TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TIC 2 nieuws!!!

Posted by Phat B on Feb-09-2004 23:06:

Smiley DJ TIC 2 nieuws!!!

ja, dat er een tweede tic zou komen is al langer bekend, maar het schijnt dat t dit keer niet in mei wordt gegeven (ivm Pleasure Dome enz.) maar dat het in oktober plaats zal vinden!

kben persoonlijk wel benieuwd, maar ik denk niet dat t het niveau van de originele tic kan halen. Tic was toch justem zo sterk en mooi omdat het eenmalig zou zijn. Nu kijk je toch van 'das t zelfde als toen of dit is anders enz enz' en t publiek zal veel meer uit wannabes bestaan wat weer ten koste gaat van de echte fans.

ff afwachten wat t wordt dus

Posted by Fkwebeman on Feb-09-2004 23:18:

Ik vind dat het er moet komen..
Maar ben er wel van overtuigd dat er een hoop moet gebeuren wil het TIC1 (laten we het voor het gemak zo noemen.. ) overtreffen..

Posted by Asperge on Feb-10-2004 06:25:

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=4

Posted by SnuggLe on Feb-10-2004 08:07:

Beetje behoorlijk dubbele thread dit inderdaad. Sluiten die hap!

Posted by Ding Chavez on Feb-10-2004 08:56:

Re: TIC 2 nieuws!!!

quote:
Originally posted by Phat B
en t publiek zal veel meer uit wannabes bestaan wat weer ten koste gaat van de echte fans.

Voor zover je die scheiding mag maken was het bij TiC al veel meer dan bij oudere solo's of bv al Dutch Dimension.

Posted by Nook on Feb-10-2004 09:55:

tja die solo in de O, den haag geloof ik en die 2de in arnhem?? en now & wow dacht ik. of was dat nou geen solo maar iets anders, het is al weer een tijd geleden maar het was wel onwijs vet. whatever, beetje offtopic weer. toch zou ik denk ik wel naar een 2de tic gaan, alhoewel het me wel apart lijkt als het bij die ene keer blijft, vanwege het unieke dat je dan verliest met een 2de, nou dan zal er ook wel een 3de 4de enzovoort keer komen.

Posted by snitz on Feb-10-2004 10:00:

ik vind wel dat er een 2e TIC moet komen alleen niet op zon kort termijn als een jaar. dan wordt het weer een ritueel en dan ist niet leuk meer.

Posted by Phat B on Feb-10-2004 11:31:

ok sorry, ff niet goed opgelet dat er al een topic was

Posted by eXos on Feb-10-2004 11:40:

Soms zijn ze hier snel met nieuws. Meestal eigenlijk niet...

Posted by Fkwebeman on Feb-10-2004 14:23:

Re: Re: TIC 2 nieuws!!!

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Voor zover je die scheiding mag maken was het bij TiC al veel meer dan bij oudere solo's of bv al Dutch Dimension.

Idd.. dutch dimensions kon ik helaas niet bij zijn, maar het gevoel van de eerste solo's, heb ik eigenlijk nooit meer gehad. TiC was echt een van de beste feesten waar ik geweest ben, maar helemaal het solo gevoel was het ook niet.
Begin december was Tiesto ook hier in The Palace in Groningen, maar ik heb maar besloten er niet heen te gaan. Achteraf gezien een juiste keuze. Teveel mensen die kwamen voor, hoe zal ik het zeggen, traffic. Alleen maar roepen om traffic. Bovendien hadden ze weer eens meer mensen binnengelaten dan dat er kaarten waren. Dus ruimte was er niet. (aldus een vriend die wel ging)

Posted by Cosmic on Feb-10-2004 15:50:

Van mij mogen ze nog wel een jaartje wachten, zo blijft het toch iets 'specialer'.

Posted by Dj Lex on Feb-10-2004 21:53:

vORIG JAAR WAS TOP WQAROM ZOU HET DIT JSAAR niet weer top zijn. En uiets minder top is nog steeds iets minder top dus op zijn minst goed

Posted by tijs08 on Feb-10-2004 22:06:

quote:
Originally posted by Dj Lex
vORIG JAAR WAS TOP WQAROM ZOU HET DIT JSAAR niet weer top zijn. En uiets minder top is nog steeds iets minder top dus op zijn minst goed

amen.

Posted by SnuggLe on Feb-10-2004 22:40:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Lex je bent dronken. Blijf van je toetsenbord.

Het zal dit jaar vast wel top zijn, MAAR lang niet zo NIEUW en SPECIAAL als vorigjaar.
Als de eerste keer top is wil nog niet zeggen dat het ALTIJD top is.

Posted by Dj Lex on Feb-10-2004 22:49:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Lex je bent dronken. Blijf van je toetsenbord.

Het zal dit jaar vast wel top zijn, MAAR lang niet zo NIEUW en SPECIAAL als vorigjaar.
Als de eerste keer top is wil nog niet zeggen dat het ALTIJD top is.

nee, maar ook niet het omgekeerde

Posted by Phat B on Feb-11-2004 11:52:

ok, maar iedereen heeft nu enorme verwachtingen die op zn minst ge�venaard moeten worden. En eerlijk gezegd vind ik Tijsje de laatste tijd wat gemakkelijk draaien (waarschijnlijk schop ik nu een heleboel fans tegen de schenen maar begrijp me niet verkeerd, ik ben ook nog steeds liefhebber maar ik neem niet alles zomaar aan van hem) zoals Innercity.

Maar goed, hij heb nog meer dan een half jaar om zich te bewijzen