TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul van Dyk op Sensation en Mysteryland
Pages (2): [1] 2 »
Paul van Dyk op Sensation en Mysteryland
http://www.paulvandyk.de
03.07.2004 Amsterdam Sensation TBC
21.08.2004 Vijfhuizen Floriadeterrein Mysteryland TBC
Na Mysteryland 2003 en Innercity 2003 hebben ze de smaak goed te pakken bij ID&T 
cool!
maar nog niet bevestigd he, dus het zegt nog niets....
shit ik wou het net gaan posten was je 7 minuten eerder
maar goed wel cool nieuws! en zijn daar blijkbaar helemaal PvD fan ofzo aan de rhoneweg. denk trouwens niet dat ze er blij mee zijn dat PvD dit allemaal op z'n website zet aangezien ze nogal graag dingen zelf naar buiten brengen op een door hun gekozen datum... maar ja dat maakt ons natuurlijk niet uit 
ben denk ik bij alletwee de feesten op vakantie das wel minder maar ja
edit ik was ff weggegaan dus 11 minuten inmiddels
Re: Paul van Dyk op Sensation en Mysteryland
| quote: |
| Originally posted by jp http://www.paulvandyk.de 03.07.2004 Amsterdam Sensation TBC 21.08.2004 Vijfhuizen Floriadeterrein Mysteryland TBC Na Mysteryland 2003 en Innercity 2003 hebben ze de smaak goed te pakken bij ID&T |
ja ja.... PvD 0wnt toch weer even .nl
Mysteryland ga ik zekersteweten weer bij zijn... Sensation weet ik nog niet..... Dit is wel ffkes tering vet nieuws OMFG w00h000 Paultje 
| Originally posted by HBtje ja ja.... OMFG w00h000 |
| Originally posted by Duke2003 shit ik wou het net gaan posten was je 7 minuten eerder |

| Originally posted by jp Rustig denk aan je hart |
| Originally posted by SnuggLe Boeiend wie het post, het is toch niets ![]() HB, hoe was Berlijn? |
tja als je moe bent ga je slapen en toen we wakker werden was t al haast weer donker
naja 3 april staat alweer vast en aangezien de vandit night dan op zaterdag avond is hebben we vrijdag en zaterdag middag genoeg tijd om ook nog fftjes door berlijn te lopen enzo
naja anderhalf maandje nog..... 
echt fucked up.... naja volgende keer hopelijk beter!)
| Originally posted by jp Rustig denk aan je hart |
misschien toch maar sensation voor ambs....
of anders mysteryland... wou altijd al naar mysteryland 
Originally posted by ambs misschien toch maar sensation voor ambs.... of anders mysteryland... wou altijd al naar mysteryland |
| Originally posted by basvh Skis |
)

