כמו שצריך וגם החתימה שלך ענקית תסדר את זה שזה יהיה QUOTE אמיתי של Hell_Copter וככה זה יהיה מצחיק |

מצוין אחי !
אהבתי מאד את החתימה
שאלת אותו בהזדמנות מה נסגר איתו ומתי הוא חוזר לפורום ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook מצוין אחי ! אהבתי מאד את החתימה שאלת אותו בהזדמנות מה נסגר איתו ומתי הוא חוזר לפורום ? |
חחח קיצר אז אתה יצאת אפס
תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה
לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח קיצר אז אתה יצאת אפס תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה לא אוהב טלפונים :/ SMS הרבה יותר נוח |
אני כותב מהר מאד בפלאפון אז זה גם כבר זורם לי חחחח
בכייף תיידע אותנו
תגיד שצ'וק מתגעגע אליו
(ואם הוא אומר "אז" תגיד לו שהוא סתם בנזונה)
| quote: |
| Originally posted by DjChook (ואם הוא אומר "אז" תגיד לו שהוא סתם בנזונה) |
טוב לראות שאני לא היחידה שמשלים פה המלצות של אנשים מלפני כמה חודשים
אני אשכרה עובר על כל העמודים שפספסתי (צבא...) ומוריד אותם אחד אחד
ככה שלא יהיה לי שום טראק חסר באוסף של ה 300 ג'יגה שלי...
עכשיו אני בעמוד 531 
| quote: |
| Originally posted by eXeTik טוב לראות שאני לא היחידה שמשלים פה המלצות של אנשים מלפני כמה חודשים אני אשכרה עובר על כל העמודים שפספסתי (צבא...) ומוריד אותם אחד אחד ככה שלא יהיה לי שום טראק חסר באוסף של ה 300 ג'יגה שלי... עכשיו אני בעמוד 531 |
אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו...
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו... |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 מאחר ונכנסתי רק בשנת 2000 לעולם האלקטרוני ורק ב-2002 התחלתי באמת להשיג יחסית הרבה דברים אז יש הרבה דברים אפילו נוסטלגיים בני זונות שלא יצא לי לשמוע או להכיר אשכרה חור גדול בהשכלה |
חחח ואני מאמצע 2002 הורדתי דברים ברצינות
יש לי מללללא דיסקים של טראנס שהייתי קונה בטירה כשהייתי קטן אבל זה לא נחשב :]
כן אבל אליאור וקוסמיקפייר (אני פשוט לא זוכר את השם שלך..זרוק מילה עליו בפוסט הבא) אתם בני 15 + זה ממש סביר להתחיל בגיל 13 בערך להכנס לזה...
אני רק בגיל 16-17 התחלתי לשמוע ורק בגיל 19 אפשר להגיד שהתחלתי באמת להשיג דברים
ככה שאני באמת התחלתי לגלות תחיים קצת מאוחר
אני זוכר אבל כשהתחלתי להוריד בכמויות היו אתרים כמו
mp3factory
shadowzone
אחחחחחחח איזה אתר היה שדואוזון
לא היה ולא יהיה כמוהו - למה הוא נסגר למה????????
בכל מקרה נגיד כל אחד כאן יבחר את עשר הנוסטלגיות האהובות עליו אני סביר להניח יכיר אולי 1-2
ועוד 3-4 אני יכיר תשמות אבל לא שמעתי אותם
קודם כל לא יקום דבר כמו
AUDIOGALAXY
ואם נוסטלגיה אז מבחינת האוס ושחרורים
Houseofmusic
פאק נראה לי שכחתי את השם ררר
ולא יקום אתר כ
DaCave !!!
הכי ענק אני זוכר איך הוא גילה לי את
EIFFEL 65 - BLUE
זה היה להיטטטטט
EDIT
לקח לי זמן להזכר
זה היה
HOMEOFMUSIC
וואי- דוגרי נוסטלגיה!
mp3factory
shadowzone
בזמנו הייתי וובמאסטר של
topchoicemp3.com
למי שזוכר.... מישהו הכיר את זה?
בכל מקרה- יש לי אוסף של איזה 300 ג'יגה... אשכרה קייסים שלמים מפוצצים בטראקים, אלבומים, סטים, ווידאו קלךיפים... וכן, אני אשכרה מוריד את כל ההמלצות
למרות שיש כמה אנשים שאני יודע מראש שממליצים על דברים שאני לא אוהב, אז אני לא טורח...
בדוגרי הייתי בטוח אני היחיד פה שעושה את זה- איזה מצחיק 
| quote: |
| בכל מקרה- יש לי אוסף של איזה 300 ג'יגה... אשכרה קייסים שלמים מפוצצים בטראקים, אלבומים, סטים, ווידאו קלךיפים... וכן, אני אשכרה מוריד את כל ההמלצות למרות שיש כמה אנשים שאני יודע מראש שממליצים על דברים שאני לא אוהב, אז אני לא טורח... בדוגרי הייתי בטוח אני היחיד פה שעושה את זה- איזה מצחיק |
| quote: |
| Originally posted by taltul השחרורים החדשים העומדים להשתחרר |
הארכיב...............................................................................

| quote: |
| Originally posted by eXeTik בכל מקרה- יש לי אוסף של איזה 300 ג'יגה... אשכרה קייסים שלמים מפוצצים בטראקים, אלבומים, סטים, ווידאו קלךיפים... וכן, אני אשכרה מוריד את כל ההמלצות |
| quote: |
| Originally posted by ronsh וואוווו אחיייי אתה לא נורמלי.... אני מקווה שעד שאני יצא מהצבא כל העסק של צורב די וי די יעלה גרושים כמו שפעם צורב היה דבר יקר....והיום אתה קונה ב300 שקל צורב בן זונ* חבר שלי מרעננה קנה צורב די וי די זה משהו מעולה...רק יקר קצת |
תהיה בריא עם כל הבלבולי שכל שלך אילן...
לך תראה עכשיו את החתימה שלך...
יא אחוז דיבוק!!
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו... |
| quote: |
Originally posted by eXeTik |
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח קיצר אז אתה יצאת אפס תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה לא אוהב טלפונים :/ SMS הרבה יותר נוח |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.