TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החתימה שלי!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Glenn-Holmes on Feb-07-2004 22:12:

החתימה שלי!

חברה מה אתם אומרים על החתימה שלי..??

זה פוסט מלפני כמה חודשים אומנם אבל פוסט שגרם לי לכמה תמיהות לגבי המוד והייתי חייב לעשות עם התמיהות האלה משהו...
קיצר תגובות יתקבלו בברכה


Posted by DjChook on Feb-07-2004 22:17:

בדיוק באתי להגיד לך שאתה חייב לסדר את זה שזה יהיה כמו שצריך
וגם החתימה שלך ענקית

תסדר את זה שזה יהיה
QUOTE
אמיתי של
Hell_Copter
וככה זה יהיה מצחיק


Posted by Glenn-Holmes on Feb-07-2004 22:24:

quote:
Originally posted by DjChook
בדיוק באתי להגיד לך שאתה חייב לסדר את זה שזה יהיה כמו שצריך
וגם החתימה שלך ענקית

תסדר את זה שזה יהיה
QUOTE
אמיתי של
Hell_Copter
וככה זה יהיה מצחיק


חן מה אתה אומר..?

איזה הפקת לקחים

דרך אגב אתמול התקשרתי למורן ב-3 לפנות בוקר והוא כמובן לא ענה אבל אז קרה משהו קסום
הוא חזר אלי@!!!
דברתי איתו פעמיים
בשבוע אחד!!!!!!!!!!!!!!
לא יאומן
שאלתי אותו לאן אפשר ללכת ברעננה כי הגעתי עם חברים שלי מאוחר מדי למסיבה ולא הכניסו אותנו
קיצר שלח אותנו לקאמה סוטרה...


Posted by DjChook on Feb-07-2004 22:28:

מצוין אחי !
אהבתי מאד את החתימה

שאלת אותו בהזדמנות מה נסגר איתו ומתי הוא חוזר לפורום ?


Posted by Glenn-Holmes on Feb-07-2004 22:34:

quote:
Originally posted by DjChook
מצוין אחי !
אהבתי מאד את החתימה

שאלת אותו בהזדמנות מה נסגר איתו ומתי הוא חוזר לפורום ?


אתה יכול רק לנחש מה היתה התשובה...
התשובה הקבועה תמיד כששואלים אותו..

"אני יחזור בקרוב/בהזדמנות שומע אחי אני באמצע משהו אז אני ידבר איתך כבר מחר.?"

ואז לא שומעים ממנו חודשיים
דרך אגב אתמול הוא אמר לי להתקשר אליו היום..
תאמת לא יצא לי
ועכשיו שלחתי לו הודעה שאני יתקשר מחר ושישתדל להיות זמין


Posted by DjChook on Feb-07-2004 22:43:

חחח קיצר אז אתה יצאת אפס

תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה

לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח


Posted by Glenn-Holmes on Feb-07-2004 22:48:

quote:
Originally posted by DjChook
חחח קיצר אז אתה יצאת אפס

תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה

לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח


בלעעע...
דייי מספיק לי לכתוב במחשב גם בפלאפון..??
אני בקושי שולח אס אמ אסים כי זה מרגיז אותי לכתוב בפלאפון

ואני מאמין משום מה שמחר הוא יענה לי...
ואני יציג שוב את השאלה הנוקבת...
מתי הוא חוזר לפורום


Posted by DjChook on Feb-07-2004 22:53:

אני כותב מהר מאד בפלאפון אז זה גם כבר זורם לי חחחח
בכייף תיידע אותנו

תגיד שצ'וק מתגעגע אליו

(ואם הוא אומר "אז" תגיד לו שהוא סתם בנזונה)


Posted by Glenn-Holmes on Feb-07-2004 23:11:

quote:
Originally posted by DjChook

(ואם הוא אומר "אז" תגיד לו שהוא סתם בנזונה)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


קרעת אותי מצחוק...

שמת לב שכל משמדבר עם מורן יודע כבר מראש מה הוא הולך להגיד בכל סיטואציה..?
ככה שבעצם... אין למה לדבר איתו...
הוא לא מחדש כלום בשיחה...


Posted by eXeTik on Feb-08-2004 00:23:

טוב לראות שאני לא היחידה שמשלים פה המלצות של אנשים מלפני כמה חודשים

אני אשכרה עובר על כל העמודים שפספסתי (צבא...) ומוריד אותם אחד אחד
ככה שלא יהיה לי שום טראק חסר באוסף של ה 300 ג'יגה שלי...
עכשיו אני בעמוד 531


Posted by Glenn-Holmes on Feb-08-2004 05:22:

quote:
Originally posted by eXeTik
טוב לראות שאני לא היחידה שמשלים פה המלצות של אנשים מלפני כמה חודשים

אני אשכרה עובר על כל העמודים שפספסתי (צבא...) ומוריד אותם אחד אחד
ככה שלא יהיה לי שום טראק חסר באוסף של ה 300 ג'יגה שלי...
עכשיו אני בעמוד 531


