TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Boende i Stockholm?

Posted by Laszlo on Feb-15-2004 23:00:

Boende i Stockholm?

Tjo

N�gon som vet n�got st�lle man skulle kunna �vernatta p� i Stockholm? Jag och mina tv� polare har beslutat oss f�r att ta bilen upp ist�llet f�r flyget till kryssningen (liten dispyt med den andra h�lften av g�nget som ska �ka) - och ingen av oss kommer vara speciellt sugna p� att s�tta sig i bilen f�r att k�ra 50 mil efter kryssningen.

Det ska helst vara n�ra bel�get till V�rtahamnen. Vandrarhem eller hotell, spelar ingen roll s� l�nge vi inte m�ste punga ut en f�rm�genhet.

Posted by Laszlo on Feb-19-2004 00:55:

*bump*

62 pers som l�st inl�gget, men inte en k�ft som svarar. Fan, h�lften av er �r ju stockholmare!

Hur som helst - f�r v�l ta helt enkelt ta och sova p� en parkb�nk. : Nu till en annan stockholmsrelaterad fr�ga: Vart i er underbara *host* stad kan man handla trancekl�der? En polare har bett mig kolla upp detta inf�r kryssningen. Vill helst ha adresser till dessa st�llen, inte bara namnet p� aff�ren

Bockar p� f�rhand
:

Posted by CJ InterCity on Feb-19-2004 02:18:

jag s�ger bara en sak:

j�vla lyckostar alla som ska med

Posted by fede on Feb-19-2004 06:10:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
*bump*
Vart i er underbara *host* stad kan man handla trancekl�der? En polare har bett mig kolla upp detta inf�r kryssningen. Vill helst ha adresser till dessa st�llen, inte bara namnet p� aff�ren

Bockar p� f�rhand
:

Saturn Return: Tyska Brinken 32 (T-bana Gamla Stan)

o s� finns det en till i h�torget som heter cum kan inte adressen =/

flera kan k�nner jag inte till, dom andra h�r kan s�kert fler..

Posted by Kongo_kim on Feb-19-2004 08:37:

quote:
Originally posted by ShyTrance
Saturn Return: Tyska Brinken 32 (T-bana Gamla Stan)

o s� finns det en till i h�torget som heter cum kan inte adressen =/

flera kan k�nner jag inte till, dom andra h�r kan s�kert fler..

gamla brogatan �r det v�l

Posted by Amnezia on Feb-19-2004 09:14:

mm gamla brogatan st�mmer.....inte sv�rt � hitta dit..f�r mig det l�g centralt � bra s� till � me en dum �rebroare som jag hitta dit en g�ng i tiden

Posted by reveal on Feb-20-2004 17:40:

Kom igen nu ni som bor i Stockholm! Vi p� TA har v�l alltid haft f�r vana att hj�lpa varandra! Snackas alltid om att SweTA �r som en familj etc, upp till bevis! Fixa nu en adress till Laszlo ffs, ett vandrarhem eller vad som helst kan inte vara sv�rt f�r en som bor i Sthlm att k�nna till

Posted by Laszlo on Feb-20-2004 20:50:

quote:
Originally posted by reveal
Kom igen nu ni som bor i Stockholm! Vi p� TA har v�l alltid haft f�r vana att hj�lpa varandra! Snackas alltid om att SweTA �r som en familj etc, upp till bevis! Fixa nu en adress till Laszlo ffs, ett vandrarhem eller vad som helst kan inte vara sv�rt f�r en som bor i Sthlm att k�nna till

Tack broder

Posted by Kongo_kim on Feb-21-2004 08:33:

en j�vla massa hotel

http://www.aos.se/search?type=grid&...&neighborhoods=

Posted by AC. on Feb-22-2004 03:26:

Sveriges vandrarhem i f�rening:
http://www.svif.se/main.asp

Svenska turistf�renigen:
http://www.stfturist.se/

Alltid n�got!

Om Amnezia hittar dit s� kan jag lova att det inte finns n�gon som inte g�r det, han skulle banne mig kunna g� vilse i en rak korridor

Posted by Amnezia on Feb-22-2004 16:09:

quote:
Originally posted by AC.
Om Amnezia hittar dit s� kan jag lova att det inte finns n�gon som inte g�r det, han skulle banne mig kunna g� vilse i en rak korridor

�h� ska man ta det som en diss lr bara haft lite osis i tunnelbanan � s�d�r skyller p� skyltningen....
n�sta �ventyr man ska p� e � hitta vartahamnen n�sta vecka......kanske borde b�rja redan nu