TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Britney Spears - Toxic
Pages (2): [1] 2 »
Britney Spears - Toxic
Detta �r en l�t som jag m�ste erk�nna �r helt i egen klass....helt ny stil och _mycket_ bra flyt i l�ten....jag �lskar den typen av str�kar som �r inlagda. Det m�ste helt enkelt vara en ny producent som ligger bakom denna...har sv�rt att se att det �r n�gon som gjort hennes tidigare l�tar. Seri�st... den f�rsta minuten i l�ten (main remix) l�ter som n�got man kan h�ra p� Infected mushrooms - Converting vegeterians cd (other side)...
�r det n�gon som vet vem som producerat l�ten?
kommentarer?
Ja, den �r lite ball faktiskt. Sk�na ljud och, som du s�ger, juste flyt. Gillar gitarr-ljuden
Fast favoritl�ten med Britney �r fortfarande "Born To Make You Happy" 
Seri�st... Brittney Spears... vet inte vad jag ska s�ga mer �n att jag nog inte orkar l�gga ner mer energi p� den personens f�rm�ga �n denna post 
jag har �lskat l�ten sedna jag h�rde den p� mtv f�rsta g�ngen. det �r bra produktion, v�ldigt bra gjort
och mind, producentera bakom toxic heter bloodshy & avant
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Seri�st... Brittney Spears... vet inte vad jag ska s�ga mer �n att jag nog inte orkar l�gga ner mer energi p� den personens f�rm�ga �n denna post |

l�ten e r�tt sk�n faktiskt.. men inget jag sitter och lysnar p� direkt... videon d�remot
hehehehe 
min syrra hade en l�t me britney spears som l�t som en housel�t..iaf..den stilen e b�ttre
�n hennes gamla b�gsm�rskit
| Originally posted by dbl l�ten e r�tt sk�n faktiskt.. men inget jag sitter och lysnar p� direkt... videon d�remot hehehehe |

| Originally posted by mindshooter seri�st...Stefan...hur l�ngt t�nker man om man d�mer en producent efter s�ngerskan som framf�r l�ten |

Jo, trodde jag var ensam om att faktiskt tycka l�ten var halvbra, jag har videon i halvtaskig kvalit� (typ 40 meg stor) ska jag sl�nga upp den �nd� ? .. f�resten, kom inte in p� ftpn ig�r, den m�ste ha bytt pass eller n�t :/
| Originally posted by St_Andrew rip or stfu! ![]() |
| Originally posted by dbl t�nkte f�rst ha k�rt p� stfu delen.. men k�nde sen att nee.. har inte alls lust med det, s� sl�ngde upp en rip p� steves eftepe |
jag har en 200+ mb variant, som jag �r sn�ll nog att sl�nga upp med nya fr�sha remixar ocks� gjorda av armand van helden & felix da housecat , ingen trance utan house & electro-house:it stuff
edit, sl�nger upp den imorrn, steve's eff-te-pe var inte p�
jag har h�rt att den f�tt mycket ros men jag tycker den �r v�rsta skr�pet
Armand Van Helden mixen!
| Originally posted by zamson Armand Van Helden mixen! |
Katastroooooof lat.
Str�karna i l�ten �r grymma. Kolla i min upload mappp� FTP:n!
Ha D!
Njae, vet inte riktigt om man ska lovorda den s� mkt, men kan iaf s�ga att det �r den mest lovande l�ten med Brittan som s�ngare p� l�nge iaf 
Videon �r d�remot TOPPEN 

Kan t�nka mig att du tycker den kanon. 
Det �r bara en tidsfr�ga innan Gabriel & Dresden l�gger sina vantar p� l�ten och g�r om den till en h�rligt sk�n prog-d�nga. Can't wait!
anv�nder originalet som intro i min senaste mix (inf�r spring cruise som kommer ut om n�gon vecka)
underbar underbar l�t. disk breaks remixen �r s� j�vla bra!
videon �r intressant men jag kan inte s�ga att jag diggar l�ten. 
Jag hade tr�kigt ikv�ll s� jag kn�pade ihop en liten trance remix p� skoj. http://home.student.uu.se/gufr8681/...trance mix).mp3 
schysst! *tankar*