TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TC anordnar bussresa till Sensation White
Pages (2): [1] 2 »
TC anordnar bussresa till Sensation White
Tranceclubber (http://www.tranceclubber.com) har tidigare anordnat tv� bussresor ner till Holland och Trance Energy. B�da tv�, mycket lyckade. Nu �r det dags f�r Sensation.
Jag skulle tippa p� att biljetten kommer kosta 1600 kr (eftersom bara biljetten till festen kostar 513 kr)
som allts� inkluderar resa T&R samt intr�desbiljett till Sensation. Biljetter som s�lde slut p� sex dagar f�rra �ret. Bussen stannar i LKPG, JKPG samt HBORG
Avresa sker 2 juli 2004
Hemresa sker 4 juli 2004
Arena: Amsterdam Arena 
tid: 21.00-07.00
>>Sensation-hemsidan<<
Var beredda! Biljetterna kommer g� �t fort! (TE-resan s�lde slut p� 2,5 dgr) Vet dock inte n�r anm�lningssidan kommer upp.
fan nu beh�ver jag k�pa vita kl�der 
Ajjj.. hemma sent den 4e isf. Och �ker till Ayia Napa f�rmiddagen den 5e? Funkar nog inte det h�r..
Trots att musiken inte �r helt i min smak �r ju Sensation n�got man m�ste ha varit p� antar jag.. en pilgrimsf�rd n�stan 
finns en stor chans att jag �ker med 
Jag kommer som jag n�mt tidigare att bila ner med trance-mobilen men sen m�ter man upp alla goa m�nniskor p� plats... efter det b�r det av till Love Parade helgen efter d� Sensation Black �r... 
ska du hem emellan eller skadu bo i holland ett tag?
| quote: |
| Originally posted by staz ska du hem emellan eller skadu bo i holland ett tag? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ligger nog p� beachen ett tag i Holland innan jag sakta drar mig �ver till Berlin... �r ute i Europa typ 1�-2 veckor |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ligger nog p� beachen ett tag i Holland innan jag sakta drar mig �ver till Berlin... �r ute i Europa typ 1�-2 veckor |

| Originally posted by reveal Synd, annars hade jag g�rna h�ngt med i bilen |
| Originally posted by ScuL du vet att det �r tr�ngt p� de Holl�ndska strander under sommaren? ![]() ![]() |

boka en enkelresa (flyg) tillbaka? |
Fan kom just p� den utm�rkta id�n att kanske ta med mig mina surfgrejjer & dra till v�stkusten i Danmark p� Jylland... Ett av dom absolut tyngsta surfst�llena (som e iof livsfarligt) ligger p� Jylland, Klitm�ller... Eller varf�r inte Sylt i Tyskland... en annan as grym beach...
Sen drar man vidare till LP...
Hur som haver... ska inte ta upp mer plats i denna tr�den som faktiskt handlar om TC Bussen... tycker ni ska h�nga p� � skit i om ni inte har pengar... ni har tid p� er att spara nu, l�gg undan 100 sp�nn i veckan s� har ni 2000 sparade till den 3e Juli 
N�n som ska �ka? Isf kanske man skulle boka nu... Fan att det �r s� sv�rt att veta i f�rv�g om man har tid och pengar 
som jag n�mnde innan s� �ker jag iaf, bokat � redo � betala osv..allt e fixat 
min vapendragare har fixat biljett till mig nu 
S� jag ska dit .. wiee!
Blir till att v�rma upp nu med en massa gamla filmer � skit...
wiee!
Kolla!!!!
TC startar ett nytt samarbete med ID&T! Good news!
From now on TranceClubber will cooperate with ID & T and sell tickets to all forthcoming events.
We start this with Sensation tickets, so if you�re going there don�t look further just click on �ID&T Tickets� and order your tickets today.
L�s vidare h�r OBS att detta inte �r biljetter med bussen, utan enbart till festen!!! men de ju grymmebra ju. f�rra �ret s�ldes biljetterna slut p� sex dar!!!
way to go tranceclubber
Det var ju najs, d� blir det ju l�ttare f�r Svenskar att f� tag i biljetter nu n�r vi e dissade av ticketbox.
Knasigt att dom skrivit det f�rsta p� engelska n�r det �r f�r Svenskar och best�llningssidan �r p� Svenska 
Jag kommer iaf k�pa min biljett genom kontakter i Holland s� spar man 100 sp�nn 
Re: Kolla!!!!
| Originally posted by Glorie TC startar ett nytt samarbete med ID&T! Good news! From now on TranceClubber will cooperate with ID & T and sell tickets to all forthcoming events. We start this with Sensation tickets, so if you�re going there don�t look further just click on �ID&T Tickets� and order your tickets today. L�s vidare h�r OBS att detta inte �r biljetter med bussen, utan enbart till festen!!! men de ju grymmebra ju. f�rra �ret s�ldes biljetterna slut p� sex dar!!! |
Re: Re: Kolla!!!!
| Originally posted by St_Andrew cooolt, n�r sl�pps biljetterna och n�r sl�pps linan? |

Re: Re: Re: Kolla!!!!
| Originally posted by SteveTranz4ever Du f�rbokar ju p� TC s� de e bara � signa upp ![]() S�kraste s�ttet att f� reda p� linan �r att kolla in regelbundet p� http://id-t.com ... d�r kommer det upp f�rst av alla st�llen |
Mycket trevliga nyheter 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag kommer iaf k�pa min biljett genom kontakter i Holland s� spar man 100 sp�nn |
| Originally posted by Andreeeew cooolt, n�r sl�pps biljetterna och n�r sl�pps linan? |
Jag har bokat.. kommer bli sinnessjukt skoj!
senaste nytt
"UPDATE: Another Bustrip to Sensation White !
Another bus to Sensation white! Because of the huge interest in the bustrip to Sensation White we will arrange another bus to Sensation White.
The seats will be released on Wednesday at 18:00 24th March. Last time all the seats got booked up within hours, so be there if you missed the first chance.
If you have booked a Sensation White ticket trough us but wants to join the bus then don�t worry about the ticket, since the bustrip includes one.
Sensation White ticket + Bustrip = 1600 SEK A confirmation mail will follow with the ordernumber that you have to pay within 14 days.
Payment Info for bus 1 will also be released 24th March."
Re: senaste nytt
| Originally posted by Glorie "UPDATE: Another Bustrip to Sensation White ! Another bus to Sensation white! Because of the huge interest in the bustrip to Sensation White we will arrange another bus to Sensation White. The seats will be released on Wednesday at 18:00 24th March. Last time all the seats got booked up within hours, so be there if you missed the first chance. If you have booked a Sensation White ticket trough us but wants to join the bus then don�t worry about the ticket, since the bustrip includes one. Sensation White ticket + Bustrip = 1600 SEK A confirmation mail will follow with the ordernumber that you have to pay within 14 days. Payment Info for bus 1 will also be released 24th March." |