TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מאיפה מוטורסייקל??
Pages (2): [1] 2 »
מאיפה מוטורסייקל??
חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר
Josh Gabriel & Dave Dresden presents MOTORCYCLE
גבריאל ודרזדן הם אמריקאים והם בעצם ההרכב מוטוסייקל..
קפיש?
הרכב מנצח... פשוט מדהים הסגנון שלהם, מדהים!
למה הם הפסיקו ליצור דברים בשם הזה באמת?
יש איזה טראק שיצא אחרי
ATRC
אבל הוא לא מפורסם ...
יש משהו?
Imagination
יש איזה ריפ דפוק שלי או משו בסגנון
בטח פייק אני מניח...
הסינגל הבא שלהם זה...
Deep Breath, Love
לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו
זה ידוע שהם אמריקאים..
כשארמין אירח אותם בתוכנית הם סיפרו קצת על עצמם...
הם ממשיכים להפציץ עם רמיקסים חדשים...
בסט האחרון שלהם שהיה בתחנת רדיו
TranceSphere
הם נתנו לטעום כמה מהדברים הבאים
Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Ils - Muzik (Gabriel & Dresden's Gothik remix)
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)
ככה שהחברה האלה לא מפסיקים לתת בראש
חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד
אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד
| quote: |
| Originally posted by ronsh חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של Josh Gabriel לבד אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי Andain והם מוציאים מיליון רמיקסים... אז זה לא שהם נעלמו |
Re: מאיפה מוטורסייקל??
| quote: |
| Originally posted by zionizhak חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב... אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים.... חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים קיצר תבהירו תסוגיה מצפה לתשובה מהר |
חשבתי על משהו מעניין
ג&ד מנגנים ויוצרים מוזיקה מאוד שונה יחסית למוזיקה אלקטרונית מארה"ב
ששמה שולטת הסצנה הניו-יורקית של ההאוס והפרוגרסיב וכו'
המוזיקה שלהם מאוד מזכירה דווקא יוצרים הולנדים
המממממ.....
שכחתם את ההפקה שלהם - ATTENTION DEFICIT
לפי מה שידוע לי
!!!ג&ד = פרוגרסיב טראנס
פרוגרסיב טראנס ???
לההההההההה, הרבה יותר איטי...
פרוגרסיב טראנס.
markfeldman
| quote: |
| פרוגרסיב טראנס ??? לההההההההה, הרבה יותר איטי... |
| quote: |
| Originally posted by ronsh זה ידוע שהם אמריקאים.. כשארמין אירח אותם בתוכנית הם סיפרו קצת על עצמם... הם ממשיכים להפציץ עם רמיקסים חדשים... בסט האחרון שלהם שהיה בתחנת רדיו TranceSphere הם נתנו לטעום כמה מהדברים הבאים Gabriel & Dresden - Dub Horizon Ils - Muzik (Gabriel & Dresden's Gothik remix) Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix) ככה שהחברה האלה לא מפסיקים לתת בראש חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של Josh Gabriel לבד אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד |
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA זה כי דייב לא יודע להפיק, ברמיקס לאוונסנס זה דייב שם ביט על הטראק וג'וש עזר לו הרבה... |
לא יודע להפיק אתה מתכוון לא יודע לצור נכון?
אז מה הצרוך בו?
מה ג'וש לא יודע למקסס 
אולי הוא מזמזם וג'וש מבצע...

חחח ניראה לי סתם מסנג'ר אותו עם הכסף 
אוי כמה שטויות רצות פה 
גם ג'וש וגם דייב יודעים להפיק רק שג'וש מתמקד גם בתיקלוט
אם תכנסו לפה
Tracklist Requests/Postings
תראו שהוא מתקלט בכל מיני ארועים
תעשו חיפוש..
Josh Gabriel
זה בצחוק הרי ברור שהוא לא פחות טוב...
| quote: |
| Originally posted by Black-Dragon אוי כמה שטויות רצות פה ![]() גם ג'וש וגם דייב יודעים להפיק רק שג'וש מתמקד גם בתיקלוט אם תכנסו לפה Tracklist Requests/Postings תראו שהוא מתקלט בכל מיני ארועים תעשו חיפוש.. Josh Gabriel |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.