TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מאיפה מוטורסייקל??
Pages (2): [1] 2 »


Posted by zionizhak on Feb-13-2004 15:46:

מאיפה מוטורסייקל??

חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר


Posted by Black-Dragon on Feb-13-2004 15:57:

Josh Gabriel & Dave Dresden presents MOTORCYCLE
גבריאל ודרזדן הם אמריקאים והם בעצם ההרכב מוטוסייקל..
קפיש?


Posted by eXeTik on Feb-13-2004 17:08:

הרכב מנצח... פשוט מדהים הסגנון שלהם, מדהים!


Posted by Shahar on Feb-13-2004 21:35:

למה הם הפסיקו ליצור דברים בשם הזה באמת?
יש איזה טראק שיצא אחרי
ATRC
אבל הוא לא מפורסם ...
יש משהו?


Posted by Elior on Feb-14-2004 08:04:

Imagination

יש איזה ריפ דפוק שלי או משו בסגנון
בטח פייק אני מניח...


Posted by Rising on Feb-14-2004 11:50:

הסינגל הבא שלהם זה...

Deep Breath, Love


Posted by Hell_Copter on Feb-14-2004 13:49:

לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו


Posted by ronsh on Feb-14-2004 14:04:

זה ידוע שהם אמריקאים..
כשארמין אירח אותם בתוכנית הם סיפרו קצת על עצמם...

הם ממשיכים להפציץ עם רמיקסים חדשים...
בסט האחרון שלהם שהיה בתחנת רדיו
TranceSphere
הם נתנו לטעום כמה מהדברים הבאים

Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Ils - Muzik (Gabriel & Dresden's Gothik remix)
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)

ככה שהחברה האלה לא מפסיקים לתת בראש

חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד

אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד


Posted by Hell_Copter on Feb-14-2004 14:20:

quote:
Originally posted by ronsh
חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד

אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד


עד כמה שאני יודע
01-limp_bizkit-behind_blue_eyes__trifactor_blue_room_remix-mns.mp3
דייב דרזדן עומד מאחורי טריפאקטור...
אז הרמיקס הזה שלו


Posted by Shahar on Feb-14-2004 21:07:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו


הם לא הוציאו שום רמיקס עם השם
motorcycle
דברתי על
motorcycle
לא על רמיקסים שלהם עם השם
gabriel and dresden


Posted by TTman on Feb-15-2004 12:19:

Re: מאיפה מוטורסייקל??

quote:
Originally posted by zionizhak
חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר



SHOCKED !!!!


Posted by warpedd_ on Feb-15-2004 12:58:

חשבתי על משהו מעניין
ג&ד מנגנים ויוצרים מוזיקה מאוד שונה יחסית למוזיקה אלקטרונית מארה"ב
ששמה שולטת הסצנה הניו-יורקית של ההאוס והפרוגרסיב וכו'
המוזיקה שלהם מאוד מזכירה דווקא יוצרים הולנדים


Posted by markfeldman on Feb-15-2004 16:55:

המממממ.....
שכחתם את ההפקה שלהם - ATTENTION DEFICIT


Posted by taltul on Feb-15-2004 18:57:

לפי מה שידוע לי
!!!ג&ד = פרוגרסיב טראנס


Posted by markfeldman on Feb-15-2004 20:00:

פרוגרסיב טראנס ???

לההההההההה, הרבה יותר איטי...


Posted by Rising on Feb-16-2004 20:42:

פרוגרסיב טראנס.


Posted by taltul on Feb-16-2004 22:04:

markfeldman
quote:
פרוגרסיב טראנס ???
לההההההההה, הרבה יותר איטי...

???מי אמר לך שפרוגרסיב טראנס זה סגנון מהיר
...זהו שמה שהם עושים זה בדיוק פרוגרסיב טראנס


Posted by Vortex_SA on Feb-17-2004 18:15:

quote:
Originally posted by ronsh
זה ידוע שהם אמריקאים..
כשארמין אירח אותם בתוכנית הם סיפרו קצת על עצמם...

הם ממשיכים להפציץ עם רמיקסים חדשים...
בסט האחרון שלהם שהיה בתחנת רדיו
TranceSphere
הם נתנו לטעום כמה מהדברים הבאים

Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Ils - Muzik (Gabriel & Dresden's Gothik remix)
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)

ככה שהחברה האלה לא מפסיקים לתת בראש

חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד

אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד


זה כי דייב לא יודע להפיק, ברמיקס לאוונסנס זה דייב שם ביט על הטראק וג'וש עזר לו הרבה...


Posted by ronsh on Feb-17-2004 21:32:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
זה כי דייב לא יודע להפיק, ברמיקס לאוונסנס זה דייב שם ביט על הטראק וג'וש עזר לו הרבה...



כשהם היו בתוכנית של ארמין.......
אני זוכר שהם אמרו שדייב רק מפיק או משהו...

ככה או ככה
לא אכפת לי מי מהם עושה מה
העיקר שימשיכו
כי הם עושים אחלה של עבודה


Posted by Segev on Feb-17-2004 21:59:

לא יודע להפיק אתה מתכוון לא יודע לצור נכון?

אז מה הצרוך בו?

מה ג'וש לא יודע למקסס


Posted by Shahar on Feb-17-2004 22:22:

אולי הוא מזמזם וג'וש מבצע...


Posted by Segev on Feb-19-2004 11:17:

חחח ניראה לי סתם מסנג'ר אותו עם הכסף


Posted by Black-Dragon on Feb-19-2004 12:41:

אוי כמה שטויות רצות פה

גם ג'וש וגם דייב יודעים להפיק רק שג'וש מתמקד גם בתיקלוט
אם תכנסו לפה
Tracklist Requests/Postings
תראו שהוא מתקלט בכל מיני ארועים
תעשו חיפוש..
Josh Gabriel


Posted by Segev on Feb-19-2004 12:46:

זה בצחוק הרי ברור שהוא לא פחות טוב...


Posted by Vortex_SA on Feb-20-2004 14:34:

quote:
Originally posted by Black-Dragon
אוי כמה שטויות רצות פה

גם ג'וש וגם דייב יודעים להפיק רק שג'וש מתמקד גם בתיקלוט
אם תכנסו לפה
Tracklist Requests/Postings
תראו שהוא מתקלט בכל מיני ארועים
תעשו חיפוש..
Josh Gabriel


אני ציטטתי את דייב אחי מהתכנית של ארמין, תקשיב לריפ מאסוט של
hello (trifactor bootleg)

ותשמע בהתחלה את דייב מדבר, או ג'וש לא זוכר...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.