TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Posted by TOR on Feb-14-2004 20:01:

Smiley DJ OFFICIEEL: Antwerp is Burning Indoor Line-up

Antwerp is Burning Indoor - Zaterdag 01 mei - Sportpaleis, Antwerpen

LINE-UP

Main Hall:

21.00 - 22.45: TBA

22.45 - 23.00: grote opening

23.00 - 00.30: Christopher Lawrence

00.30 - 01.15: M.I.K.E. live

01.15 - 03.15: Armin Van Buuren

03.15 - ? : Richie Hawtin

? - 07.00: Sven V�th

Room 1:

Dj Rezza (winnaar van I Love Techno wedstrijd)

Geatano Parisio

Marco Bailey

Armin Van Buuren & M.I.K.E. back 2 back

Fred Baker

Posted by super-styleR on Feb-14-2004 21:05:

holy sh*t

*speechless*

Posted by Zehra on Feb-14-2004 23:28:

nice nice... zal er zeker bij zijn

kvraag me af wie die supergrote geheime namen zijn

Posted by CygnusX on Feb-15-2004 00:24:

quote:
Originally posted by Zehra
kvraag me af wie die supergrote geheime namen zijn

Me 2. Ik gok op Paul van Dyk en Sven Vath

Posted by Wildfir3 on Feb-15-2004 02:40:

de enige reden waarom al die grote namen nog geheim zijn is omda ze nog ni confirmed zijn, duh... voort zelfde geld komen daar kaknamen bij

Posted by Mister_Michel on Feb-15-2004 08:18:

Zal inderdaad wel Paul van Dyk bijzitten (hoop ik allesinds). En hopelijk niet tiesto Cosmic Gate of NU-NRG mag het van mij ook wel zijn

Avb & MIKE back2back

Posted by emma on Feb-15-2004 09:46:

AvB & M.I.K.E. B2B is

zie het echt al helemaal zitten !

mister_michel => der zal geen ti�sto zijn, die zit in Australi� dan

Posted by FredNova on Feb-15-2004 10:10:

ik denk geen PVD
de opwarming in de grote zaal...
Airwave (L-Vee)? Lange? Matt Hardwick? Jon O'Bir?

techno dj, bijna zeker Carl Cox

Posted by pooley on Feb-15-2004 10:56:

Tziet er inderdaad ni slecht uit
Ik ben content, jullie ook denk ik

Posted by Joker666 on Feb-15-2004 11:19:

Afsluiter volgens mij is zeker SVEN V�TH. Een naam die reeds eerder circuleerde maar waarschijnlijk nog niet officieel bevestigd zal zijn.
Paul Van Dyk komt zeker niet. Hij vertrekt onmidelijk na MayDay Germany 30/04 naar Amerika.
Blijkbaar en spijtig genoeg ook geen Ferry Corsten!!
DJ die om 21u speelt zal ook niet super grote naam zijn denk ik.
Jon O Bir is het ook niet, speelt in UK die avond.

Posted by djcresto on Feb-15-2004 11:45:

quote:
Originally posted by Joker666
Afsluiter volgens mij is zeker SVEN V�TH. Een naam die reeds eerder circuleerde maar waarschijnlijk nog niet officieel bevestigd zal zijn.
Paul Van Dyk komt zeker niet. Hij vertrekt onmidelijk na MayDay Germany 30/04 naar Amerika.
Blijkbaar en spijtig genoeg ook geen Ferry Corsten!!
DJ die om 21u speelt zal ook niet super grote naam zijn denk ik.
Jon O Bir is het ook niet, speelt in UK die avond.

sven vath heb ik ook gehoord uit vrij betrouwbare bron

Posted by TOR on Feb-15-2004 12:00:

zou me ook niet verbazen, mocht Sven V�th erbij zijn.
in de Main Hall is er voorlopig ook heel wat trance, dus ik denk dat ze een stevige techno DJ als afsluiter zullen zetten.

mijn programma staat hoe dan ook al vast:

00.30 - 03.15: Main Hall
03.15 - 07.00: Room 1

Posted by Joker666 on Feb-15-2004 12:12:

Line up is niet slecht, maar wel weinig vernieuwend. Armin & M.I.K.E., Marco Bailey,... als vaste waarden op AiB. Op trance gebied zou dit minstens aangevuld moeten worden met PVD of Ferry als grote naam.
Persoonlijk vind ik de line up van MayDay Belgium beter, met Johan Gielen, Marco V, Tomcraft, Michel De Hey, Chris Liebing,Yves Deruyter, Marco Bailey,...

Posted by Belgian Bonzai on Feb-15-2004 12:51:

Re: OFFICIEEL: Antwerp is Burning Indoor Line-up

quote:
Originally posted by TOR
M.I.K.E.
Fred Baker

Hehe, ik heb zo'n voorgevoel dat ik al een nummer uit de tracklisting van AiB ken

Posted by djcresto on Feb-15-2004 13:04:

Re: Re: OFFICIEEL: Antwerp is Burning Indoor Line-up

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Hehe, ik heb zo'n voorgevoel dat ik al een nummer uit de tracklisting van AiB ken

maar tis wel een goed nummer

ik denk dat vele Beta's tor zijn programma zullen volgen.
En de grote opening wil ik ook wel eens zien :d

Posted by Wildfir3 on Feb-15-2004 17:42:

Wat ik eigenlijk niet snap is dat nog niemand heeft gezegd dat het ook elke keer weer hetzelfde is... ok het zijn grote namen, maar telkens ik naar AIB ga zie ik diezelfde dj's aan het werk: mike, armin, marco bailey, noem maar op.

