TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Valentijn

Posted by Cosmic on Feb-12-2004 21:42:

Love Poundin' Sensation Valentijn

Doen er hier nog mensen aan dit vreselijk commercieel feest? Of heb je in t verleden wel eens kaarten gestuurd c.q. ontvangen? Zaterdag maken we de balans op. Mijn gok:

Verstuurd: 0
Ontvangen: 0

Posted by franzelare on Feb-12-2004 21:46:

commercieel stinkfeest!

Posted by Opti on Feb-12-2004 21:48:

verstuurd: 215 (pakketjes meegeteld)
ontvangen: 1 (van de balastingdienst)

Posted by franzelare on Feb-12-2004 21:49:

wat is het ook oneerlijk verdeeld!

ik ben dagen met de post bezig om alles te lezen en dat zonder dat ik zelf wat verstuur!

Posted by sndh on Feb-12-2004 22:31:

heb op de 14de ineens als vier maanden met mijn vriendin, is ze er niet....MOOI, dan kan ik dit valentijngebeuren weer een jaartje overslaan. heerlijk!! Commerciele bush-bende!!

Posted by Jappio on Feb-13-2004 01:28:

quote:
Originally posted by Optimus

LOL

dan hoop ik voor je dat dat een teruggave is

Posted by Phat B on Feb-13-2004 08:08:

quote:
Originally posted by sndh
Commerciele bush-bende!!

yes indeed, als je op valentijn moet gaan laten zien dat je van je partner houdt ben je verkeerd bezig, en dan ook nog andere mensen rijker maken

kaarten verstuurd: 1 (toch maar naar mn vriendin)
kaarten ontvangen: 0

wat wij wel altijd doen is demonstratief uit eten gaan op de dag voor of na valentijn evil van ons eej

Posted by Chicane on Feb-13-2004 10:37:

Voor ons is het iedere dag valentijn en nee wij leven niet op een roze wolk Bovendien hebben we dit jaar helaas minder prettige dingen aan ons hoofd dan romantisch bezig zijn Maar goed, achter de wolken schijnt ook wel weer ergens de zon tussen 7 uur s'ochtends en 6 uur s'avonds

Posted by jp on Feb-13-2004 12:22:

Wat ID&T is voor de dancescene

is Valentijnsdag voor de liefde

Posted by Opti on Feb-13-2004 12:38:

quote:
Originally posted by Opti

update:

ontvangen: 2 (1 valentijnskaart op mijn werk gekregen??)
verstuurd: 215

lol

Posted by Fkwebeman on Feb-13-2004 12:53:

verstuurd:0
ontvangen: dat zie ik maandag pas..
morgen wordt er 1 persoonlijk afgegeven..

Posted by SnuggLe on Feb-13-2004 13:24:

quote:
Originally posted by jp

Goede vergelijking

Ik doe er niet aan....... Valentijn is een commercieel kutfeest.
Heb wel 1 kaartje gekregen, maar dat was een grap.

Posted by Jappio on Feb-13-2004 13:40:

haha ach ik vind het geheel wel grappig, heb nog nix verstuurd, maar morgen zal er vast nog wel wat mmsjes worden verstuurd

Posted by Blik on Feb-13-2004 16:57:

Ik heb gelukkig met mijn vriendin afgesproken dat we NIKS doen, we vinden het allebei een stom "feest"

Als je iets leuks met je vriendin wilt doen moet je dat maar gewoon doen, en niet omdat het valentijnsdag is.

Als je echter iemand leuk vind is het wel een leuke dag om stiekem een brief te sturen ofzo

Posted by eieregooie on Feb-14-2004 05:11:

Valentijn? Optiefe met die kutzooi!

Posted by Chicane on Feb-14-2004 09:29:

LOL dit zie ik net op de advertentiebar van MSN:

Een doos in de vorm van een hartje wat lijkt op een doos bonbons, staat er Chocolade, volgende framepje staat er 6 gekleurde condooms met smaak whahahahaha zit je vriendin zich helemaal te verheugen op een doos chocolade, kan ze op een partij rubber lopen kauwen... zeg lieverd, ik hou van je.. neuken?

Posted by Miss Proximus on Feb-15-2004 20:27:

Het is hier de dag vand e vriendschap. Vind ik een veel beter initiatief.

