TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Party 11-2-2004! Het Haagse Studentenfeest
Pages (2): [1] 2 »
Party 11-2-2004! Het Haagse Studentenfeest
OMG ik ga in het paard draaien!
Van 22:30 tot 23:30 draai ben ik gevraagd om te draaien; tussen de band Los en DJ Jurgen.
Zenuwachtig? JA!
Tin, Bram, jullie komen als Hagenezen toch wel ff gezellig kijken 
Re: Party 11-2-2004! Het Haagse Studentenfeest
| quote: |
Originally posted by Little Theseus OMG ik ga in het paard draaien! Van 22:30 tot 23:30 draai ben ik gevraagd om te draaien; tussen de band Los en DJ Jurgen. Zenuwachtig? JA! Tin, Bram, jullie komen als Hagenezen toch wel ff gezellig kijken |
fuck dit is morgen al
toppie btw bas!
| Originally posted by DjRV fuck dit is morgen al ![]() toppie btw bas! |
Ja ik wist het zelf gister pas; ik val in voor ze - ik krijg er ook niks voor (behalve gratis drank mag ik toch wel hopen)
Originally posted by Little Theseus Ja ik wist het zelf gister pas; ik val in voor ze - ik krijg er ook niks voor (behalve gratis drank mag ik toch wel hopen)En dan draai ik donderdag de hele avond in Rotterdam op een studentenfeest daar - hij gaat lekker! ![]() |
hoezo "vlak van tevoren"
maar wel stoer!
Maar ga je house draaien dan?
R&B w00000000000000000000t

| Originally posted by Optimus R&B w00000000000000000000t |
Hey SnikkLe. ik bel je morgen als ik van me stage kome
En Bastiaan idem dito
Ja ik draai house
Ja ik weet al grotendeels wat ik ga draaien 
Nee ik draai geen R&B
Ik zie jullie morgen 
| Originally posted by Optimus Hey SnikkLe. ik bel je morgen als ik van me stage kome En Bastiaan idem dito |

Dan was ik de hele nacht wel meegegaan.
ik ook niet heur, ik moet ook op stage de dag erna
Maar uurtje Bas wil ik wel horen
| Originally posted by Optimus ik ook niet heur, ik moet ook op stage de dag erna Maar uurtje Bas wil ik wel horen |

