TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Homofielen
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Teknikol on Feb-14-2004 20:37:

Homofielen

btje naar aanleiding van deze thread:

Wat vind jij van homo's? Zijn ze vies? Of gewoon anders en daar laat je het bij? Of neem je ze volledig in bescherming tegen de soms racistische uitingen die mensen hebben tegen deze mensen?

En wat vind je van de Gay Parade? Overdreven? Terecht? of wat dan ook. Waarom vind je het goor als je homo's ziet zoenen, terwijl je bij hetero's er "minder last" van hebt? Of zie je het helemaaaal niet zo?

Ben wel nieuwsgierig Verwacht wel een tolerante houding, maar je weet maar nooit

Zelf vind ik gewoon dat homo's misschien anders zijn, maar dat je ze daarom niet mag afkeuren/veroordelen. Soms betrap ik mezelf wel eens op een btje denigrerende houding tegenover homo's, maar dan denk ik wel bij mn eigen "wat zeg je nou eigenlijk" Iemand die dit herkend misschien? Ik ken mensen die homofiel zijn en ik kan er goed mee opschieten. Nix mis mee.

barscht losch

Posted by ambs on Feb-14-2004 20:55:

Hmmm hier in amerika zijn ze er eigenlijk niet zo tolerant over... Ze vinden het verschrikkelijk dat er een mogelijkheid is dat homosexuele huwlijken misschien legaal worden hier...

Ik vind zelf dat homofielen gewoon mensen zijn. Ze hebben gewoon een andere voorkeur als de grootste groep mensen Bisexueel zijn lijkt eigenlijk wel in de mode te zijn nu... Maar daar zie je ook dat mensen veel toleranter worden tegenover dat soort dingen...

Ik zelf, ja, is een beetje moeilijk... Ik hou van mannen, maar voel me ook wel aangetrokken tot vrouwen. Niet allemaal... Om nou te zeggen dat ik bi ben, ligt aan wat men vindt dat bi precies inhoudt... Ik vind zelf dat om bi te zijn moet je ook een relatie aan kunnen met iemand van het zelfde geslacht, en ik weet niet of ik daar wel aantoe ben... ik zeg zelf eerder dat ik "bi-schierig" ben haha

Ik vind gewoon dat iedereen hun eigen gang moet gaan (en moet KUNNEN gaan)

Posted by MaGiK54 on Feb-14-2004 20:56:

Niks tegen homo's en lesbienes. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar.

Kan me daarentegen af en toe wel eens storen aan homo's die nadrukkelijk en continu moeten laten weten dat ze homo zijn. Zo van "joehoe zie mij ik ben homo".

Posted by SnuggLe on Feb-14-2004 20:56:

Ik heb geen hekel aan Optimus, maar hij moet dan niet van zulke vieze handjes geven met een trillende vinger bij
En hij grijpt me aan mijn ass en kruis, das nie lief!

Homo's zijn oke, zolang ze nie aan mijn komen!

He, en Ambs: Armin is HOMO!

Posted by MaGiK54 on Feb-14-2004 20:59:

quote:
Originally posted by ambs
Hmmm hier in amerika zijn ze er eigenlijk niet zo tolerant over... Ze vinden het verschrikkelijk dat er een mogelijkheid is dat homosexuele huwlijken misschien legaal worden hier...

"Long life the land of freedom"

Posted by ambs on Feb-14-2004 21:14:

quote:
Originally posted by MaGiK54
"Long life the land of freedom"

ja, beetje triest allemaal, ben ook niet echt blij om hier te zijn, maar ja.... choices choices.... en als ik een toekomst wil is het beter voor mij om nu (tijdelijk) hier te zijn...

en Snuggle: ookal was hij een alien en had hij een arm die uit z'n voorhoofd groeide vind ik 'm nog steeds een geweldige dj

Posted by Partyhardy! on Feb-14-2004 21:42:

quote:
Originally posted by ambs
Ik vind zelf dat homofielen gewoon mensen zijn.

ja, wat anders?

Verder ben ik het eens met Magik54 (alias Haagse_Harry)......

Posted by HiGH_NrG on Feb-14-2004 21:49:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Niks tegen homo's en lesbienes. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar.

Kan me daarentegen af en toe wel eens storen aan homo's die nadrukkelijk en continu moeten laten weten dat ze homo zijn. Zo van "joehoe zie mij ik ben homo".

Helemaal mee eens. Ik heb er geen problemen mee, als ze het maar niet te erg overdijven...

Bij mij op mijn werk zijn 2 of 3 nichten, en die doen ook hun uiterste best om dat te laten blijken. De ene was mister gaykrant geworden ofzo en dan moest natuurlijk IEDEREEN weten . En zo zijn ze ongeveer altijd... brrrr

Posted by Dj Lex on Feb-14-2004 21:49:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja, wat anders?

Posted by MaGiK54 on Feb-14-2004 21:51:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja, wat anders?

Huh Haagse Harry

Ben geboren en getogen trotse Hagenees, maar om gelijk Haagse Harry te noemen vind ik toch wel te ver gaan.

Posted by Opti on Feb-14-2004 21:58:

Ik benhet ook eens met Haagse Harry

En ik maak ook wel eens (denigrerende) opmerkingen over homo's. Maar dat doe ik ook over buitenlanders, Nederlanders, kakkers, etc etc. Moet kunnen

Posted by Jappio on Feb-14-2004 23:21:

goeie vriend van me is bi.

Totaal geen problemen mee, over het algemeen zijn de vriendjes die die zo af en toe meeneemt gewoon toffe gasten.

En over die echte nichten. Ik heb een hekel aan iedereen die zich uitslooft omdat die geilt op aandacht, niet homo's specifiek.

