TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החדר הסגור
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by DjChook on Feb-17-2004 22:44:

החדר הסגור

http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html

נסו לצאת


Posted by warpedd_ on Feb-17-2004 23:16:

לקח 15 דקות לסיים את החרא הזה


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-17-2004 23:22:

WTF!?


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-17-2004 23:22:

WTF!?


Posted by warpedd_ on Feb-17-2004 23:34:

זה מן קווסט מפגר כזה
חחחח
מחר אני ישאיר פה רמזים למי שרוצה


Posted by DjChook on Feb-17-2004 23:38:

אני דווקא דיי התלהבתי

גם אני יכול לספק רמזים חי חי


Posted by ADiSH on Feb-18-2004 00:47:

לקח לי קצת זמן..
נחמד


Posted by Dj Black on Feb-18-2004 09:30:

בעע איפה הבטריה?


Posted by Dj Black on Feb-18-2004 09:46:

בעעע התייאשתי
מצאתי את הבטריה אבל לא הבנתי מה הקטע עם האיש הרוקד
:/


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-18-2004 10:39:

סעמק אני לא מוצא את הבטריה!!!


Posted by Dj Black on Feb-18-2004 10:51:

מצאתי תבטריה לא הבנתי מה לעשות עם האיש הזה שרוקד
מישהוו?


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-18-2004 11:12:

quote:
Originally posted by Dj Black
מצאתי תבטריה לא הבנתי מה לעשות עם האיש הזה שרוקד
מישהוו?


אם הייתה לי בטריה, הייתי מגלה איכשהו.....


Posted by Dj Black on Feb-18-2004 11:20:

טוב לבטריה אתה מגיע דרך הקיר הריק
זה מה שאני יכול להגיד לך

עכשיו מה אני עושה עם האיש הזה?


Posted by NyKoN on Feb-18-2004 12:28:

איזה איש רוקד?
איפה הבאתם איש רוקד? אני לא מצליח לפתוח את הקופסא
מצאתי את הבטריה מזמן
:/
בלאט


Posted by coby on Feb-18-2004 12:28:

יו איזה איש רוקד מפגר


Posted by Dj Black on Feb-18-2004 12:57:

quote:
Originally posted by coby
יו איזה איש רוקד מפגר


גם אתה תקוע שם?


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-18-2004 13:02:

יצאתי מהחדר!!!


Posted by warpedd_ on Feb-18-2004 13:48:

ראסמי איש רוקד מפגר
עד שהבנתי את הרעיון
וגם הקטע עם הכספת היה יפה...
לקח לי שעות למצוא את שתי הטבעות


Posted by Ooza on Feb-18-2004 14:34:

quote:
Originally posted by warpedd_
ראסמי איש רוקד מפגר
עד שהבנתי את הרעיון
וגם הקטע עם הכספת היה יפה...
לקח לי שעות למצוא את שתי הטבעות


איזה רעיון?
תגלה, תגלה


Posted by AnthemFreak on Feb-18-2004 16:00:

אההה הצלחתיי
זה לקח כמה דקות.. אבל הצלחתיי
חחח אחלה דבר חן


Posted by ADiSH on Feb-18-2004 16:04:

האיש הרוקד היה קל!
למצוא את כל השטויות האלה היה מעצבן..


Posted by LioR on Feb-18-2004 16:06:

אפילו לפתוח את הקופסא לא הצלחתי


Posted by coby on Feb-18-2004 16:19:

quote:
Originally posted by Dj Black
גם אתה תקוע שם?



מצאתי ומצאתייי

הסוף דפוק רואים איזה אחת ערומה מביאה ביד


Posted by DjChook on Feb-18-2004 17:13:

חחח קובי טמבל

ורמז לגבי האיש הרוקד

תסתכלו טוב טוב על הידיים ותחשבו על "מצא את המטמון"

והבטריה נמצאת מסביב למיטה


Posted by nFaivel on Feb-18-2004 18:07:

אוקי איפה איש רוקד ומה אני עושה עם הבטריה והקלטת רדיו?!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.