Niet zo gierig, twee Big Mac menu's zijn duurder.
| Originally posted by Optimus Niet zo gierig, twee Big Mac menu's zijn duurder. |
Was wel leuk gisteren 
Theesaus en Optimus waren rond 21:00 bij mij, toen rond 22:00 uur richting het Paard (achterop de fiets) omdat Bastiaan dacht dat hij om 22:30 moest draaien. Kwamen we daar aan, bijna lege zaal, moestie pas om 23:30 draaien. Oke, mooi dus 
Dus maar even wat bier drinken en op Bastiaans zenuwen inpraten! Boven bleek het bier gratis te zijn, dus daar maar wat gedronken. Bleek alleen gratis te zijn voor 'leden' van de studentenvereniging maar omdat ik er zo studentikoos uitzag blijkbaar zagen ze mij ook als lid aan
Klasgenoten van Bastiaan kregen nl niet 
Toen ff geprobeerd wat woorden te wisselen met chinees, maar die Bamibal is echt ontzettend doof, niet leuk
Koop een keer oordoppen man! Rond 22:50 begon het wat voller te worden in de zaal, veel vrouwelijk schoon aanwezig (HBO-ers allemaal dus, scholieren
)!!
De band liep wat uit, dus uiteindelijkom 23:45 begon Bastiaan met draaien. DJ Booth stond een beetje rechts op het podium, heel vaag...niet in het midden.
Hij begon met Soulvation, Reset you Brain. Omdat de monitoren kut waren ging de eerste overgang wat minder, verder alles perfect! Hij moest opwarmen voor Jurgen. Draaide wat lekkere plaatjes, oa Benny Benassi, maar verdere titels moet Bastiaan zelf maar even mee helpen 
Met chinees stond ik in het publiek, komt er een chinees vrouwtje op ons af huppelen, blijkt chinees te kennen. Dacht eerst dat het de zus van Tin was, bleek neit zo te zijn
Leuke meid, maar ik mocht ze niet samen op de foto zetten van Tin
Beetje jammer.
Nog even het podium opgeklommen, wat foto's gemaakt van Bastiaan met de zaal op de achtergrond. Ook ff met DJ Jurgen gepraat 
Mooiste van de avond was op het eind, toen 2 mensen weer naar Supersjinees kwamen op DRUGS te kopen
LoL! 
mwhehehe, was wel leuk
Benni Benassi - Love is Gonna Save us rules!
Ejh bassie, top man!!!
Oke, hier wat foto's:
(ze zijn er groot, dus maar even via URL)
http://home.student.utwente.nl/b.ka...00-0013_IMG.JPG
http://home.student.utwente.nl/b.ka...00-0015_IMG.JPG
http://home.student.utwente.nl/b.ka...00-0016_IMG.JPG
http://home.student.utwente.nl/b.ka...00-0017_IMG.JPG
Vet man!!!
ziet er lekker vol uit ook 
Tracklist uit m'n hoofd:
Soulvation - Reset your brain
Soulmagic - Soulmagic
Jaydee - Plastic Dream (Lee Cabrera mix)
Funk D'void - Emotional Content
Silvio Ecomo - naam vergeten (mac zimms remix)
Benni Benassi - Love is gonna save us
Marco Bailey & nog zo'n gast - naam ook vergeten (Filterheadz Rework)
Tin, Bram, echt top dat jullie er waren, geweldig!
Meest falende actie van het jaar: Er kwam een vent naar me toe terwijl ik aan t draaien was, geeft me een hand, stelt zich voor. Ik: wat zeggie!? "ik ben DJ Jurgen!" O ik ben Bastiaan, (ehh) hoi! 
Jurgen had nog tegen een begeleider gezegd (die dat op zijn beurt aan mij vertelde) "fuck die gast kan goed draaien" - ik liep echt op wolken de rest van de avond 
Damn, het Paard is echt een vette tent, hopen dat ik daar vaker mag draaien!
Ow shit dus daar waren die irritante kutkoters voor aan het flyeren op de HHS, kreeg er 1 in me hand gedrukt, meteen weggepleierd, kerel die ze uitdeelde boos achter me aan van wat is dat nou
Optieven dacht ik, maar wist niet dat jij er moest draaien Theesaus, stond ook niet op die flyer geloof ik.
Theseus, SnuggLe en ik lopen naar de poster waar de draaitijden staan.
Zien we daar staan:
22.00-23.30 Bandje Blabla
23.30-00.30 Huis DJ studentenvereniging
SnuggLe:"Hey, wie heeft er een pen bij zich, dan zetten we Bastiaan's naam erbij"
*Bastiaan geeft pen*
SnuggLe: "Uuhh, wat is je dj-naam eigenlijk?"
Ik grappend: "Theesaus, natuurlijk, nerd!"
schrijft die rukker �cht Theesaus erop ipv Theseus!
nerd van het jaar!
rukker!!

| Originally posted by Optimus ************* Theseus, SnuggLe en ik lopen naar de poster waar de draaitijden staan. Zien we daar staan: 22.00-23.30 Bandje Blabla 23.30-00.30 Huis DJ studentenvereniging SnuggLe:"Hey, wie heeft er een pen bij zich, dan zetten we Bastiaan's naam erbij" *Bastiaan geeft pen* SnuggLe: "Uuhh, wat is je dj-naam eigenlijk?" Ik grappend: "Theesaus, natuurlijk, nerd!" schrijft die rukker �cht Theesaus erop ipv Theseus! nerd van het jaar! rukker!! |