| Originally posted by SnuggLe Heb je een nieuw slachtoffer gevonden omdat je erachter bent dat Armin homo is? |
Leuk voor Paul, maar mij maak je nog steeds niet blij met Paul 
Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar hij is nog nooit een van mijn favoriete dj's geweest...
even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug
Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd)
Feestje is speciaal georganiseerd door TA'ers VOOR TA'ers
Neem dus je vrienden mee, en kom naar deze reuze-meeting.
OMFG
Ahem,
Vanuit bepaalde ideologieen die ik er op na houd (
), heb ik ooit gezworen nooit naar Sensation te gaan, maarja!!!!!!!!!
PAUL VAN DIJK!!!!!!!!!! NOg steeds de beste IMO, dus ik ga nog meer sparen!!!!!!!!
PvD draait btw toch altijd nog overwegend meer trance dan hard-trance? (en af en toe een vleugje techno-achtig...) Hij was trouwens een van de eersten in oktober 2003 al, Panama, die Super8 - Alba draaide, een Hooj Choon, dus ik ga even heel goed nadenke...
Mijn lieve Paultje.......
Cheers!
Re: OMFG
| Originally posted by TranceZoner Ahem, Vanuit bepaalde ideologieen die ik er op na houd ( ), heb ik ooit gezworen nooit naar Sensation te gaan, maarja!!!!!!!!!PAUL VAN DIJK!!!!!!!!!! NOg steeds de beste IMO, dus ik ga nog meer sparen!!!!!!!! PvD draait btw toch altijd nog overwegend meer trance dan hard-trance? (en af en toe een vleugje techno-achtig...) Hij was trouwens een van de eersten in oktober 2003 al, Panama, die Super8 - Alba draaide, een Hooj Choon, dus ik ga even heel goed nadenke... Mijn lieve Paultje....... Cheers! |
), heb ik ooit gezworen nooit naar feessies te gaan waar TranceZzzzzonert komt
ja... leuk
Ja,
Sorry hoor, Magik54 maar hebben we deze tijd niet gehad?? Toen ik hier net was was t leuk.....
Ten tweede: Zeg je dit gewoon, omdat je anders weer eens niks toe te voegen hebt aan de draad, of weet je zelf niks te verzinnen...?
Ik dacht dat we deze fase nu wel ontgroeid waren...
(Sorry hoor, ik kon het weer niet laten)
Er zijn al genoeg mensen die flamen, omdat ze anders niks te melden hebben, en omdat ze dan bij 'de rest' weer 'leuk overkomen'....
Geef gewoon je mening over de thread, Ik weet dat ik hier niet de 'populairste' ben, maar toch is dit een beetje mijn thuisbasis..
Ik d8 dat tranceaddicts onder elkaar normaal tegen elkaar deden, als iemand afgezeken wil worden gaat ie wel ergens anders heen.... We houden allemaal van dezelfde muziek, dus moeten we elkaar dan juist niet steunen, vooral omdat het overgrote deel van de bevolking liever naar bijv. hip-hop luistert, of R&B? Steun mekaar, in plaats van elkaar 'af te maken', omdat hij of zij iets zegt waar jij van denkt dat je er een leuke grap om kan maken,zodat je weer grappig bent.... Ik wil hier verder geen woord meer over vuil maken en ook geen verdere discussies over ontketenen, cheers anyway... Alle begin is moeilijk jongens/meisjes... Cheers
Ik moest gewoon ff reageren...
****** Back To Topic ******
Re: ja... leuk
| Originally posted by TranceZoner Ja, Sorry hoor, Magik54 maar hebben we deze tijd niet gehad?? Toen ik hier net was was t leuk..... Ten tweede: Zeg je dit gewoon, omdat je anders weer eens niks toe te voegen hebt aan de draad, of weet je zelf niks te verzinnen...? Ik dacht dat we deze fase nu wel ontgroeid waren... (Sorry hoor, ik kon het weer niet laten) Er zijn al genoeg mensen die flamen, omdat ze anders niks te melden hebben, en omdat ze dan bij 'de rest' weer 'leuk overkomen'.... Geef gewoon je mening over de thread, Ik weet dat ik hier niet de 'populairste' ben, maar toch is dit een beetje mijn thuisbasis.. Ik d8 dat tranceaddicts onder elkaar normaal tegen elkaar deden, als iemand afgezeken wil worden gaat ie wel ergens anders heen.... We houden allemaal van dezelfde muziek, dus moeten we elkaar dan juist niet steunen, vooral omdat het overgrote deel van de bevolking liever naar bijv. hip-hop luistert, of R&B? Steun mekaar, in plaats van elkaar 'af te maken', omdat hij of zij iets zegt waar jij van denkt dat je er een leuke grap om kan maken,zodat je weer grappig bent.... Ik wil hier verder geen woord meer over vuil maken en ook geen verdere discussies over ontketenen, cheers anyway... Alle begin is moeilijk jongens/meisjes... Cheers Ik moest gewoon ff reageren... ****** Back To Topic ****** |

Hahah, te gek!
Hey Magik,
Misschien ben ik ff uit me sloffie geschoten, maar je laatste reply, vind ik te gek.. Zo hoort het, ben blij dat het zo opgelost is..
Zijn dit soort dingen nou ook onderdelen van het volwassen worden??
Whahaha 

Magik,
Cheers, en fijn weekend!
En geef elkaar maar een kusje, of buk maar, dan is alles weer goed!
| Originally posted by SnuggLe En geef elkaar maar een kusje, of buk maar, dan is alles weer goed! |
Ik buk wel ff
Re: OMFG
| Originally posted by TranceZoner PvD draait btw toch altijd nog overwegend meer trance dan hard-trance? (en af en toe een vleugje techno-achtig |