TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat u en ons opviel, in de media! (Part 1)
Wat u en ons opviel, in de media! (Part 1)
Oke, deze thread mag er van mij ook wel bij (we zien wel offie loopt).
Wat u en ons opviel in de media. Dus op tv/krant etc.
- Fido Dido is back! Die zag ik op posters van 7up staan.. dat is lang geleden!
- In de kranten stond een advertentie van het Voedingscentrum, www.voedingscentrum.nl Wat een je reinste BULLSHIT verkopen die gasten. Op tv van die klote reclames van "goed eten, wordt je niet dik etc". Zit een kern van waarheid in, maar die vetzakken moeten gewoon SPORTEN.
Het toppunt was alleen dat er nu in de krant stond een advertentie van hen van: "SMS nu je leeftijd en geslacht naar ditendatnummer, en je hoort van ons of je extra vitamines nodig hebt!. Wat een KOLDER , gaat nergens over!!! Hoe kan je dat nou weten???? Dat gaat nergens over. Maybe sporten mensen al wel goed en eten al tijden goed :S
Re: Wat u en ons opviel, in de media! (Part 1)
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Het toppunt was alleen dat er nu in de krant stond een advertentie van hen van: "SMS nu je leeftijd en geslacht naar ditendatnummer, en je hoort van ons of je extra vitamines nodig hebt!. Wat een KOLDER , gaat nergens over!!! Hoe kan je dat nou weten???? |
Kan het bericht zo snel even niet vinden maar gisteren stond er in de krant dat een Fin een boete van 170,000 (ik geloof dollar) had gekregen voor een snelheidsovertreding. Hij reed 80 waar je 40 mocht geloof ik. De boete was zo hoog omdat in finland boetes worden opgelegd naar inkomen en die 27-jarige (!!) fin had dus over 2002 10 miljoen dollar verdient.
Op zich lijkt me dat geen slechte regel om in nederland in te voeren, gewoon die boetes niet alleen laten afhangen van de overtreding maar ook van je inkomen.
De discussie over variabele snelheidslimieten of snelheidslimieten verhogen staat hier natuurlijk wel los van, voordat mensen daarover losbranden 
hehe geinig, ik verdien geen cent als student dus mag ik lekker door de bebouwde kom scheuren 
| Originally posted by Ding Chavez Op zich lijkt me dat geen slechte regel om in nederland in te voeren, gewoon die boetes niet alleen laten afhangen van de overtreding maar ook van je inkomen. |
Een beetje mag er wel gekeken worden naar inkomen, ik ken een aantal mensen die de boetes in de tijdwinst die ze hebben makkelijk terugverdienen, dan is het een makkelijk sommetje en dus altijd te hard rijden.
| Originally posted by T.H.C. Een beetje mag er wel gekeken worden naar inkomen, ik ken een aantal mensen die de boetes in de tijdwinst die ze hebben makkelijk terugverdienen, dan is het een makkelijk sommetje en dus altijd te hard rijden. |
Het is al van een tijdje geleden maar ik had gelezen in de krant (telegraaf, staat altijd van dit soort dingen in) dat een man was aangehouden op de snelweg, omdat hij met opendak reed met z'n hond naast zich. Maar hij had de riem van zijn hond aan de handrem vast zitten zodat als zijn hond uit zijn auto vloog, de auto ook meteen op z'n rem ging....
Opzich niet slecht bedacht 
| Originally posted by Ding Chavez Kan het bericht zo snel even niet vinden |
| Originally posted by basvh Okay op sommige gevaarlijke punten is het soms nodig. Maar 9 van 10 gevallen is flitspaal onnodig. |

