TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armada Night @ Matrixx


Posted by ambs on Feb-15-2004 22:15:

Armada Night @ Matrixx

27 maart is er in de Matrixx een Armada night waar Armin van Buuren zal draaien... Andere dj's komen denk ik nog wel....
Kost 10 euro, van 22:00-05:00 en minimum leeftijd is 20 jaar....

Dacht dat wat van de Armin liefhebbers dat wel leuk zouden vinden


Posted by basvh on Feb-15-2004 22:36:

dan is er ook arise. daar draaien partyhardy en tijs, dus veeeeeeel blitser dan armin!


Posted by SnuggLe on Feb-16-2004 06:26:

Dan is ArisE inderdaad.
Die EIKEL van een Armin haalt zo al 2x publiek weg bij feesten van het forum. Wat een dikke eikel zeg, bah!


Posted by Freezel on Feb-16-2004 07:02:

FF kijken of ik kan, ik zit de 26e in Engeland met Absolute Armin De 27e lijkt me dan ook wel vet om te gaan. All Armin weekend


Posted by Robert on Feb-16-2004 10:26:

volgens mij zit ferry de 27e ook in de asta.


Posted by Bouma-Bros on Feb-16-2004 14:38:

Dit zit in de pijpleiding maar is nog niet bevestigd!

ElSandro!


Posted by Robert on Feb-16-2004 14:48:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Dit zit in de pijpleiding maar is nog niet bevestigd!

ElSandro!



sprak ik jou niet net 2 uur geleden ofzo?


Posted by emma on Feb-16-2004 15:17:

ik zit de 26ste waarschijnlijk ook in engeland ...

hangt dus allemaal af van mijn "moeheidsgehalte" of ik er de 27ste bij zal zijn !


Posted by franzelare on Feb-16-2004 17:50:

:S hij weet wel alles te plannen wanneer ik niet kan de laatste tijd!

dat is GvD tegelijk met time-warp


Posted by moogwai on Feb-16-2004 18:39:

Naja.. dit kan er ook nog wel bij

ArisE wil ik eigenlijk niet missen en dan plannen ze ook nog Ferry & Ronald in de Asta!

Ik ben binnen een half uur in de Matrixx, en Armin in de Matrixx komt jammergenoeg ook maar zelden voor!

Waarom allemaal op die ene dag...


Posted by emma on Feb-16-2004 20:02:

quote:
Originally posted by moogwai

Waarom allemaal op die ene dag...


ik vraag me net hetzelfde af !

(zelfd prob 28 feb )


Posted by M_Peror on Feb-17-2004 17:49:

Misschien wel leuk als ArisE-afterparty
Breda-Nijmegen binnen een uurtje moet lukken toch? Waarschijnlijk nog wel minder zo midden in de nacht.


Posted by djdavid on Feb-19-2004 14:49:

mmm errug jammer dat dit weer samenvalt met ArisE
lijkt me niet dat ik na mijn eigen set nog zin heb in een afterparty in de matrixx... ben je op z'n vroegst pas een uurtje of 3 binnen!


Posted by Blik on Feb-19-2004 15:40:

quote:
Originally posted by M_Peror
Misschien wel leuk als ArisE-afterparty
Breda-Nijmegen binnen een uurtje moet lukken toch? Waarschijnlijk nog wel minder zo midden in de nacht.


Op de snelweg Breda - Den Bosch staan geen flitskasten , jammer genoeg staat het stuk Den Bosch - Oss helemaal vol met flitskasten wat de reis dan weer vertraagd


Posted by M_Peror on Mar-17-2004 15:25:

(Bump)

Wat is met dit feestje gebeurd? Het lijkt me duidelijk dat 't niet doorgaat... aangezien in de Matrixx een feestje met Rank 1 staat geprogrammeerd en Armin volgens zijn tourschedule in Budapest zit...

Iemand info? (Ambs? )


Posted by ambs on Mar-17-2004 15:33:

quote:
Originally posted by M_Peror
(Bump)

Wat is met dit feestje gebeurd? Het lijkt me duidelijk dat 't niet doorgaat... aangezien in de Matrixx een feestje met Rank 1 staat geprogrammeerd en Armin volgens zijn tourschedule in Budapest zit...

Iemand info? (Ambs? )

ik denkkkkkkkk dat het niet gaat gebeuren
maar 17 april armin solo en 29 armin @ xl!
ik wil ook naar nederland


Posted by HBtje on Mar-17-2004 15:33:

week erna green lizard in concert en weekend berlijn... dus helaas niet al wil ik nog wel x armin zien, solo dan



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.