TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armada Night @ Matrixx
Armada Night @ Matrixx
27 maart is er in de Matrixx een Armada night waar Armin van Buuren zal draaien... Andere dj's komen denk ik nog wel....
Kost 10 euro, van 22:00-05:00 en minimum leeftijd is 20 jaar....
Dacht dat wat van de Armin liefhebbers dat wel leuk zouden vinden 
dan is er ook arise. daar draaien partyhardy en tijs, dus veeeeeeel blitser dan armin!
Dan is ArisE inderdaad.
Die EIKEL van een Armin haalt zo al 2x publiek weg bij feesten van het forum. Wat een dikke eikel zeg, bah!

FF kijken of ik kan, ik zit de 26e in Engeland met Absolute Armin
De 27e lijkt me dan ook wel vet om te gaan. All Armin weekend 
volgens mij zit ferry de 27e ook in de asta.
Dit zit in de pijpleiding
maar is nog niet bevestigd!
ElSandro!
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Dit zit in de pijpleiding maar is nog niet bevestigd!ElSandro! |
ik zit de 26ste waarschijnlijk ook in engeland ...
hangt dus allemaal af van mijn "moeheidsgehalte" of ik er de 27ste bij zal zijn !
:S hij weet wel alles te plannen wanneer ik niet kan de laatste tijd!
dat is GvD tegelijk met time-warp
Naja.. dit kan er ook nog wel bij 
ArisE wil ik eigenlijk niet missen en dan plannen ze ook nog Ferry & Ronald in de Asta!
Ik ben binnen een half uur in de Matrixx, en Armin in de Matrixx komt jammergenoeg ook maar zelden voor!
Waarom allemaal op die ene dag... 
| quote: |
| Originally posted by moogwai Waarom allemaal op die ene dag... |
)
Misschien wel leuk als ArisE-afterparty
Breda-Nijmegen binnen een uurtje moet lukken toch? Waarschijnlijk nog wel minder zo midden in de nacht. 
mmm errug jammer dat dit weer samenvalt met ArisE
lijkt me niet dat ik na mijn eigen set nog zin heb in een afterparty in de matrixx... ben je op z'n vroegst pas een uurtje of 3 binnen!
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Misschien wel leuk als ArisE-afterparty Breda-Nijmegen binnen een uurtje moet lukken toch? Waarschijnlijk nog wel minder zo midden in de nacht. |
, jammer genoeg staat het stuk Den Bosch - Oss helemaal vol met flitskasten wat de reis dan weer vertraagd
(Bump)
Wat is met dit feestje gebeurd? Het lijkt me duidelijk dat 't niet doorgaat... aangezien in de Matrixx een feestje met Rank 1 staat geprogrammeerd en Armin volgens zijn tourschedule in Budapest zit...
Iemand info? (Ambs?
)
| quote: |
| Originally posted by M_Peror (Bump) Wat is met dit feestje gebeurd? Het lijkt me duidelijk dat 't niet doorgaat... aangezien in de Matrixx een feestje met Rank 1 staat geprogrammeerd en Armin volgens zijn tourschedule in Budapest zit... Iemand info? (Ambs? ) |
week erna green lizard in concert
en weekend berlijn... dus helaas niet al wil ik nog wel x armin zien, solo dan 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.