Ik vind dat het echt wel eens tijd wordt voor iets nieuws. Het mag dan wel van een fan komen, maar wie wilter nu eens niet PvD zien of Nu NRG, en ferry mag er idd ook eens bij zijn. Ergens snap ik wel dat ze bij die paar dj's blijven vasthangen maar on the other hand, het begint allemaal wel een beetje saai te worden imo. Het kan misschien aan mij liggen ofzo.

Doe mij gerust maar een ferry, pvd, nu nrg, gielen ofzo... wordt ook alweer een top trance avondje. Gaan zal ik sowieso, maar verschiet er niet van als ik na een kwartiertje Armin of Mike (en dan heb ik het niet over push live) afbol om eens de techno te gaan verkennen ofzo.

Nuja, ik zal wel de enige zijn die dat denkt, misschien ook maar logisch op een board vol mike en armin addicts

Posted by pooley on Feb-15-2004 17:58:

Neenee ge hebt gelijk, en dat is hier al gezegd het met "Vaste waarden van AiB" he

Maja tis waar, weggaan zal ik ni doen en techno room zal ik ook wel verkennen, still love it!

Voor de mensen die al naar AiB enzo geweest zijn is het niets nieuws, maar voor die dat nog ni geweest zijn of niet konden zijn het knallers.

AvB wordt nr1 dees jaar dus das altijd goed meegepakt die daar te latne draaien he

<3 Adam Beyer

Posted by TOR on Feb-15-2004 18:12:

ergens heb je wel gelijk.

het hangt natuurlijk ook af van je persoonlijke smaak. ik heb er absoluut geen probleem mee dat M.I.K.E. en Armin er opnieuw bij zijn, omdat zij hun sets volledig naar mijn smaak draaien.

er worden trouwens sowieso ook nieuwe platen gedraaid, dus je kunt nooit echt van "het zelfde" spreken.

maar je hebt inderdaad die kenmerkende stijl.. voor mij geen enkel probleem, maar ik kan erin komen dat dat voor bepaalde mensen anders ligt.

Posted by Eagle` on Feb-15-2004 19:14:

Zou vet zijn met nog een andere minder bekende naam als Lange, Pulser ofzow, maar ik denk niet dat er nog iets van Trance bijkomt.

Nou goed Armin & M.I.K.E B2B wordt top, Armin heeft altijd de tijd van zen leven als ie achter zen draaitafels kan staan en dat straalt ie af op het publiek. Waardoor ik steeds the time of my life heb met em .

Ik hou enkel men hart vast voor main, met dat breezahpubliekje remember 16 years Illusion, die sfeer was echt teleurstellend

Posted by DJ Cossh on Feb-15-2004 19:42:

eerste naam in main hall word z�ker trance aangezien er enkel techno & trance gespeeld worden.
Trance zal tot 3u15 ong zijn, techno komt de rest van de avond aan bod.

Posted by TOR on Feb-15-2004 21:01:

quote:
Originally posted by DJ Cossh
eerste naam in main hall word z�ker trance aangezien er enkel techno & trance gespeeld worden.
Trance zal tot 3u15 ong zijn, techno komt de rest van de avond aan bod.

heb daar ook al aan gedacht.

weet wel niet of het een super grote naam wordt, zoals ze bij Topradio hebben gezegd, lijkt me wat vreemd om er al vanaf 21u meteen in te vliegen.

misschien DJ Fire als opener?

de organisatie probeert zoveel mogelijk Belgische DJ's een kans te geven (vandaar Fred Baker), dus misschien is DJ Fire een goed idee.

Posted by Joker666 on Feb-16-2004 14:55:

Super grote naam om 21u!? Lijkt me inderdaad ook vreemd!
Ergens blijf ik dan toch hopen op Ferry dan, alhoewel het echt onlogisch zou zijn met zulke grote naam te starten?! De enige logische verklaring zou dan kunnen zijn dat Ferry later op de avond nog op een ander evenement in Nederland (is het dan geen koninginnedag?) draait.
Er blijft dus een sprankeltje hoop over.... of niet?
Afwachten maar tot die naam dus bekend wordt gemaakt!!!

Posted by eieregooie on Feb-17-2004 22:09:

quote:
Originally posted by Joker666
Line up is niet slecht, maar wel weinig vernieuwend. Armin & M.I.K.E., Marco Bailey,... als vaste waarden op AiB. Op trance gebied zou dit minstens aangevuld moeten worden met PVD of Ferry als grote naam.
Persoonlijk vind ik de line up van MayDay Belgium beter, met Johan Gielen, Marco V, Tomcraft, Michel De Hey, Chris Liebing,Yves Deruyter, Marco Bailey,...

Armin & MIKE > Johan & Yves
Iedere willekeurige plaatjesdraaier > Tomcraft

Maar dit wordt dus Armin & MIKE stalken hehe... Als het geen Ferry is die als eerste draait kom ik dus lekker pas om een uur of 12 aankakken

Posted by TOR on Feb-18-2004 16:03:

^^ hehe..

heb es in het tracklist forum gekeken voor Christopher Lawrence
kende die niet echt, dus wou even checken wat ie zoal draait..

wordt ook wel goed denk ik, hij draait wat in de stijl van John '00' Fleming, progressive met een wat hardere edge..

Posted by eieregooie on Feb-18-2004 22:43:

quote:
Originally posted by basvh
zet sven vath hier ook maar bij.

volgens zijn booking:

Antwerp is Burning, Antwerp Belgien
WHO
Sven V�th
WHAT
Antwerp is Burning
WHEN
May 1, 2004