TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החדר הסגור
Pages (4): [1] 2 3 4 »
החדר הסגור
http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html
נסו לצאת
לקח 15 דקות לסיים את החרא הזה

WTF!?
WTF!?
זה מן קווסט מפגר כזה
חחחח
מחר אני ישאיר פה רמזים למי שרוצה
אני דווקא דיי התלהבתי
גם אני יכול לספק רמזים חי חי
לקח לי קצת זמן..
נחמד
בעע איפה הבטריה?

בעעע התייאשתי
מצאתי את הבטריה אבל לא הבנתי מה הקטע עם האיש הרוקד
:/
סעמק אני לא מוצא את הבטריה!!!
מצאתי תבטריה לא הבנתי מה לעשות עם האיש הזה שרוקד
מישהוו?
| quote: |
| Originally posted by Dj Black מצאתי תבטריה לא הבנתי מה לעשות עם האיש הזה שרוקד מישהוו? |
טוב לבטריה אתה מגיע דרך הקיר הריק
זה מה שאני יכול להגיד לך
עכשיו מה אני עושה עם האיש הזה?

איזה איש רוקד?
איפה הבאתם איש רוקד? אני לא מצליח לפתוח את הקופסא
מצאתי את הבטריה מזמן
:/
בלאט
יו איזה איש רוקד מפגר
| quote: |
| Originally posted by coby יו איזה איש רוקד מפגר |
יצאתי מהחדר!!!
ראסמי איש רוקד מפגר
עד שהבנתי את הרעיון
וגם הקטע עם הכספת היה יפה...
לקח לי שעות למצוא את שתי הטבעות

| quote: |
| Originally posted by warpedd_ ראסמי איש רוקד מפגר עד שהבנתי את הרעיון וגם הקטע עם הכספת היה יפה... לקח לי שעות למצוא את שתי הטבעות |
אההה הצלחתיי
זה לקח כמה דקות.. אבל הצלחתיי
חחח אחלה דבר חן
האיש הרוקד היה קל!
למצוא את כל השטויות האלה היה מעצבן..
אפילו לפתוח את הקופסא לא הצלחתי
| quote: |
| Originally posted by Dj Black גם אתה תקוע שם? |

חחח קובי טמבל
ורמז לגבי האיש הרוקד
תסתכלו טוב טוב על הידיים ותחשבו על "מצא את המטמון"
והבטריה נמצאת מסביב למיטה
אוקי איפה איש רוקד ומה אני עושה עם הבטריה והקלטת רדיו?!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.