TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Valentijn
Valentijn
Doen er hier nog mensen aan dit vreselijk commercieel feest? Of heb je in t verleden wel eens kaarten gestuurd c.q. ontvangen? Zaterdag maken we de balans op. Mijn gok:
Verstuurd: 0
Ontvangen: 0

commercieel stinkfeest!
verstuurd: 215 (pakketjes meegeteld)
ontvangen: 1 (van de balastingdienst)
wat is het ook oneerlijk verdeeld!
ik ben dagen met de post bezig om alles te lezen en dat zonder dat ik zelf wat verstuur!
heb op de 14de ineens als vier maanden met mijn vriendin, is ze er niet....MOOI, dan kan ik dit valentijngebeuren weer een jaartje overslaan. heerlijk!! Commerciele bush-bende!! 
| quote: |
| Originally posted by Optimus verstuurd: 215 (pakketjes meegeteld) ontvangen: 1 (van de balastingdienst) |
| Originally posted by sndh Commerciele bush-bende!! |
evil van ons eej
Voor ons is het iedere dag valentijn en nee wij leven niet op een roze wolk
Bovendien hebben we dit jaar helaas minder prettige dingen aan ons hoofd dan romantisch bezig zijn
Maar goed, achter de wolken schijnt ook wel weer ergens de zon tussen 7 uur s'ochtends en 6 uur s'avonds 
Wat ID&T is voor de dancescene
is Valentijnsdag voor de liefde

| Originally posted by Opti verstuurd: 215 (pakketjes meegeteld) ontvangen: 1 (van de balastingdienst) |
verstuurd:0
ontvangen: dat zie ik maandag pas..
morgen wordt er 1 persoonlijk afgegeven.. 
| Originally posted by jp Wat ID&T is voor de dancescene is Valentijnsdag voor de liefde |

haha ach ik vind het geheel wel grappig, heb nog nix verstuurd, maar morgen zal er vast nog wel wat mmsjes worden verstuurd 
Ik heb gelukkig met mijn vriendin afgesproken dat we NIKS doen, we vinden het allebei een stom "feest"
Als je iets leuks met je vriendin wilt doen moet je dat maar gewoon doen, en niet omdat het valentijnsdag is.
Als je echter iemand leuk vind is het wel een leuke dag om stiekem een brief te sturen ofzo
Valentijn? Optiefe met die kutzooi!
LOL dit zie ik net op de advertentiebar van MSN:
Een doos in de vorm van een hartje wat lijkt op een doos bonbons, staat er Chocolade, volgende framepje staat er 6 gekleurde condooms met smaak whahahahaha
zit je vriendin zich helemaal te verheugen op een doos chocolade, kan ze op een partij rubber lopen kauwen... zeg lieverd, ik hou van je.. neuken? 
Het is hier de dag vand e vriendschap. Vind ik een veel beter initiatief.
Heb geen kaarten oid verstuurd of ontvangen. Wel HEEEEEEEEEL erg goeie sex gehad op de nacht van de 13e op 14e. Telt dat ook?
HAHAHAHHAHA
*grinz*
| Originally posted by Miss Proximus Wel HEEEEEEEEEL erg goeie sex gehad op de nacht van de 13e op 14e. |

| Originally posted by jp pics/details? |
| Originally posted by jp Ok, dus zaterdagavond om 22:30hr nog snel een kaart in de bus gedaan bij een oude vlam. Ze zei over MSN dat ze niks gehad heeft en dat vond ik zielig. Zo'n dure met flikkerende lampjes en muziek (Wild Thing), eigenlijk zonde maar om zo'n ding nou een jaar te bewaren dat schiet ook niet op. Misschien levert het nog wat op ![]() Uiteindelijk toch een kaart gehad, duidelijk van m'n ma. Dat handschrift van haar is zo verschrikkelijk, het kan niet missen ![]() Toch lief |

| Originally posted by Jappio ennuh hoe zit t met de andere rukkertjes hier? status? |
niets gestuurd, niets ontvangen...
ik heb wel 4 of 5 (weemoedige) valentijnsgedichten gemaakt, maar niemand om ze aan voor te dragen 
volgend jaar beter
Ik krijg elk jaar heel veel kaarten met Valentijnsdag. Maar dat kan ook komen omdat ik de dag erna jarig ben
(btw thnx SnuggLe voor je IM)
Heb er drie gestuurd, eentje naar m'n vriendin natuurlijk en twee naar hele goeie vrienden van me. Geen valentijnskaartje terug gehad maar wel een zelfgemaakt cadeautje, lief! 
Ik vind valentijnsdag in zoverre een commercieel rot-feest dat ik het onzin vind om dan allemaal dure cadeaus voor elkaar te kopen of ineens een hele heisa van je relatie of geheime liefde te maken. Maar het idee op zich dat er een dag in het jaar is, waar je nog even net een beetje extra aan je liefde kan laten weten dat je van ze houdt, kan geen kwaad vind ik.
| Originally posted by jp Wat ID&T is voor de dancescene is Valentijnsdag voor de liefde |
| Originally posted by Miss Proximus Het is hier de dag vand e vriendschap. Vind ik een veel beter initiatief. Heb geen kaarten oid verstuurd of ontvangen. Wel HEEEEEEEEEL erg goeie sex gehad op de nacht van de 13e op 14e. Telt dat ook? HAHAHAHHAHA *grinz* |