Posted by TimeportE on Feb-14-2004 23:48:

quote:
Originally posted by Jappio
En over die echte nichten. Ik heb een hekel aan iedereen die zich uitslooft omdat die geilt op aandacht, niet homo's specifiek.

helemaal mee eens, in mijn opzicht komen homos vaak (wil hier niet zeggen altijd maar gewoon degene die ik tegen kom) zo overdreven doen, ik denk dat iedereen wel weet waarover ik het heb.

daar en tegen was me exhuisgenoot een homo en daarmee kon je gewoon hardzuipen en harde opmerkingen maken, helemaal gezellig werd het als hij helemaal lazerus was en 45 min met strak gezicht een college gaat geven over hoe je bij vrouwen in het "3de gat" kon komen.. fantastische tijden..

echter de vrienden die hij meenam waren wel weer erg overdreven en dat was dan weer behoorlijk storend..

Posted by MaGiK54 on Feb-15-2004 03:34:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik benhet ook eens met Haagse Harry

En ik maak ook wel eens (denigrerende) opmerkingen over homo's. Maar dat doe ik ook over buitenlanders, Nederlanders, kakkers, etc etc. Moet kunnen

Denigrerende opmerkingingen over bamiballen maken, moet ook kunnen

Posted by jp on Feb-15-2004 14:50:

Statistisch gezien is 8% van de NLTA's 'van de verkeerde kant'

Posted by SnuggLe on Feb-15-2004 14:56:

quote:
Originally posted by Jappio

1000 mee eens!

Posted by franzelare on Feb-15-2004 15:25:

al weer een anti optimus draad, pest die jongen toch niet zo!

nee, ik heb niets tegen homo's, 1 van mijn beste maten is homo en hij blijft voor mij gewoon het zelfde, doordat ik veel met hem om ga ken ik veel meer homo's.
ze zijn een stuk vrijer met feesten, schamen zich een stuk minder dan het gemiddelde volk op een feest wanneer ze echt helemaal uit hun dak staan te gaan!

Posted by TimeportE on Feb-15-2004 15:42:

quote:
Originally posted by jp
Statistisch gezien is 8% van de NLTA's 'van de verkeerder kant'

was het niet 1 op 11, dat kregen wij tenminste mee met me intro vorig jaar.. (kan best dat dit zelfde getallen zijn maar ben niet wakker genoeg om dit te onderscheiden..)

Posted by Blik on Feb-15-2004 17:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Homo's zijn oke, zolang ze nie aan mijn komen!

EENS

Posted by jp on Feb-15-2004 18:07:

Nu heb ik anderhalf jaar een bisexuele vriendin gehad, en eerlijk gezegd vond ik het maar wat geil als ze met een vriendin stond te zoenen. Hoef je je als man ook niet druk over te maken, want ik heb iets wat zij niet hebben

Het voordeel van homovriendin is dat ze perfecte mode-adviezen
kunnen geven en tevens vaak erg leuke hetero vriendinnen hebben

Posted by Asperge on Feb-16-2004 06:54:

quote:
Originally posted by jp

In praktijk blijken dat er echter meer te zijn

Posted by TimeportE on Feb-16-2004 09:36:

quote:
Originally posted by jp
Nu heb ik anderhalf jaar een bisexuele vriendin gehad, en eerlijk gezegd vond ik het maar wat geil als ze met een vriendin stond te zoenen. Hoef je je als man ook niet druk over te maken, want ik heb iets wat zij niet hebben

Het voordeel van homovriendin is dat ze perfecte mode-adviezen
kunnen geven en tevens vaak erg leuke hetero vriendinnen hebben

nice!

Posted by Fkwebeman on Feb-16-2004 11:27:

Ik heb geen problemen met homo's. Wel met aandachttrekkende nichten. (zo van: zie mij eens een trotse �berhomo zijn, type Jack uit Will&Grace)
Een vriend van me is ook homo, die kan geweldig vertellen over 'nichten' (waar hij zelf ook een hekel aan heeft.. )
Wat mij betreft mogen ze alles wat hetero's van de wet ook mogen doen. (kinderen etc)
Het enige dat ik die vriend van me verboden heb, is vertellen over zijn diverse sexuele escapades, ik vind alles best maar hoef niet te weten wat hij allemaal precies doet met die jongens.
Overigens is het wel altijd erg gezellig in een homobar. Ze hebben gelukkig snel door dat je hetero bent, dus lastig heb ik het nooit. en plezier wel, mooie vrouwen schijnen altijd daar rond te hangen..

Amerika.. kutland, wil er zeker eens op vakantie, beetje zien van de wereld, maar wonen? NEVER!

Posted by Disney on Feb-16-2004 12:17:

quote:
Originally posted by jp

Come out come out whereever you are!

Nee hoor, maar helemaal geen problemen met homo's en die opmerking van Jappio ben ik t ook mee eens. Sukkels zijn t die er alles voor doen om op te vallen of t nou patsers, sletjes, homo's of bi's zijn.

En ik dacht zelfs trouwens dat t 1 op 10 was...

Posted by Chicane on Feb-16-2004 12:19:

Opzich vind ik lesbienne's wel iets liefs hebben, een vrouw die een vrouw kust is wel mooi om te zien enzo, pas als het van die dikke trollen zijn met van dat korte stekeltjes haar dan is het ranzig.

Homo's als mens zijnde zijn hele goeie gasten, altijd behulpzaam en aandachtig zonder eigen commentaar doordrukken. Alleen hun daden zijn ranzig, tja.. en dat is geen discriminatie.

Pages (2): [1] 2 »