TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kanske den slutgiltig SWETA omröstning
Pages (2): [1] 2 »

Posted by SteveTranz4ever on Feb-09-2004 23:11:

Exclamation Kanske den slutgiltig SWETA omröstning

Det har vart lite disskusioner om framsidorna och baksidorna så för att reda ut det en gång för alla så gör jag ännu en poll (jag tänker inte reda ut vad som disskuterades tidigare, jag kommer vänta tills sista stund att rösta för att heller för det kan påverka utgången av denna pollen)... Jag försöker inte påverkar dom omröstningarna som redan varit, om så hade vart fallet hade jag skitit i att göra en till poll så här kommer den slutgiltiga....
Better safe than sorry... eller hur

På begäran har jag nu även lagt till kombination #5 där baksidan är TA adressen... en del som ville att den skulle va med även denna gången... får göra en till poll om den vinner vad som ska va framsidan.

Kombination #1

Kombination #2

Kombination #3

Kombination #4

Kombination #5
eller

Jag borde gjort nåt liknande från början !

www.tranceaddict.com kommer även att läggas in på vilken det än blir !!!

POLLEN HAR EN TIDSBEGRÄNSNING PÅ 48 TIMMAR...
Den som vinner denna poll är vår slutgiltiga SWETAshirt.

Berätta gärna om denna sista omröstning för dom SWETAs ni tror behöver veta, nån kanske missar som inte borde ! you know what I mean

Detta är en annan variant av förra omröstningen om fram och baksida av Nyx bidrag. Jag har inte tagit med alla från den omröstningen av den enkla anledningen att vissa fick bara enstaka röster.

(börjar känna mig rätt snurrig på de här nu)

Posted by reveal on Feb-09-2004 23:14:

Re: Slutgiltig SWETA omröstning

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
www.tranceaddict.com kommer även att läggas in på vilken det än blir !!!

Dvs som alternativ #5 antar jag? Verkar schyst

Posted by Glorie on Feb-09-2004 23:34:

bra andrew att du uppmärksammade, du vet vad

jag röstar helt klart på alt. 5 Det blir snyggast med en snygg "logga" /ett tryck (alltså huvuddelen av designen) på ett ställe å inte på båda sidor mindre plottrigt less is more som gamle herr Bergström skulle uttryckt det. fast ja betvivlar att femman vinner

Posted by fede on Feb-10-2004 06:12:

helst 5an med d trycket som vann framside omröstningen... och 1an är ok...

Posted by quilly on Feb-10-2004 07:26:

5:ans baksida och 1:ans framsida

Posted by mjz on Feb-10-2004 07:39:

ser väldans jämt ut, men jag tror rätt låt vinner...

Posted by chjo on Feb-10-2004 07:51:

quote:
Originally posted by quilly
5:ans baksida och 1:ans framsida

Tycker jag me...

Posted by dbl on Feb-10-2004 08:14:

tycker 5:an.... men det e bara det att borde vi inte ha med SWETA nånstans så att folk vet att vi e SWETA och inte några andra?????

e ju ändå en SWETA t-shirt vi ska göra och inte en tranceaddict t-shirt

Posted by St_Andrew on Feb-10-2004 14:25:

feman, såklart

Posted by Glorie on Feb-10-2004 15:53:

quote:
Originally posted by dbl
tycker 5:an.... men det e bara det att borde vi inte ha med SWETA nånstans så att folk vet att vi e SWETA och inte några andra?????
e ju ändå en SWETA t-shirt vi ska göra och inte en tranceaddict t-shirt

mjaaa, asså.. det går ju lätt att typ skriva "SWETA" i nacken och sen http://www.tranceaddict.com under på femmans baksida då. just nu ser det ut som häst ett leder loppet

Posted by St_Andrew on Feb-10-2004 17:27:

sorry för att jag e en sån whiner, men, ju mer jag kollar på dom här bilderna ju mer tveksam blir jag... helt seriöst, förutom ordet trance så har dom ingen koppling till musiken eller genren, dom har heller ingen koppling till sweta, så just nu känns det som om jag nog kommer köra på officiella varanten när den kommer istället

Posted by Nyx on Feb-10-2004 17:34:

jag har sagt det förr och jag säger det igen..jag tycker att vi ska ha kombination #4, fast med mindre logo där bak!

kombination #1 är inte konsekvent!