Heb geen kaarten oid verstuurd of ontvangen. Wel HEEEEEEEEEL erg goeie sex gehad op de nacht van de 13e op 14e. Telt dat ook?

HAHAHAHHAHA *grinz*

Posted by jp on Feb-15-2004 20:33:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wel HEEEEEEEEEL erg goeie sex gehad op de nacht van de 13e op 14e.

pics/details?

Ok, dus zaterdagavond om 22:30hr nog snel een kaart in de bus gedaan bij een oude vlam. Ze zei over MSN dat ze niks gehad heeft en dat vond ik zielig. Zo'n dure met flikkerende lampjes en muziek (Wild Thing), eigenlijk zonde maar om zo'n ding nou een jaar te bewaren dat schiet ook niet op. Misschien levert het nog wat op

Uiteindelijk toch een kaart gehad, duidelijk van m'n ma. Dat handschrift van haar is zo verschrikkelijk, het kan niet missen

Toch lief

Posted by Jappio on Feb-16-2004 17:15:

quote:
Originally posted by jp
pics/details?

haha aub in pm

quote:
Originally posted by jp
Ok, dus zaterdagavond om 22:30hr nog snel een kaart in de bus gedaan bij een oude vlam. Ze zei over MSN dat ze niks gehad heeft en dat vond ik zielig. Zo'n dure met flikkerende lampjes en muziek (Wild Thing), eigenlijk zonde maar om zo'n ding nou een jaar te bewaren dat schiet ook niet op. Misschien levert het nog wat op

Uiteindelijk toch een kaart gehad, duidelijk van m'n ma. Dat handschrift van haar is zo verschrikkelijk, het kan niet missen

Toch lief

lol!

mja ik heb ook paar e-cards ontvangen, van meestal niet echt bijzondere exemplaren. Heb nog wel 2 mmsjes gestuurd, 1 naar een goeie vriendin van me en 1 naar een tr�s appetit girly waardoor ik nu van de week weer een date heb

mweheh ik ben zeker geen tegenstander van valentijnsdag

ennuh hoe zit t met de andere rukkertjes hier? status?

Posted by Phat B on Feb-16-2004 17:30:

quote:
Originally posted by Jappio
ennuh hoe zit t met de andere rukkertjes hier? status?

gestuurd: 1
ontvangen: 0

ma goed, wel een hele leuke avond gehad met mn meissie, zeker als de film 'Chocolat' op tv kwam. Als je eens een film wil kijken met je vrouw kijk dan deze: geen vrouwengezwets of gejank, geen bloot maar wel constant met sexuele spanning, da voert de spanning op de bank ok gelijk goed op

Posted by azior on Feb-16-2004 18:22:

niets gestuurd, niets ontvangen...

ik heb wel 4 of 5 (weemoedige) valentijnsgedichten gemaakt, maar niemand om ze aan voor te dragen

volgend jaar beter

Posted by M_Peror on Feb-18-2004 08:38:

Ik krijg elk jaar heel veel kaarten met Valentijnsdag. Maar dat kan ook komen omdat ik de dag erna jarig ben (btw thnx SnuggLe voor je IM)

Heb er drie gestuurd, eentje naar m'n vriendin natuurlijk en twee naar hele goeie vrienden van me. Geen valentijnskaartje terug gehad maar wel een zelfgemaakt cadeautje, lief!

Ik vind valentijnsdag in zoverre een commercieel rot-feest dat ik het onzin vind om dan allemaal dure cadeaus voor elkaar te kopen of ineens een hele heisa van je relatie of geheime liefde te maken. Maar het idee op zich dat er een dag in het jaar is, waar je nog even net een beetje extra aan je liefde kan laten weten dat je van ze houdt, kan geen kwaad vind ik.

Posted by Donna on Feb-18-2004 08:59:

quote:
Originally posted by jp

Whehehe,stoere uitspraak JP,couldnt have said it any better

Posted by Donna on Feb-18-2004 09:00:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Het is hier de dag vand e vriendschap. Vind ik een veel beter initiatief.

Heb geen kaarten oid verstuurd of ontvangen. Wel HEEEEEEEEEL erg goeie sex gehad op de nacht van de 13e op 14e. Telt dat ook?

HAHAHAHHAHA *grinz*

Thats all that counts