TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TC anordnar bussresa till Sensation White
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Glorie on Feb-08-2004 23:37:

Drunk TC anordnar bussresa till Sensation White

Tranceclubber (http://www.tranceclubber.com) har tidigare anordnat tv� bussresor ner till Holland och Trance Energy. B�da tv�, mycket lyckade. Nu �r det dags f�r Sensation.

Jag skulle tippa p� att biljetten kommer kosta 1600 kr (eftersom bara biljetten till festen kostar 513 kr)
som allts� inkluderar resa T&R samt intr�desbiljett till Sensation. Biljetter som s�lde slut p� sex dagar f�rra �ret. Bussen stannar i LKPG, JKPG samt HBORG

Avresa sker 2 juli 2004
Hemresa sker 4 juli 2004

Arena: Amsterdam Arena
tid: 21.00-07.00

>>Sensation-hemsidan<<

Var beredda! Biljetterna kommer g� �t fort! (TE-resan s�lde slut p� 2,5 dgr) Vet dock inte n�r anm�lningssidan kommer upp.

Posted by ScuL on Feb-08-2004 23:55:

fan nu beh�ver jag k�pa vita kl�der

Posted by Jeremy H on Feb-09-2004 02:03:

Ajjj.. hemma sent den 4e isf. Och �ker till Ayia Napa f�rmiddagen den 5e? Funkar nog inte det h�r..

Trots att musiken inte �r helt i min smak �r ju Sensation n�got man m�ste ha varit p� antar jag.. en pilgrimsf�rd n�stan

Posted by St_Andrew on Feb-09-2004 16:23:

finns en stor chans att jag �ker med

Posted by SteveTranz4ever on Feb-09-2004 16:27:

Jag kommer som jag n�mt tidigare att bila ner med trance-mobilen men sen m�ter man upp alla goa m�nniskor p� plats... efter det b�r det av till Love Parade helgen efter d� Sensation Black �r...

Posted by staz on Feb-09-2004 18:03:

ska du hem emellan eller skadu bo i holland ett tag?

Posted by SteveTranz4ever on Feb-09-2004 18:05:

quote:
Originally posted by staz
ska du hem emellan eller skadu bo i holland ett tag?
Ligger nog p� beachen ett tag i Holland innan jag sakta drar mig �ver till Berlin... �r ute i Europa typ 1�-2 veckor

Posted by reveal on Feb-09-2004 18:15:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ligger nog p� beachen ett tag i Holland innan jag sakta drar mig �ver till Berlin... �r ute i Europa typ 1�-2 veckor

Synd, annars hade jag g�rna h�ngt med i bilen

Posted by ScuL on Feb-09-2004 18:29:

quote:

du vet att det �r tr�ngt p� de Holl�ndska strander under sommaren?

men jag fick besked att Q-Dance och ID&T ska iaf �ppna deras beachpavillions igen den h�r sommar. ass� vi kan l�tt �ka f�rbi d�r n�n g�ng.

Bloomingdale

quote:
Originally posted by reveal
Synd, annars hade jag g�rna h�ngt med i bilen

boka en enkelresa (flyg) tillbaka?

Posted by reveal on Feb-09-2004 18:45:

quote:
Originally posted by ScuL
du vet att det �r tr�ngt p� de Holl�ndska strander under sommaren?

Desto fler brudar till Steve

quote:

boka en enkelresa (flyg) tillbaka?

Kanske man skulle g�ra...

Posted by SteveTranz4ever on Feb-09-2004 19:18:

Fan kom just p� den utm�rkta id�n att kanske ta med mig mina surfgrejjer & dra till v�stkusten i Danmark p� Jylland... Ett av dom absolut tyngsta surfst�llena (som e iof livsfarligt) ligger p� Jylland, Klitm�ller... Eller varf�r inte Sylt i Tyskland... en annan as grym beach...

Sen drar man vidare till LP...

Hur som haver... ska inte ta upp mer plats i denna tr�den som faktiskt handlar om TC Bussen... tycker ni ska h�nga p� � skit i om ni inte har pengar... ni har tid p� er att spara nu, l�gg undan 100 sp�nn i veckan s� har ni 2000 sparade till den 3e Juli

Posted by reveal on Mar-01-2004 14:33:

N�n som ska �ka? Isf kanske man skulle boka nu... Fan att det �r s� sv�rt att veta i f�rv�g om man har tid och pengar

Posted by Vizay on Mar-01-2004 14:41:

som jag n�mnde innan s� �ker jag iaf, bokat � redo � betala osv..allt e fixat

Posted by jofawe on Mar-01-2004 17:18:

min vapendragare har fixat biljett till mig nu
S� jag ska dit .. wiee!

Blir till att v�rma upp nu med en massa gamla filmer � skit...

wiee!

Posted by Glorie on Mar-03-2004 09:13:

KarateKid Kolla!!!!