| Originally posted by Dj Lex Is ook meer preventief dan om geld te verdienen, al rijden de mensen alleen langs de flitspaal maar de juiste snelheid ![]() |
Barbie en Ken zijn uit elkaar
De vice-marketingchef van speelgoedfabrikant Mattel, Russell Arons, heeft laten weten dat de relatie tussen Barbie en Ken voorbij is. Na een relatie van 43 jaar hebben beide poppen tijd voor zichzelf nodig. Barbie en Ken blijven echter wel vrienden.
Barbie leerde Ken in 1961 tijdens de opnames voor een commercial kennen. Sindsdien hebben de twee een relatie met elkaar. Volgens Arons heeft de scheiding te maken met het feit dat Ken niet wilde trouwen, terwijl Barbie al jaren niets anders wil. Ook de drukke werkzaamheden van Barbie hebben bijgedragen aan de breuk. Barbie was de afgelopen jaren onder andere dierenarts, astronaut en rockster.
Het verhaal is de wereld ingebracht omdat Mattel de Cali Girl Barbie wil promoten. Dit is een stoere beachbabe-pop met gebruinde huid. Bij deze nieuwe Barbie hoort ook een nieuw vriendje: Blaine.
Bron: fok.nl
kijk, dat vond ik nou het belangrijkste nieuws van vandaag..

In de media: Er staat weer een gigantisch lekkere kont op de Viacom outdoor borden
Mooi kontje en mooi ondergoed setje 
Potloodventer gepakt door camera in mobieltje
De 36-jarige Lisa Johnson, uit Alpharetta in de Amerikaanse staat Georgia, dacht dat ze een verdwaalde automobilist ging helpen toen ze op een man in een zwarte auto afliep. Het was even schrikken toen bleek dat de man niet verdwaald was, maar alleen zijn edele delen wilde laten zien. De man bood vervolgens 20 euro om de borsten van Lisa te zien en vroeg of zij in de auto wilde gaan zitten.
De verbouwereerde Johnson pakte vervolgens haar mobiele telefoon en deed net alsof ze een oproep had gemist. In plaats daarvan maakte ze een aantal foto's met de ingebouwde camera. De onthullende foto's van de man heeft ze vervolgens samen met het kenteken van de zwarte auto aan de politie gegeven. De politie arresteerde niet lang daarna de eigenaar van de auto; Theodore Robert Neuman. Neuman nam meteen onslag als directeur van de Duluth High School

Wat mij enorm opviel in de Media was Nance bij het nationaal songfestival
Kinky pink pakje had ze aan zeg
http://images.fotopic.net/?id=27907...ize=1&nostamp=1
http://www.xs4all.nl/~mho65/mho65-nance05.jpg

| Originally posted by BaRTeZ http://images.fotopic.net/?id=27907...ize=1&nostamp=1 |
| Originally posted by Fkwebeman Het verhaal is de wereld ingebracht omdat Mattel de Cali Girl Barbie wil promoten. |
Transseksueel in Australian Open Golf
MELBOURNE - Een als man geboren vrouw neemt volgende maand deel aan het Australian Open Golf voor vrouwen. De 37-jarige Mianne Bagger wordt de eerste transseksueel in het vrouwengolf ter wereld.
Mianne Bagger onderging in 1995 de operatie van man tot vrouw. Hij had zijn leven lang gevoeld dat er iets niet helemaal goed was.
Het Australian Open voor vrouwen is op Concord in Sydney van 4 tot 7 maart. Bagger heeft de afgelopen jaren in Australi� veel amateurtoernooien gespeeld en gewonnen. Drie keer won zij het nationale kampioenschap. Dit jaar debuteert zij als professional en is zij toegelaten tot de Australian Open.
Dit vind ik nou de ultieme manier van valsspelen. Hij redde het niet in de herentour, laatie zichzelf maar ombouwen om mee te mogen doen bij de dames 
Mishandeling vanwege Nederlands accent
Een 38-jarige Nederlander is in de nacht van zondag op maandag mishandeld in Belgi� vanwege zijn Nederlands accent. Toen hij een shoarmazaak verliet in zijn woonplaats Turnhout, werd hij door twee jongeren besprongen en mishandeld. Zij waren van mening dat het slachtoffer over een 'te Hollands accent' beschikte. De vriendin van het slachtoffer bleef ongedeerd.
De politie van Turnhout hoopt de twee daders vandaag nog aan te houden. Het slachtoffer werd met een hersenbloeding en een gebroken kaakbeen opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft het ziekenhuis inmiddels kunnen verlaten, na een behandeling op de afdeling intensieve zorg.
Bron: Fok.nl
Tjonge jonge, waar glijden we naar toe in de wereld..