TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בפלאפון GPRS לבעלי חיבור
בפלאפון GPRS לבעלי חיבור
אל תורידו כלום מאורנג' במיוחד לא משחקים שאתם יכולים להוריד חינם במקום לשלם 10 שקל למשחק...
לכו לאתרים:
http://172.16.15.21/w/td - כל המשחקים
www.tagtag.com - פווווווווול צילצולים ותמונות עדיף דרך המחשב
http://172.16.15.21:80/w/5h2 - לא זוכר מהזה
ואם יש לכם עוד אתרים טובים תעלו
תודה 
אבדוק את זה
וגם בסלקום זה לא כזה זול...
ככה שבכל מקרה עדיף להוריד מאתרי WAP
מה זה היציאה הגרועה הזאת
בסלקום אתה משלם 9 אגורות על כל קילו בית שאתה מוריד
ככה שמשחק נורמלי ששוקל 60 עולה גם ככה חמש שקל....
אבל בכל מקרה תודה על הלינקים.. הכרתי אותם , אבל תודה
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה זה היציאה הגרועה הזאת בסלקום אתה משלם 9 אגורות על כל קילו בית שאתה מוריד ככה שמשחק נורמלי ששוקל 60 עולה גם ככה חמש שקל.... אבל בכל מקרה תודה על הלינקים.. הכרתי אותם , אבל תודה |
אז ככה בתור אחד שמבין בזה...
אל תחשבו שסלקום דופקים אותכם ותרוצו מהר לגלוש באתרי חינם!!
כי זה לא נכון..........
רק אורנג' מציעה חבילת גלישה של 10 שקל לחודש ללא הגבלת גלישה
לעומת זאת אם אין לכם את החבילה הזאת ואתם משלמים לפי בייטים...
אתם בצרה צרורה!! ולא חשוב באיזה חברה אתם
כי מספיק שאתם משוטטים באתרים ומחפשים משחק זה עולה כסף
וגם כל משחק עולה לכם כסף להוריד
ככה ש....אני מכיר כמה אנשים שגמרו את החודש עם חוב של 600 שקל...
שימו לב
זה בדיוק מה שאמרתי !
החבילה הכי שווה זה החבילה של אורנג' של 10 שקל לחודש וגלישה חופשית...
שייכים לדור השלישי GPRSככה אתה יכול למצות את היות הפלאפונים שתומכים ב
ולקבוע שהפלאפון יהיה מחובר 24 שעות...
ואתה מוריד מאתרים בחינם גם דברים שאין באורנג'!!!

אקיצור מישהו מכיר עוד אתרים?
http://www.ringtonespolyphonic.com/polyphonic/
אתר עם כל הצלצולים שרק תחלמו
הבעיה היא ש.....רק מי שיודע איך לקחת צלצול לאחר משמיעים אותו דרך האינטרנט יוכל להוריד אותו
אם מישהו לא יודע שיגיד אני בכייף יסביר
עוד אתר ליגה
www.pelemania.com
וחינם כמובן

עם
obox
אני לא יכול לשים את הצילצולים האלה נכון?
יש לי פול דברים לבעלי
DATA CABLE...
אני זיינתי את אורנג' עד הסוף...
אתם נכנסים לאתר שלהם
שומעים צילצולים דרך האתר
אחר כך הולכים ל
Tempory Internet Files
ואז הקבצים מופיעים שם בתור קבצי Midi
ככה שאתם יכולים גם לשמוע לפני
ואחר כך להוריד את זה למחשב
ולהעלות את זה לאתר בית שתפתחו בnana
או בכל אתר אחר
זהו ..תהנו
תגידו..
זה אפשרי לשים קטע מוסיקה אמיתי בפלא.. כאילו אם הוא שוקל ממש קצת
?
יש כאלה שתומכים ב
mp3
אבל רוב החדשים לא...
מה שאתה כן יכול לעשות זה להכין קובץ מידי עצבני עם מלא אוטפוטים שונים של פרקשן ובאס וכאלה.
אני תמיד מכין לעצמי את הצלצולים...

אה אוקיי תודה אחי.. אני יצטרך אבל חיבור מהפלא למחשב בשביל זה לא
טוב אז עוד שאלה 
למישהו יש אתר פורנו לפלאפון 
קובי אני רוצה ההצלחה זיינה לך תמוח :}
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- קובי אני רוצה ההצלחה זיינה לך תמוח :} |
יש ב
I-WAP
המון תמונות של בחורות .. חלק יעני תמונות ל 18 פלוס
בתכלס ב
TAGTAG
יש הרבה
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ יש כאלה שתומכים ב mp3 אבל רוב החדשים לא... מה שאתה כן יכול לעשות זה להכין קובץ מידי עצבני עם מלא אוטפוטים שונים של פרקשן ובאס וכאלה. אני תמיד מכין לעצמי את הצלצולים... |
| quote: |
| Originally posted by coby חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח .... לא אבל ברצינות... ישך ? |
כוסעומו
תביאו איזה אתר נחמד ששולח טפטים, רינגטונים ושאר צעצועים ישר לפלאפון
מישהו מבין בכבלים לפלאפון וכמה הם אמורים לעלות?
אני מחפש כבל ל3510i
יש לי כמויות מסחריות של צלצולים וכול...
או שאני יעלה הכל לאיזה שרת
ואני יפתח אתר חימני פיראטי
או שאני יביא כבל

*באמפ*
טוב אז קבלתי אתמול את האלפה החדש הזה
ויש לי כמה קבצי
midi
שאני רוצה שהוא הצילצולים שלי ואני לא ממש מלציח לעשות את זה
העלתי את זה לאתר ושאני מנסה להוריד את זה הוא לא מוריד אולי הוא תומך בסוג אחר של קובץ?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.