TC startar ett nytt samarbete med ID&T! Good news!

From now on TranceClubber will cooperate with ID & T and sell tickets to all forthcoming events.

We start this with Sensation tickets, so if you�re going there don�t look further just click on �ID&T Tickets� and order your tickets today.

L�s vidare h�r OBS att detta inte �r biljetter med bussen, utan enbart till festen!!! men de ju grymmebra ju. f�rra �ret s�ldes biljetterna slut p� sex dar!!!

Posted by Versace on Mar-03-2004 09:28:

way to go tranceclubber

Posted by SteveTranz4ever on Mar-03-2004 10:00:

Det var ju najs, d� blir det ju l�ttare f�r Svenskar att f� tag i biljetter nu n�r vi e dissade av ticketbox.
Knasigt att dom skrivit det f�rsta p� engelska n�r det �r f�r Svenskar och best�llningssidan �r p� Svenska

Jag kommer iaf k�pa min biljett genom kontakter i Holland s� spar man 100 sp�nn

Posted by St_Andrew on Mar-03-2004 12:13:

Re: Kolla!!!!

quote:
Originally posted by Glorie
TC startar ett nytt samarbete med ID&T! Good news!

From now on TranceClubber will cooperate with ID & T and sell tickets to all forthcoming events.

We start this with Sensation tickets, so if you�re going there don�t look further just click on �ID&T Tickets� and order your tickets today.

L�s vidare h�r OBS att detta inte �r biljetter med bussen, utan enbart till festen!!! men de ju grymmebra ju. f�rra �ret s�ldes biljetterna slut p� sex dar!!!

cooolt, n�r sl�pps biljetterna och n�r sl�pps linan?

Posted by SteveTranz4ever on Mar-03-2004 12:25:

Re: Re: Kolla!!!!

quote:
Originally posted by St_Andrew
Du f�rbokar ju p� TC s� de e bara � signa upp

S�kraste s�ttet att f� reda p� linan �r att kolla in regelbundet p� http://id-t.com ... d�r kommer det upp f�rst av alla st�llen

Posted by St_Andrew on Mar-03-2004 12:27:

Re: Re: Re: Kolla!!!!

quote:
Du f�rbokar ju p� TC s� de e bara � signa upp

S�kraste s�ttet att f� reda p� linan �r att kolla in regelbundet p� http://id-t.com ... d�r kommer det upp f�rst av alla st�llen

jo ass�, grejen e den att jag har l�nge planerat att �ka p� sensation MEN nu ska jag flytta till kanada n�sta �r o plugga s� jag beh�ver typ mycket pengar o vet d�rf�r inte om jag har r�d... men jag kanske signar upp �nd� f�r det e ju inte bindande

Posted by reveal on Mar-03-2004 13:23:

Mycket trevliga nyheter

Posted by Glorie on Mar-03-2004 17:27:

quote:
Jag kommer iaf k�pa min biljett genom kontakter i Holland s� spar man 100 sp�nn

va? g�r man? hummm.... ja trodde de r�rde sig om mindre man spara.. hmm

quote:
Originally posted by Andreeeew

hmmm.. de sl�pptes i april/maj f�rra �ret tror jag.. och tog slut p� sex dgr som sagt.. linan tror ja sl�pptes i maj

Posted by ExOn on Mar-03-2004 23:08:

Jag har bokat.. kommer bli sinnessjukt skoj!

Posted by Glorie on Mar-22-2004 19:44:

senaste nytt

"UPDATE: Another Bustrip to Sensation White !
Another bus to Sensation white! Because of the huge interest in the bustrip to Sensation White we will arrange another bus to Sensation White.

The seats will be released on Wednesday at 18:00 24th March. Last time all the seats got booked up within hours, so be there if you missed the first chance.

If you have booked a Sensation White ticket trough us but wants to join the bus then don�t worry about the ticket, since the bustrip includes one.

Sensation White ticket + Bustrip = 1600 SEK A confirmation mail will follow with the ordernumber that you have to pay within 14 days.

Payment Info for bus 1 will also be released 24th March."

Posted by SWE_TRANCE on Mar-23-2004 07:38:

Re: senaste nytt

quote:
Originally posted by Glorie
"UPDATE: Another Bustrip to Sensation White !
Another bus to Sensation white! Because of the huge interest in the bustrip to Sensation White we will arrange another bus to Sensation White.

The seats will be released on Wednesday at 18:00 24th March. Last time all the seats got booked up within hours, so be there if you missed the first chance.

If you have booked a Sensation White ticket trough us but wants to join the bus then don�t worry about the ticket, since the bustrip includes one.

Sensation White ticket + Bustrip = 1600 SEK A confirmation mail will follow with the ordernumber that you have to pay within 14 days.

Payment Info for bus 1 will also be released 24th March."

Grymt good news!
Var n�stan lite r�dd att jag skulle missa detta...

Pages (2): [1] 2 »