Posted by Glorie on Feb-10-2004 17:54:

quote:
Originally posted by St_Andrew
förutom ordet trance så har dom ingen koppling till musiken eller genren

måste de ha det? tycker inte jag.

quote:

dom har heller ingen koppling till sweta

mennn.. man kan ju lätt skriva till SWETA, då bara.. häng inte läpp andrew

quote:
Originally posted by Nyx
jag har sagt det förr och jag säger det igen..jag tycker att vi ska ha kombination #4, fast med mindre logo där bak!

aha! där sa du nåt som jag missat. Om logon e mindre på 4:an så blire ju bra mycke snyggare mycke snyggare än baksida 2 som ju e snarlik

Posted by AnD on Feb-10-2004 18:01:

Kombination 5 är den mest vettiga.

Posted by St_Andrew on Feb-10-2004 18:05:

quote:
Originally posted by Glorie
måste de ha det? tycker inte jag.

men det tycker jag

just nu får jag mer hårddrocksasossiationer eller nått :S

quote:
mennn.. man kan ju lätt skriva till SWETA, då bara.. häng inte läpp andrew

neh asså sorry för att jag verkligen har klagat mig egenom hela den här omröstningproseduren men va fan (no offence nyx) jag gillar inte dom där speciellt mycket, och jag hade verkligen sett fram emot en grymm sweta t-shirt...

quote:
aha! där sa du nåt som jag missat. Om logon e mindre på 4:an så blire ju bra mycke snyggare mycke snyggare än baksida 2 som ju e snarlik

agree! less is more som gamle herr Bergström skulle uttryckt det

Posted by SteveTranz4ever on Feb-11-2004 00:25:

Kom å tänka på att Aendy borde ju faktiskt vart i farten här.... "trance(krummelur)addict" är ju en särskrivning... är man beroende av trance så heter det tranceaddict

Har nästan lust att lägga ifrån mig detta projekt till någon annan... men okej man borde ha tålamod för vi har haft denna diskussion i snart 2 år känns det som...

Posted by SteveTranz4ever on Feb-11-2004 11:27:

Det kommer göras en beställning väldigt snart så rösta ni som inte redan gjort det...

Alla detaljer som fonter som e olika eller adresser som saknas kommer att ordnas till så oroa er icke.
Jag ber er att acceptera valet av tryck för vår t-shirt då vi har gemensamt röstat fram detta. Alltså "rätt låt vann".

Jag kommer snart upp med en tråd om priser, modeller och andra detaljer.

För er som missat hur det förmodligen blivande ryggtrycket kommer bli så ser det ut så HÄR, fast det kommer vara i två färger (grönliknande färgen och vitt/UV)

Nyx kolla dina PM

Posted by dbl on Feb-11-2004 13:42:

quote:
Kom å tänka på att Aendy borde ju faktiskt vart i farten här.... "trance(krummelur)addict" är ju en särskrivning... är man beroende av trance så heter det tranceaddict

quote:

Har nästan lust att lägga ifrån mig detta projekt till någon annan... men okej man borde ha tålamod för vi har haft denna diskussion i snart 2 år känns det som...

lägger du ifrån dig detta nu så kommer det inte bli nån t-shirt förrens om 2 år igen... hehe

Posted by ScuL on Feb-12-2004 12:10:

så det blev nr1...
måste bara ändra typpsnittet så att de blir likadana tycker jag

Posted by reveal on Feb-12-2004 18:19:

quote:

Inte nödvändigtvis på engelska Hade "trance addict" varit svenska ord, då hade det varit en annan femma, då jävlar

Posted by knomaden on Feb-16-2004 17:16:

Jahapp, Steve, vad händer här månntro?

Posted by GyLLe on Feb-17-2004 18:33:

ehh vad händer???

blirenåeller??

Posted by SteveTranz4ever on Feb-18-2004 09:21:

Lägger upp tråden om priser & anna info efter jobbet idag

Posted by knomaden on Feb-18-2004 23:26:

Jaha?

Posted by reveal on Feb-18-2004 23:35:

quote:
Originally posted by knomaden
Jaha?

Vaddå "Jaha?" Steve kanske jobbar nattskift...

Pages (2): [1] 2 »