TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Problemen met winamp.
Problemen met winamp.
Elke keer als ik m'n geweldige mp3'tjes afspeel in winamp heb ik problemen. Middenin een nummer gaat winamp ineens fijn doorspoelen om opeens weer een halve minuut verder te spelen. Iemand suggesties hoe ik dat op kan lossen? Thx.
Greetz Relli.
Helemaal uninstallen. Nieuwste versie opnieuw downen en weer installeren. Misschien dat dat helpt. Als het dan nog gebeurt is er misschien iets niet goed met je systeem. succes
Het hoeft niet altijd aan WinAmp te liggen. Maar we gaan hier toch maar ff van uit. Dan zou ik als ik jouw was eens een keer Musicmatch Jukebox downen. Ook een super goed mp3 progje. Als die ook je mp3's doorspoelt ligt het aan je mp3's en niet aan je player...
Kijk hier
Sonique is ook wel een mooi progje, kun je ook mee pitchen enzo
Winamp buffert bij mij gewoon met nummers van de hd.
Is ook bniet helemaal normaal.
Ik weet niet of het aan mijn computer ligt maar vet vaak als ik een liedje aan het luisteren ben en ik wil hem doorklikken naar het volgende nr loopt winamp vast.en dat gebeurd echt fokking vaak.vet irritant.een vriend van mij heeft dat ook.Toeval??of is winamp gewoon aan het trippen?Zijn er meer mensen met dit probleem?
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Bellie Ik weet niet of het aan mijn computer ligt maar vet vaak als ik een liedje aan het luisteren ben en ik wil hem doorklikken naar het volgende nr loopt winamp vast.en dat gebeurd echt fokking vaak.vet irritant.een vriend van mij heeft dat ook.Toeval??of is winamp gewoon aan het trippen?Zijn er meer mensen met dit probleem? GREETZ!! |
Ik heb 'm ook geuninstalled en de nieuwe geinstalled en het zal wel zijn omdat ik nooit een tiet heb zien lopen, maar hij mukt gruwelijk.

ik ken daarover nog wel een mop,
twee tieten in een envelop,
stuur hem op naar tranceaddictpop,
doen ze hem daar open,
zien ze twee tieten lopen!
Als je dat doet, kan het met winamp echt niet meer fout gaan.
En ik denk dat ik in het vervolg toch echt wat minder moet drinken 's avonds.
| Originally posted by Little Theseus En ik denk dat ik in het vervolg toch echt wat minder moet drinken 's avonds. |
| Originally posted by Little Theseus ik ken daarover nog wel een mop, twee tieten in een envelop, stuur hem op naar tranceaddictpop, doen ze hem daar open, zien ze twee tieten lopen! !!!!!En ik denk dat ik in het vervolg toch echt wat minder moet drinken 's avonds!!!!! |
Winamp heeft ook als nadeel dat het vaak vastloop als je het in combinatie gebruikt met Hotmail. Maar verder is het een top proggie.
{-_-}