TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sasha F
Sasha F
moi,
kell��n tietoa mist� viel� saisi "haettua" Sasha F:n mix settej�, muutama jo itsell� onkin mutta lis�� kaipaisin, eli jos joku tunnustaa koneellansa niit� omaavan niin saisko? tai jotain?
Philly 
t�m� ei ole kai tarkoitettu warets-jako
kanavaksi joten en voi auttaa muuten kuin
antamalla osoitteen http://www.platinum.ac/phpbb
tuolta ainakin joskus on h�nen settej� saanut.
juu, ei t�t� foorumia olekkaan tarkoitus k�ytt�� waretukseen ja bitin siirtoon, enemm�nkin kiinnostaisi juuri tiet�� onko jollain noita mixej� (04/02, olikohan noin, kiinostaisi tosi paljon), vertaisverkon kautta (esim.soulseek) niit� sitten teilt� "lainailisin". Plattarin foorumilta en mixej� l�yt�nyt lainkaan 
Yksi vaihtoehto on kysy� miehelt� itselt��n. Harri ainakin polttaa miksauksiaan ihan omakustannehintaan kun vaan pyyt��.
tuon on totisinta totta, en ole vain l�yt�nyt mist��n kunnon kontakti pintaa johon ottaa yhteytt�, esim. meili-osoitetta, klubituksen ja platarrin kautta en ole tietoa l�yt�nyt?
Kannattaa kokeilla jos Harri antaisi osoitteen: [email protected] oli osoite ainakin joskus. Tai sitten kysele www.finrg.com foorumista. Edesmenneen Trancehousen nettisivuilla taisi Sashankin mailiosoite olla, joten tuskin on salaista tietoa. Sashan miksej� pit�isi kyll� liikkua Soulseekissa jonkin verran. En ole mitenk��n aktiivisesti yritt�nyt l�yt��, mutta joihinkin olen t�rm�nnyt.
Kiitokset Nuutti vastauksesta
pit�� kokeilla Harrin kautta jospa saisin jonkun osoitteen kaivettua
esille, soulseek hakenut mulla putkeen jo 4 p�iv�� ja yhden remixin olen l�yt�nyt
mutta joo, loistavaa ett� t�m� foorumi toimii ja saa apua/tietoa kanssaveljilt�
hyv�� biletys viikonloppua kaikille
Philly