TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בפלאפון GPRS לבעלי חיבור


Posted by Dj-2TaLL on Feb-18-2004 15:46:

Idea בפלאפון GPRS לבעלי חיבור

אל תורידו כלום מאורנג' במיוחד לא משחקים שאתם יכולים להוריד חינם במקום לשלם 10 שקל למשחק...

לכו לאתרים:

http://172.16.15.21/w/td - כל המשחקים

www.tagtag.com - פווווווווול צילצולים ותמונות עדיף דרך המחשב

http://172.16.15.21:80/w/5h2 - לא זוכר מהזה


ואם יש לכם עוד אתרים טובים תעלו


Posted by Elior on Feb-18-2004 17:02:

תודה
אבדוק את זה

וגם בסלקום זה לא כזה זול...
ככה שבכל מקרה עדיף להוריד מאתרי WAP


Posted by DjChook on Feb-18-2004 17:09:

מה זה היציאה הגרועה הזאת
בסלקום אתה משלם 9 אגורות על כל קילו בית שאתה מוריד

ככה שמשחק נורמלי ששוקל 60 עולה גם ככה חמש שקל....

אבל בכל מקרה תודה על הלינקים.. הכרתי אותם , אבל תודה


Posted by Elior on Feb-18-2004 17:15:

quote:
Originally posted by DjChook
מה זה היציאה הגרועה הזאת
בסלקום אתה משלם 9 אגורות על כל קילו בית שאתה מוריד

ככה שמשחק נורמלי ששוקל 60 עולה גם ככה חמש שקל....

אבל בכל מקרה תודה על הלינקים.. הכרתי אותם , אבל תודה



משחק בסלקום הוא 9 ש"ח רק להוריד אותו
ויש לו תוקף לשלושה חודשים

אחותי עובדת בסלקום והיא אומרת לי לא להוריד משם דברים כי זה פשוט לא שווה לי :\


Posted by ronsh on Feb-18-2004 17:55:

אז ככה בתור אחד שמבין בזה...

אל תחשבו שסלקום דופקים אותכם ותרוצו מהר לגלוש באתרי חינם!!
כי זה לא נכון..........

רק אורנג' מציעה חבילת גלישה של 10 שקל לחודש ללא הגבלת גלישה

לעומת זאת אם אין לכם את החבילה הזאת ואתם משלמים לפי בייטים...
אתם בצרה צרורה!! ולא חשוב באיזה חברה אתם
כי מספיק שאתם משוטטים באתרים ומחפשים משחק זה עולה כסף
וגם כל משחק עולה לכם כסף להוריד

ככה ש....אני מכיר כמה אנשים שגמרו את החודש עם חוב של 600 שקל...

שימו לב


Posted by DjChook on Feb-18-2004 19:28:

זה בדיוק מה שאמרתי !


Posted by Dj-2TaLL on Feb-18-2004 20:26:

החבילה הכי שווה זה החבילה של אורנג' של 10 שקל לחודש וגלישה חופשית...

שייכים לדור השלישי GPRSככה אתה יכול למצות את היות הפלאפונים שתומכים ב
ולקבוע שהפלאפון יהיה מחובר 24 שעות...

ואתה מוריד מאתרים בחינם גם דברים שאין באורנג'!!!

אקיצור מישהו מכיר עוד אתרים?


Posted by MaMaMiA on Feb-19-2004 13:24:

http://www.ringtonespolyphonic.com/polyphonic/
אתר עם כל הצלצולים שרק תחלמו
הבעיה היא ש.....רק מי שיודע איך לקחת צלצול לאחר משמיעים אותו דרך האינטרנט יוכל להוריד אותו
אם מישהו לא יודע שיגיד אני בכייף יסביר


Posted by A-FoXX on Feb-19-2004 13:39:

Talking

עוד אתר ליגה
www.pelemania.com
וחינם כמובן


Posted by Segev on Feb-19-2004 13:40:

עם
obox
אני לא יכול לשים את הצילצולים האלה נכון?


Posted by -CosmicFire- on Feb-19-2004 15:38:

יש לי פול דברים לבעלי
DATA CABLE...


Posted by ronsh on Feb-20-2004 07:49:

אני זיינתי את אורנג' עד הסוף...
אתם נכנסים לאתר שלהם
שומעים צילצולים דרך האתר

אחר כך הולכים ל
Tempory Internet Files
ואז הקבצים מופיעים שם בתור קבצי Midi

ככה שאתם יכולים גם לשמוע לפני
ואחר כך להוריד את זה למחשב
ולהעלות את זה לאתר בית שתפתחו בnana
או בכל אתר אחר

זהו ..תהנו


Posted by coby on Feb-24-2004 13:28:

תגידו..

זה אפשרי לשים קטע מוסיקה אמיתי בפלא.. כאילו אם הוא שוקל ממש קצת


?


Posted by DJ-Kreing^^ on Feb-24-2004 13:44:

יש כאלה שתומכים ב
mp3
אבל רוב החדשים לא...

מה שאתה כן יכול לעשות זה להכין קובץ מידי עצבני עם מלא אוטפוטים שונים של פרקשן ובאס וכאלה.
אני תמיד מכין לעצמי את הצלצולים...


Posted by coby on Feb-24-2004 14:32:

אה אוקיי תודה אחי.. אני יצטרך אבל חיבור מהפלא למחשב בשביל זה לא





טוב אז עוד שאלה

למישהו יש אתר פורנו לפלאפון


Posted by -CosmicFire- on Feb-24-2004 14:36:

קובי אני רוצה ההצלחה זיינה לך תמוח :}


Posted by coby on Feb-24-2004 14:39:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
קובי אני רוצה ההצלחה זיינה לך תמוח :}



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



.... לא אבל ברצינות... ישך ?


Posted by DjChook on Feb-24-2004 17:45:

יש ב
I-WAP

המון תמונות של בחורות .. חלק יעני תמונות ל 18 פלוס

בתכלס ב
TAGTAG
יש הרבה


Posted by coby on Feb-24-2004 19:43:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
יש כאלה שתומכים ב
mp3
אבל רוב החדשים לא...

מה שאתה כן יכול לעשות זה להכין קובץ מידי עצבני עם מלא אוטפוטים שונים של פרקשן ובאס וכאלה.
אני תמיד מכין לעצמי את הצלצולים...


אולי תשלח לי איזה משו מגניב לפלא


Posted by -CosmicFire- on Feb-25-2004 14:13:

quote:
Originally posted by coby
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



.... לא אבל ברצינות... ישך ?



יש אבל רוב האתרים שלי דורשים דאטאכבל


Posted by NyKoN on Feb-26-2004 20:43:

כוסעומו
תביאו איזה אתר נחמד ששולח טפטים, רינגטונים ושאר צעצועים ישר לפלאפון


Posted by ronsh on Feb-27-2004 10:11:

מישהו מבין בכבלים לפלאפון וכמה הם אמורים לעלות?

אני מחפש כבל ל3510i


יש לי כמויות מסחריות של צלצולים וכול...
או שאני יעלה הכל לאיזה שרת
ואני יפתח אתר חימני פיראטי

או שאני יביא כבל


Posted by Segev on Jun-01-2004 12:35:

*באמפ*

טוב אז קבלתי אתמול את האלפה החדש הזה
ויש לי כמה קבצי
midi
שאני רוצה שהוא הצילצולים שלי ואני לא ממש מלציח לעשות את זה
העלתי את זה לאתר ושאני מנסה להוריד את זה הוא לא מוריד אולי הוא תומך בסוג אחר של קובץ?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.