TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Strike one - De kuip rotterdam
Line-up:
Main:
Sven V�th
Michel de Hey
Secret Cinema LIVE
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Judge Jules
Jean
Ronald van Gelderen
VIP:
Miss Monica
Dimitri
Ronald Molendijk
Benny Rodriguez
Roog
ik begreep dat strike one een hardstyl/core party ging worden. weet niet meer waar ik het gelezen heb
| quote: |
| Originally posted by basvh ik begreep dat strike one een hardstyl/core party ging worden. weet niet meer waar ik het gelezen heb |
| Originally posted by magrec jah vath draait ook hardstyle jah.... |

| Originally posted by magrec jah vath draait ook hardstyle jah.... |
hmzzz interessant staat idd in de cocoon agenda....
is dit een UDC event?
Alleen Sven Vath in de Kuip ?!?!? Daar krijgen ze toch nooit de Kuip mee vol ? De Kuip vind ik trouwens ook ook niet echt een goede partylocatie lijkt mij zo.
Ik zet mijn vraagtekens bij het succes van dit feessie ??
sven is cool!!
dit ga ik zeker even onthouden!!
vette hap! ben benieuwd wat dit gaat worden.
heb hem ook toegevoegd in mijn digitale onthoud functie 
| Originally posted by MaGiK54 Alleen Sven Vath in de Kuip ?!?!? Daar krijgen ze toch nooit de Kuip mee vol ? De Kuip vind ik trouwens ook ook niet echt een goede partylocatie lijkt mij zo. Ik zet mijn vraagtekens bij het succes van dit feessie ?? |
| Originally posted by Jappio de kuip is 1 van de beste locaties om een goed concert te geven, dus waarom niet een goed feest? |
Ik ga toch echt niet paar uur in de regen staan.
ik d8 eerst dat de info dat sven vath op s1 draait dat magrec dat gewoon van start 2 dance had gehaald. zonder verder in zijn tour schema te kijken. Maar idd het staat ook op zijn tour schema. Ben dan benieuwd wat voor feestje het wordt
| Originally posted by basvh jah wat gaan ze doen als het regent Ik ga toch echt niet paar uur in de regen staan. |
LOL!
Heb ooit s ECHT bijna op t punt gestaan naar huis te gaan terwijl de meuk nog moest beginnen.
Was een concert van U2 in '90 of '93 ofzoiets en er was een dikke wolkbreuk geweest 
Achteraf een dik concert geworden waar ik later dat jaar ik dacht op 3 aug het in t goffert park nog s dunnetjes ben wezen overdoen tijdens een "extra" ingelast concert.
Dus sjah,regenen is gewoon pech i guess :P
| Originally posted by Dj Lex En toch neem je elk jaar weer de gok om naar DV te gaan. Regent het daar nooit? Kan het daar niet regenen? Beetje slap argument Basje |
maar is het nu van UDC of niet?
| Originally posted by franzelare maar is het nu van UDC of niet? |
Datum nieuwsartikel : 05-03-2004
STRIKE ONE - THE ARRIVAL, De Kuip, Rotterdam
5 juni 2004. Dit is de datum waarop Strike One - The Arrival gaat plaatsvinden in de Kuip te Rotterdam. Binnenkort de publicatie van de website!
Line-up:
Main:
Sven V�th
Michel de Hey
Secret Cinema LIVE
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Judge Jules
Jean
Ronald van Gelderen
VIP:
Miss Monica
Dimitri
Ronald Molendijk
Benny Rodriguez
Roog
Best wel een leuk line upje
Prima line-up inderdaad, maar jammer dat ze dan Jean en Johan Gielen boeken 
| Originally posted by basvh Datum nieuwsartikel : 05-03-2004 STRIKE ONE - THE ARRIVAL, De Kuip, Rotterdam 5 juni 2004. Dit is de datum waarop Strike One - The Arrival gaat plaatsvinden in de Kuip te Rotterdam. Binnenkort de publicatie van de website! Line-up: Main: Sven V�th Michel de Hey Secret Cinema LIVE Armin van Buuren Johan Gielen Marco V Judge Jules Jean Ronald van Gelderen VIP: Miss Monica Dimitri Ronald Molendijk Benny Rodriguez Roog Best wel een leuk line upje |
Lekkere line up?
Ik hoorde mensen bij de lineup van Liberation zeggen ' bij elkaar geraapt zootje', nou , dat vindt ik hier ook wel opgaan.....
Maar ik ga hier dus niet heen, niet mijn 'ding'.
En dat is niet vanwege de 'trance' lineup ofzo.
Toch knap van UDC dat ze de 3 grootste Prutsers in de muziek-industrie op 1 feest weten te boeken: Jean, Judge Jules en Johan Gielen. 
overdag of snachts?
| Originally posted by Bouma-Bros Toch knap van UDC dat ze de 3 grootste Prutsers in de muziek-industrie op 1 feest weten te boeken: Jean, Judge Jules en Johan Gielen. |