חחחחחחחחחחח אני חשבתי שאני היחיד...
אני עושה את זה בערך מאז שאני בפורום (התחלתי אני זוכר בסביבות 250-260) אבל אני לאחרונה התחלתי להגביר קצב
אני לא מוריד הכל...
פסיכודלי אף המלצה אני לא מוריד לדוגמא...
אני מוריד כמעט כל המלצת קלאב טראנס
ובסגנונות כמו פרוגרסיב ניו יורק האוס וכדומה אני מוריד רק המלצות מסוימות (או הרכבים שאני מכיר ואוהב או המלצות שאני מתרשם ממה שהממליץ רשם על הטראק ) לפני חודש הייתי באיזור עמוד 530
ואז לקחתי את עצמי בידיים אמרתי שממילא אני שומע כל כך הרבה גאנק מיוזיק
הגיע הזמן לעשות את הסיווג לפני הורדה
למשל אמרתי לעצמי
למה להוריד דברים של אייזק..?
ובכלל אמרתי שכל הארד סטייל אני ממילא לא נקשר לסגנון הזה אז נוותר מראש...
קיצר דווקא העלית פה נושא מעניין
איך אתה מחליט מה להוריד ומה לא.?
אל תגיד לי רק שאתה מוריד הכל.. זה ממש טירוף...
ודרך אגב עכשיו אני בעמוד 571.. ואני ממליץ באיזור עמוד 560 אולי קצת לפני להתחיל להעזר גם באתר שחרורים של תקופת התאריכים ההם... כי עושה רושם שלא היו הרבה המלצות (יש קפיצות של 2-3 ימים בכל עמוד של המלצות- וכידוע לא כל העמוד הוא רק המלצות)


Posted by Vortex_SA on Feb-08-2004 05:49:

אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו...


Posted by Glenn-Holmes on Feb-08-2004 10:30:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו...


שיטה מעניינת ובאמת די טובה
החסרונות הם שלפעמים אתה יכול לפספס איזה משהו שהוא אולי פחות מתאים למועדון אבל הוא יפה

והחסרון היותר בולט..
לפחות עבורי..
מאחר ונכנסתי רק בשנת 2000 לעולם האלקטרוני ורק ב-2002 התחלתי באמת להשיג יחסית הרבה דברים אז יש הרבה דברים אפילו נוסטלגיים בני זונות שלא יצא לי לשמוע או להכיר
אשכרה חור גדול בהשכלה
לפעמים שמים משהו כזה בסט אז שאני לא יחשוב שזה חדש
וכמובן חסרון אחרון וזה באמת חסרון לא רק שלי...
קח לדוגמה את ארמין ואת א סטייט אוף טראנס
בשעה הראשונה שבה הוא מנגן דברים חדשים הוא מנגן לפחות 5-6 דברים שעוד לא שוחררו ובדרל כלל גם לוקח כמה חודשים עד שהם משוחררים...


Posted by Elior on Feb-08-2004 12:15:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מאחר ונכנסתי רק בשנת 2000 לעולם האלקטרוני ורק ב-2002 התחלתי באמת להשיג יחסית הרבה דברים אז יש הרבה דברים אפילו נוסטלגיים בני זונות שלא יצא לי לשמוע או להכיר
אשכרה חור גדול בהשכלה



מזה איתך אחי בזה...
אני נכנסתי לכל זה רק בסוף 2002 תחילת 2003
אז הצטרפתי לפורום..
ורק בסביבות הקיץ התחלתי להשיג באמת דברים ולהוריד והכל..

יש מלאא שירים שאני לא הכרתי בשיט...
ועוד מלא שאני לא מכיר..

הרבה שואלים אותי על טראקים נוסטלגיים וזה ואני לא מכיר אותם פשוט

אבל עכשיו הכל טוב ויפה


Posted by -CosmicFire- on Feb-08-2004 12:35:

חחח ואני מאמצע 2002 הורדתי דברים ברצינות
יש לי מללללא דיסקים של טראנס שהייתי קונה בטירה כשהייתי קטן אבל זה לא נחשב :]


Posted by Glenn-Holmes on Feb-08-2004 13:37:

כן אבל אליאור וקוסמיקפייר (אני פשוט לא זוכר את השם שלך..זרוק מילה עליו בפוסט הבא) אתם בני 15 + זה ממש סביר להתחיל בגיל 13 בערך להכנס לזה...

אני רק בגיל 16-17 התחלתי לשמוע ורק בגיל 19 אפשר להגיד שהתחלתי באמת להשיג דברים
ככה שאני באמת התחלתי לגלות תחיים קצת מאוחר

אני זוכר אבל כשהתחלתי להוריד בכמויות היו אתרים כמו
mp3factory
shadowzone

אחחחחחחח איזה אתר היה שדואוזון
לא היה ולא יהיה כמוהו - למה הוא נסגר למה????????

בכל מקרה נגיד כל אחד כאן יבחר את עשר הנוסטלגיות האהובות עליו אני סביר להניח יכיר אולי 1-2
ועוד 3-4 אני יכיר תשמות אבל לא שמעתי אותם


Posted by DjChook on Feb-08-2004 16:25:

קודם כל לא יקום דבר כמו
AUDIOGALAXY
ואם נוסטלגיה אז מבחינת האוס ושחרורים
Houseofmusic
פאק נראה לי שכחתי את השם ררר

ולא יקום אתר כ
DaCave !!!

