TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברים DJ TON TB באומן !!! יום שישי
חברים DJ TON TB באומן !!! יום שישי
חברים לא תאמינו אבל הרגע נודע לי שDJ TON TB
מגיע מחחר לאומן
אני הולך בטוח
מסיבה לחיילים !!!
איכותתתתתתתתתתתתתת
למה אני לא חייל למה??
ראסמי יציאה חזקה של האומן...
גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל
כל הכבוד!
רשמו בלילה סט קלאבי...
מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד
לא ככה?
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 ראסמי יציאה חזקה של האומן... גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל כל הכבוד! רשמו בלילה סט קלאבי... מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד לא ככה? |

איזה זין שאני עושה שבתתתתתת
לא נורא, נחכה ליוהן גילן.
| quote: |
| Originally posted by markfeldman איזה זין שאני עושה שבתתתתתת לא נורא, נחכה ליוהן גילן. |
וואו
אני חייל
יש לי כסף
ויש לי אוטו
אולי אני יילך...
הייתי רוצה להיות בזה...
באותה מידה אני מקווה להיות בחילן (אם ישחררו אותי באותה שבת
)
תהנו...
| quote: |
| Originally posted by Scorchio וואו אני חייל יש לי כסף ויש לי אוטו אולי אני יילך... |
מה המצב חברה
זה אילן (קוסמיק גייט) חיברתי חבר שלי לפורום...
שיהיה שבת שלום אין לי מחשב בשבת אז נדבר איתכם רק שבוע הבא ביום חמישי
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- למה אני לא חייל למה?? |
ברוררררררר ששהוא שווה את זה!!!!!!
הוא ענקקקקק !
והוא הולך להוציא טראק עם טייסטו...
לא תאמינו מה היה לי אתמול באומן !!!!!!
דבר ראשון תקלט שם DJ TON TB
סבבה...
אז כל המסיבה אני והוא לוחצים ידיים צוחקים מדברים
אפילו הצתלמתי איתו
אחרי זה בסוף אני בא אליו ומבקש ממנו תקליט של ELECTRONIC MALTFUNCTION
אני חשבתי שהוא יגיד לא
אבל ישר "WHY NOT"
מתחיל לחפש
ובסוף יצאתי משם עם תקליט חתום על ידי DJ TON TB
ועוד שהוא תקלט את התקליט את זה באותו ערב !!!!!!!!!!!!!!!!
חחחח
ברור מה אכפת לו זה שלו יש לו אלף כאלה 
מגניב לך גם חבר שלי היה שם הוא אמר ששמו את זה
ןגם
Traffic
ועוד כל מיני 
שמח שנהנת אחי
אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל?
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל? |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל? |

אחד הטובים ברורררררר..... טראק בנזונה
ואללה טראק לא משהו בכלל, גם לא הגירסה של גור פיינמן שהוא בדר"כ משפר את הקטעים.
בכל אופן טון טיבי עושה דברים יפים רק תחת השם המלודי שלו (פרי דריבז)
TON TB = Three Drives !?!?
או יותר נכון
TON TB = TON VAN EMPEL?!
כן שחר, מה אתה מופתע כ"כ ?
תכלס אלקטרוניק מלטפונקשן זה בזיון לעומת יצירות אחרות של טרי דרייבס און אה וייניל...
תכל'ס טון טיבי עושה מה שהרבה אומנים עושים, הוא ממצב שני ז'אנרים.
השם שלו מייצג ז'אנר יותר פרוגרסיבי-טקנואיסטי.
THREE DRIVES - מייצג זא'נר יותר מלודי.
בדיוק כמו FERRY CORSTEN ו - SYSTEM F
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine תכלס אלקטרוניק מלטפונקשן זה בזיון לעומת יצירות אחרות של טרי דרייבס און אה וייניל... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.