TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברים DJ TON TB באומן !!! יום שישי


Posted by idanhakia on Feb-12-2004 20:25:

חברים DJ TON TB באומן !!! יום שישי

חברים לא תאמינו אבל הרגע נודע לי שDJ TON TB
מגיע מחחר לאומן
אני הולך בטוח
מסיבה לחיילים !!!
איכותתתתתתתתתתתתתת


Posted by -CosmicFire- on Feb-12-2004 20:35:

למה אני לא חייל למה??


Posted by Glenn-Holmes on Feb-12-2004 20:39:

ראסמי יציאה חזקה של האומן...
גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל

כל הכבוד!
רשמו בלילה סט קלאבי...
מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד
לא ככה?


Posted by Black-Dragon on Feb-12-2004 21:10:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ראסמי יציאה חזקה של האומן...
גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל

כל הכבוד!
רשמו בלילה סט קלאבי...
מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד
לא ככה?


מי משלם 70?@@?@#^?@

צריכים לדעת להתקמבן
אני כל הזמן נכנס ב30 לשם
VIP


Posted by markfeldman on Feb-12-2004 21:12:

איזה זין שאני עושה שבתתתתתת

לא נורא, נחכה ליוהן גילן.


Posted by Glenn-Holmes on Feb-12-2004 21:58:

quote:
Originally posted by markfeldman
איזה זין שאני עושה שבתתתתתת

לא נורא, נחכה ליוהן גילן.


אני עושה שבת ביוהן גילן
הרבה יותר בעסה


Posted by Scorchio on Feb-13-2004 10:52:

וואו
אני חייל
יש לי כסף
ויש לי אוטו

אולי אני יילך...


Posted by H.A. on Feb-13-2004 11:50:

הייתי רוצה להיות בזה...
באותה מידה אני מקווה להיות בחילן (אם ישחררו אותי באותה שבת )


Posted by Elior on Feb-13-2004 11:52:

תהנו...


Posted by Hell_Copter on Feb-13-2004 14:44:

quote:
Originally posted by Scorchio
וואו
אני חייל
יש לי כסף
ויש לי אוטו

אולי אני יילך...


אם אתה בסוף נוסע דבר איתי... יש מצב נאי מצטרף


Posted by zionizhak on Feb-13-2004 15:40:

מה המצב חברה
זה אילן (קוסמיק גייט) חיברתי חבר שלי לפורום...

שיהיה שבת שלום אין לי מחשב בשבת אז נדבר איתכם רק שבוע הבא ביום חמישי


Posted by yahel222 on Feb-13-2004 18:58:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
למה אני לא חייל למה??




WHAT THE FUCK ??????????????????????

זה לא שווה את זה
הוא לא כזה טוב הדיג'יי הזה..... !!!!!!!!!!!!!


Posted by Shahar on Feb-13-2004 21:30:

ברוררררררר ששהוא שווה את זה!!!!!!
הוא ענקקקקק !
והוא הולך להוציא טראק עם טייסטו...


Posted by idanhakia on Feb-14-2004 15:17:

לא תאמינו מה היה לי אתמול באומן !!!!!!

דבר ראשון תקלט שם DJ TON TB
סבבה...
אז כל המסיבה אני והוא לוחצים ידיים צוחקים מדברים
אפילו הצתלמתי איתו
אחרי זה בסוף אני בא אליו ומבקש ממנו תקליט של ELECTRONIC MALTFUNCTION
אני חשבתי שהוא יגיד לא
אבל ישר "WHY NOT"

מתחיל לחפש
ובסוף יצאתי משם עם תקליט חתום על ידי DJ TON TB
ועוד שהוא תקלט את התקליט את זה באותו ערב !!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Black-Dragon on Feb-14-2004 15:21:

חחחח
ברור מה אכפת לו זה שלו יש לו אלף כאלה

מגניב לך גם חבר שלי היה שם הוא אמר ששמו את זה
ןגם
Traffic
ועוד כל מיני

שמח שנהנת אחי


Posted by Sm0keMachine on Feb-14-2004 15:55:

אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל?


Posted by idanhakia on Feb-14-2004 16:09:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל?



באמת שעכשיו אתה תחשוב רק בגלל שקיבלתי את הטראק אז אני אומר לך שהוא פצצה
אז זהו שהוא פצצה גם ככה
אני ביקשתי אותו ספציפית בגלל שאני אוהב אותו...

באותו מידה יכולתי לבקש את
dreas presents havannah - havannah

שהוא הרבה יותר חדש
שדרך אגב הוא ניגן אותו גם ...


Posted by Hell_Copter on Feb-14-2004 17:44:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל?


אני אישית חושב שהוא אחד הגדולים של 2003
אבל זאת רק הדעה שלי
אין לך מושג איך נגנבתי מזה מתי שטייסטו שם את זה בגני התערוכה!!
אף אחד לא זיהה ואני כזה רץ בין כולם ואומר להם את זה כולי באטרף!!
באמת אחד הגדולים!!


Posted by Shahar on Feb-15-2004 12:40:

אחד הטובים ברורררררר..... טראק בנזונה


Posted by markfeldman on Feb-15-2004 16:44:

ואללה טראק לא משהו בכלל, גם לא הגירסה של גור פיינמן שהוא בדר"כ משפר את הקטעים.

בכל אופן טון טיבי עושה דברים יפים רק תחת השם המלודי שלו (פרי דריבז)


Posted by Shahar on Feb-15-2004 18:37:

TON TB = Three Drives !?!?

או יותר נכון
TON TB = TON VAN EMPEL?!


Posted by markfeldman on Feb-15-2004 19:57:

כן שחר, מה אתה מופתע כ"כ ?


Posted by Sm0keMachine on Feb-15-2004 20:16:

תכלס אלקטרוניק מלטפונקשן זה בזיון לעומת יצירות אחרות של טרי דרייבס און אה וייניל...


Posted by markfeldman on Feb-15-2004 20:27:

תכל'ס טון טיבי עושה מה שהרבה אומנים עושים, הוא ממצב שני ז'אנרים.

השם שלו מייצג ז'אנר יותר פרוגרסיבי-טקנואיסטי.
THREE DRIVES - מייצג זא'נר יותר מלודי.

בדיוק כמו FERRY CORSTEN ו - SYSTEM F


Posted by Hell_Copter on Feb-27-2004 11:05:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תכלס אלקטרוניק מלטפונקשן זה בזיון לעומת יצירות אחרות של טרי דרייבס און אה וייניל...


ברור שאי אפשר להשוות את הטראק הזה לגריס 2000....
אבל זה באמת טראק מדהים...
ויש לטון טי בי איזה שילוב אם אני לא טועה...
רמיקס של טון טי בי לקררה 2.... יצא נחמד



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.