הכי ענק אני זוכר איך הוא גילה לי את
EIFFEL 65 - BLUE

זה היה להיטטטטט

EDIT
לקח לי זמן להזכר
זה היה
HOMEOFMUSIC


Posted by eXeTik on Feb-08-2004 22:44:

וואי- דוגרי נוסטלגיה!
mp3factory
shadowzone

בזמנו הייתי וובמאסטר של
topchoicemp3.com
למי שזוכר.... מישהו הכיר את זה?

בכל מקרה- יש לי אוסף של איזה 300 ג'יגה... אשכרה קייסים שלמים מפוצצים בטראקים, אלבומים, סטים, ווידאו קלךיפים... וכן, אני אשכרה מוריד את כל ההמלצות
למרות שיש כמה אנשים שאני יודע מראש שממליצים על דברים שאני לא אוהב, אז אני לא טורח...

בדוגרי הייתי בטוח אני היחיד פה שעושה את זה- איזה מצחיק


Posted by taltul on Feb-09-2004 00:28:

quote:
בכל מקרה- יש לי אוסף של איזה 300 ג'יגה... אשכרה קייסים שלמים מפוצצים בטראקים, אלבומים, סטים, ווידאו קלךיפים... וכן, אני אשכרה מוריד את כל ההמלצות
למרות שיש כמה אנשים שאני יודע מראש שממליצים על דברים שאני לא אוהב, אז אני לא טורח...

בדוגרי הייתי בטוח אני היחיד פה שעושה את זה- איזה מצחיק

אחי אתה מטורף
במובן הטוב של המילה.
השיטה שלי די דומה לשיטה כבר נזכיר אותה משהו שהיא בעצם לגלוש באתרי הדי ג'יים האהובים עליי בסגנון שלהמוזיקה שהם מנגנים בעיקר זה אפליפטינג טראנס פרוגרסיב טראנס פרוגרסיב האוס לפעמים קצת דיפ ופאנק
(העדפה ראשונית היא כמובן לסטים של המלאך שלי ארמין ואן בורן)
שיטה אחרת הדומה לכך היא אתרי הקהילות הטראנס כמו טראנס אדיקט לדוגמא או אתרים רשמיים כמו
VIBES.NU או TRANCE.NU לדוגמא...
שבהם ניתן למצוא מידע רב על השחרורים החדשים העומדים להשתחרר...


Posted by Glenn-Holmes on Feb-09-2004 18:07:

quote:
Originally posted by taltul
השחרורים החדשים
העומדים להשתחרר




ממממממ... אחי מה עשית למורה ללשון.???


Posted by eXeTik on Feb-09-2004 18:23:

Satan (eek!) הארכיב...............................................................................


Posted by ronsh on Feb-09-2004 18:28:

quote:
Originally posted by eXeTik


בכל מקרה- יש לי אוסף של איזה 300 ג'יגה... אשכרה קייסים שלמים מפוצצים בטראקים, אלבומים, סטים, ווידאו קלךיפים... וכן, אני אשכרה מוריד את כל ההמלצות


וואוווו אחיייי
אתה לא נורמלי....

אני מקווה שעד שאני יצא מהצבא כל העסק של צורב די וי די
יעלה גרושים

כמו שפעם צורב היה דבר יקר....והיום אתה קונה ב300 שקל צורב בן זונ*

חבר שלי מרעננה קנה צורב די וי די
זה משהו מעולה...רק יקר קצת


Posted by Glenn-Holmes on Feb-10-2004 03:53:

quote:
Originally posted by ronsh
וואוווו אחיייי
אתה לא נורמלי....

אני מקווה שעד שאני יצא מהצבא כל העסק של צורב די וי די
יעלה גרושים

כמו שפעם צורב היה דבר יקר....והיום אתה קונה ב300 שקל צורב בן זונ*

חבר שלי מרעננה קנה צורב די וי די
זה משהו מעולה...רק יקר קצת


אתם ברעננה חיים טובים...
תן לי עכשיו איזה אבא מרעננה איך הייתי שמח...
ילדים בני 14-15 כבר עם ציוד מתקדם
ואני בן 21 עוד שבועיים עדיין בלי רבע ציוד


Posted by Hell_Copter on Feb-13-2004 14:10:

תהיה בריא עם כל הבלבולי שכל שלך אילן...
לך תראה עכשיו את החתימה שלך...
יא אחוז דיבוק!!


Posted by Sniper on Feb-16-2004 09:29:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו...


לרוב גם אני עושה ככה...

quote:
Originally posted by eXeTik


אויש בן אדם אתה מטורף!!!
אני יצלם ת'אוסף של הדיסקים שלי ויעלה חחח

quote:
Originally posted by DjChook
חחח קיצר אז אתה יצאת אפס

תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה

לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח


SMS
זה סתם מעצבן!!! למרות שאני גם שונא לדבר בטלפון זה מחמם ת'אוזן


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.