TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Internet radio Station opzetten;HOE??
Internet radio Station opzetten;HOE??
Ik speel al langer met de gedachte om een Internet radio station op te zetten wat je kan vergelijken met sites zoals www.basicbeats.net en tranceairwaves. Maar ik ben niet ervaren genoeg om hier zelf een soort van plan voor op te stellen. Ik wil het sowieso legaal maken dus betalen aan Buma/stemra houd dat in. Maar hoe gaat dat precies in z'n werk en wat kost dat zoal. Het zelfde geld voor servers en domein. Ik ben zelf dus bereid om er tijd en geld in te investeren maar wil dus duidelijkheid hebben over wat ervoor nodig is. Wie kan mij hierbij concreet helpen?
veel succes...
Ik zie alleen niet in waarom je daar tijd en geld wilt in steken.
Wil je je nog onderscheiden van andere inetradio's dan zul je toch regelmatig (bekende) dj's moeten laten draaien want ik vraag me af of er nog mensen zitten te wachten op een radiostation dat alleen maar plaatjes draait. Ligt er ook aan hoe profesioneel je het wilt aanpakken.
Ik ben nog wel benieuwd of er meer stations gaan komen als protonradio (www.protonradio.com)
| quote: |
| Originally posted by magrec veel succes... Ik zie alleen niet in waarom je daar tijd en geld wilt in steken. Wil je je nog onderscheiden van andere inetradio's dan zul je toch regelmatig (bekende) dj's moeten laten draaien want ik vraag me af of er nog mensen zitten te wachten op een radiostation dat alleen maar plaatjes draait. Ligt er ook aan hoe profesioneel je het wilt aanpakken. Ik ben nog wel benieuwd of er meer stations gaan komen als protonradio (www.protonradio.com) |
you've got pm lenny
(onder aan de main page van t forum
)
Nouh Lenny,maak je borst maar nat 
Wij hebben voor Basicbeats vaak een oplossing gezocht om legaal te kunnen gaan maar tis zo FREAKIN duur!!
Je dokt per luisteraar en inlog zoveel eurocent,vraag me ff niet meer naar t psiese,is alweer ff geleden.
Anyway,veel sponsors zouden je kunnen helpen,maar dan nog,de organisatie is ook een hele klus.
Ikzelf ben er nu na ruim 3 jaar ff tussenuit gestapt,het vrat zo goed als al mn tijd die ik over had voor andere dingen,ook omdat t een "lifestyle" word.
En moet ook zeggen dat toen alles nog lekker underground was het veel leuker en minder stressvol was dan wat t nu is.
Magoed,maybe dat ik r ooit weer s instap,maybe niet,it was fun as long as it lasted 
| quote: |
| Originally posted by Donna Nouh Lenny,maak je borst maar nat ![]() Wij hebben voor Basicbeats vaak een oplossing gezocht om legaal te kunnen gaan maar tis zo FREAKIN duur!! Je dokt per luisteraar en inlog zoveel eurocent,vraag me ff niet meer naar t psiese,is alweer ff geleden. Anyway,veel sponsors zouden je kunnen helpen,maar dan nog,de organisatie is ook een hele klus. Ikzelf ben er nu na ruim 3 jaar ff tussenuit gestapt,het vrat zo goed als al mn tijd die ik over had voor andere dingen,ook omdat t een "lifestyle" word. En moet ook zeggen dat toen alles nog lekker underground was het veel leuker en minder stressvol was dan wat t nu is. Magoed,maybe dat ik r ooit weer s instap,maybe niet,it was fun as long as it lasted |