TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Qontact @ HMH 29-04
Qontact @ HMH 29-04
Misja Helsloot
Judge Jules
...
Er is nog weinig bekend over dit feestje, maar het staat wel in de agenda's van deze twee heren. Qontact kennende kunnen we hier nog wel meer mooie trance namen aan toevoegen! En die Heineken Music Hall is zo'n heerlijke locatie \o/
Tis 2 dagen voor AiB, dus da's een donderdag dan denk ik... de 30e is heel Nederland vrij, vandaar
Ben benieuwd wat we nog meer voorgeschoteld krijgen, maar ik denk dat ik ook hier van de partij ben 
dat noteren we, misschien maken we der wel een dubbel feestje van.
Dat feestje was toch altijd op 2 locaties op 1 avond? zowel in Amsterdam als in Eindhoven, of was dat een ander feestje???
Want dan ga ik bijna zeker naar Eindhoven
edit: twas dus wel degelijk dit feestje
kweet nog dat ID&T vorig jaar het uitzenden van de livesetjes verkloot had 
ben benieuwd voor vervolg van line-up ...
maar maybe wel overwegen waard om te gaan !
heb al veel goede dingen gehoord over HMH, dus wil het ook wel eens zien dan !
en misja is al een mooie naam
nu nog ferry & armin erbij en i'll be there 
Staat Qontact ook niet bekend voor zen Hardstyle muziek? Of was dat iets anders.
Ferry is idd al een mooie naam dat erop staat.
Anders laten we ff allemaal in Holland gaan studeren, huren ee nhuis met 4-5 man, dan moet je zoveel niet meer betalen voor die rotte trein / benzine 
| quote: |
| Originally posted by pooley Staat Qontact ook niet bekend voor zen Hardstyle muziek? Of was dat iets anders. Ferry is idd al een mooie naam dat erop staat. Anders laten we ff allemaal in Holland gaan studeren, huren ee nhuis met 4-5 man, dan moet je zoveel niet meer betalen voor die rotte trein / benzine |
Ie zegt misja en jules niet ferry
Woops dus.
Jules moest dat zijn 
blijkbaar had je nog gelijk ook want de volledige line-up is als volgt: Marco V, Ferry Corsten, DuMonde (DE), Bas & Ram, Marcel Woods, Igor S (IT), Misja Helsloot, Dave 202 (CH),
Marc La Cruz (DE), Spider, Kiama.
edit: bas en ram vind ik wel geinig 

Geheel volgens traditie zal op 29 april 2004 opnieuw een editie van het (hard)trance concept Qontact plaatsvinden.
Dit ultieme feestconcept zal mede door zijn altijd vernieuwende en (inter)nationale line-up, gecombineerd met fantastisch decor, licht en geluid, het startpunt zijn voor koninginnedag in Amsterdam.
In tegenstelling tot voorgaande jaren zullen er in plaats van 2 zalen 3 zalen beschikbaar zijn. De Pepsi Stage zal voor deze gelegenheid bij het evenement betrokken worden, alwaar diverse club-DJ�s het programma zullen verzorgen.
The Black Box en de Postbanklounge in de Heineken Music Hall zullen als vanouds gevuld worden met artiesten van grote (inter)nationale klasse.
De volledige line-up is als volgt:
- Marco V,
- Ferry Corsten,
- DuMonde (DE),
- Bas & Ram,
- Marcel Woods,
- Igor S (IT),
- Misja Helsloot,
- Dave 202 (CH),
- Marc La Cruz (DE),
- Spider,
- Kiama.
De vorige edities van Qontact in Amsterdam waren allen ver van te voren uitverkocht en organisator Q-dance verwacht dat dit ook dit jaar zal gebeuren.
Bron: www.q-dance.nl
Niet echt een top feest imo...
hmm.. lijkt me iets te hard voor mij.
ik hou het wel bij AiB. 
Originally posted by Gonzo Niet echt een top feest imo... |
| Originally posted by TOR hmm.. lijkt me iets te hard voor mij. ik hou het wel bij AiB. |
| Originally posted by Eagle` wat is dan wel een geinig feesie volgens jullie standaarden ? Want ik vind het anders wel behoorlijk |
| Originally posted by Gonzo Niet echt een top feest imo... |
kvind het nochtans een BOM van een feest! wa een ondankbare mensen eh die hollanders... (

) elke week een lekker-draaiende dj wel ergens in de buurt! en nog ligge klagen... wtf ey! wees blij! kmoet hier uren in de trein zitte om ergens een fatsoenlijke feest te kunne meemaken in NL!!!
op zich zag de line-up van vorig jaar er dan iig een stuk wereldser uit, maar es ik zou al heel tevree zijn met dit hoor, hoog springnicht potentieel bij deze line-up trouwes 
Misja Marco Ferry (Y)
Maar... Waar is de Judge gebleven? Ik hoop ook niet dat deze 11 allemaal in de black box staan trouwens, setjes van 1 uur is een beetje sneu natuurlijk...
maw: Ik weet het nog niet.
btw: 2002 vonnik nog leuker dan 2003 \o/
yup weird staat nogthans geboekt in zen agenda 
| Originally posted by eieregooie Misja Marco Ferry (Y) Maar... Waar is de Judge gebleven? Ik hoop ook niet dat deze 11 allemaal in de black box staan trouwens, setjes van 1 uur is een beetje sneu natuurlijk... maw: Ik weet het nog niet. btw: 2002 vonnik nog leuker dan 2003 \o/ |
Nee er staat HMH bij... Ik denk ook niet dat er nog 1 is in het Beursgebouw hoor...
| Originally posted by Buoyant BLACK BOX: 21:00 - 22:30 Scott Bond (UK) 22:30 - 23:30 DJ Astrid 23:30 - 00:45 Ferry Corsten 00:15 - 01:45 Marco V 01:45 - 03:15 Armin van Buuren 03:15 - 04:30 Johan Gielen 04:30 - 05:45 Paul van Dyk (Vandit � Berlin, DE) 05:45 - 07:00 Judge Jules (UK) dan is het dit jaar toch wel een pak minder, niet??? |
| Originally posted by Cosmic Beter kan bijna niet man! Ze zijn nu de iets hardere kant opgegaan, heb ik geen moeite mee. Zweven doe je maar thuis, maar op een feest wil je (ik) gewoon het iets hardere werk. Maar dat is mijn mening maar..... Dumonde is ook (Y) |
| Originally posted by eieregooie Nee er staat HMH bij... Ik denk ook niet dat er nog 1 is in het Beursgebouw hoor... |